Eli treeniohjelmaa pitäisi saada hieman hahmoteltua. Kuntosalilla minulla ei ole tällä hetkellä mahdollisuuksia käydä ollenkaan, joten ainoa mahdollisuus on treenata kotona. Tavoitteenani pidän sekä lihasmassaa että voimaa. Seuraavanlaisia vehkeitä sieltä kotoa löytyisi..
-Punttipenkki, 120kg painoja
-Ojentajatanko, 40kg painoja
-Säädettävät käsipainot, 15kg painoja
-Leuanvetotanko
-vatsapenkki
Ja sitten hieman nykyisestä kunnosta. Ikää 17v. Pituutta löytyy 180cm ja painoa pikkusen reilu 60kg.
Eli aika kukkakeppi olen. Penkistä nousee 68kg. Leukoja saan myötäotteella 18 ja vastaotteella 23.
Tavoite olis kesän lopulla saada penkistä 80kg ja painoa jos olis kymmenisen kiloa tullut lisää, niin olisin aivan tyytyväinen. Näillä pitäis siis jotain saada aikaan. Kiitos!
-Punttipenkki, 120kg painoja
-Ojentajatanko, 40kg painoja
-Säädettävät käsipainot, 15kg painoja
-Leuanvetotanko
-vatsapenkki
Ja sitten hieman nykyisestä kunnosta. Ikää 17v. Pituutta löytyy 180cm ja painoa pikkusen reilu 60kg.
Eli aika kukkakeppi olen. Penkistä nousee 68kg. Leukoja saan myötäotteella 18 ja vastaotteella 23.
Tavoite olis kesän lopulla saada penkistä 80kg ja painoa jos olis kymmenisen kiloa tullut lisää, niin olisin aivan tyytyväinen. Näillä pitäis siis jotain saada aikaan. Kiitos!