Treeniohjelmassa ongelmaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mul anto kaveri sellasen treeni ohjelman mis on tälläst:

vinopenkki kp
-supersarja-
vaakasuora ylösveto

pystypunnerrus
-supersarja-
käänteinen soutu

tuo soutu ja veto mietityttää. olen netist katellu ja ne on mun mielest samat liikkeet, mut osaisko joku fiksumpi sanoa niiden eron. kaveri on repiny samaa liiket molemmis sarjois ja ajattelin varmistaa ennenku alan ite huiskii noide tahtii. ja jos plyometriset punnerrukset joku vois selvittää suomeks viel kaupan päälle ni olis erittäin jees homma.

mul anto kaveri sellasen treeni ohjelman mis on tälläst:

vinopenkki kp
-supersarja-
vaakasuora ylösveto

pystypunnerrus
-supersarja-
käänteinen soutu

tuo soutu ja veto mietityttää. olen netist katellu ja ne on mun mielest samat liikkeet, mut osaisko joku fiksumpi sanoa niiden eron. kaveri on repiny samaa liiket molemmis sarjois ja ajattelin varmistaa ennenku alan ite huiskii noide tahtii. ja jos plyometriset punnerrukset joku vois selvittää suomeks viel kaupan päälle ni olis erittäin jees homma.

Jos olet vasta aloittamassa treenaamista, niin unohdapa nämä ja hanki itsellesi perusohjelma. Mitään supersarjoja turha alkaa vääntämään, ne otetaan mukaan treeniin sitten kun on jotain pohjaa mihin rakentaa.

selvä homma. taidanpa siis napata tosta foorumilta löytämäni 2-jakoisen ja alkaa sil sit ryskimää. mut tietääpä noi setit sit tulevaisuudes

Back
Ylös Bottom