Treeniohjelmasta, painoista ja syömisestä [hardgainer]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja genetic
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maitoa voit aika huoletta ottaa melkeen litran pois. Välipalalla vaikka pähkinöitä mutustaa ton rahkan tilalla. Roteiinia kuitenkin tulee aika reippaasti ilman näitä. Rahkasta 50-75g, maidosta n.50g + raejuustot,lihat jne..

On tullut joskus kokeiltua näitä pähkinöitä, mutta olen jättänyt ne pois, kun tuntuu, että ovat epäterveellisiä verraten rahkaan. Suolapähkinät nyt ovat, mutta voiko päivällä välipalaksi siis huoletta vetää kourallisen pistaaseja, pähkinäsekoitus nimellä olevia vai onko jotain tiettyjä pähkinöitä, mitä ajat takaa, joiden ohi olen kävellyt kokonaan? :)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On tullut joskus kokeiltua näitä pähkinöitä, mutta olen jättänyt ne pois, kun tuntuu, että ovat epäterveellisiä verraten rahkaan. Suolapähkinät nyt ovat, mutta voiko päivällä välipalaksi siis huoletta vetää kourallisen pistaaseja, pähkinäsekoitus nimellä olevia vai onko jotain tiettyjä pähkinöitä, mitä ajat takaa, joiden ohi olen kävellyt kokonaan? :)

Normi maapähkinöitä tai cashewpähkinöitä.

140kg levytankosettejäkin saa suht halvalla (alle 200e), ei tuo 50kg tule sulle riittämään kovin montaa viikkoa missään perusliikkeissä..

Toi 140kg tankohan on ihan järisyttävän leveä kotiin (2,5m) verrattuna tohon 50kg 1,5m.
https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=154851&langId=-11&parent_category_rn=18441&top_category=18437&selectedTopCategory=18051&selectedSecondLevel=18421&selectedThirdLevel=18437&categoryId=18441&searchMethod= Voiko tohon ostaa myöhemmin lisää painoja? Luulen kuitenkin että tuo riittää alkuun hyvin...

Voi mutta tuo tanko on niin lyhyt että siihen ei kovin paljoa saa painoa. Lisäksi nuo 30mm levyt tuppaa olemaan jotaki vinyylikiekkoja nii ne on helvetin paksuja.. Osta edes joku lyhyempi 50mm halkaisijalla oleva tanko jos jostaki edullisesti löydät.

Tuo 50kg riittää sulle ehkä kaks viikkoa..

no voi homo

luulen että se voimahäkki voisi olla hyvä idea sullekin ja sitten levytankosarja. itsellä juuri sellainen homma nyt tässä työn alla.

http://www.pakkotoisto.com/treeni/60676-kotisali-57/#post4001198

ja reilusti enemmän voit safkata, varsinkin kun alat reenaamaan kuin eläin uudella voimahäkilläsi :puntti:

heraproteiinillahan tuota proteiinia saa helposti lisää ruokavalioon tai jos ei sellaista halua niin liha, kala, tonnikala, raejuusto, kananmuna ym

Suositut

Back
Ylös Bottom