Treeniohjelmaa vailla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 170pitkä ja 73kiloinen, hieman hyllyväpyllyinen tapaus.
Alakropassani on lihaksia kyllä, mutta taipumusta kerätä kaikki kilot perseen reisien alueille. Yläkroppaa en ole koskaan treenannut, enkä kyllä alakroppaakaan polvien kiukuttelun vuoksi. Liikuntaharrastukseni ovat painottuneet lähinnä kävelyyn ja pyöräilyyn, tätäkin satunnaisesti.

Ravitsemustieto on kohdillaan kyllä siinä mielessä että tiedän ruoka-aineiden ravintotietoja yms paljon, mutta treeniohjelmaa + hieman vinkkejä ruokavalioon olisin vailla, koska olen nyt päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja hilaa itseni vihdoinkin salille treenaamaan koko vartaloani.

Haluaisin yläkroppaani, varsinkin hartijoihin, leveyttä ja lihaksia ja alakroppaan lähinnä linjakkuutta ja läskejä pois. Tiedän toki, että en voi laihduttaa rasvaa paikallisesti, mutta haluaisin tietää minkälaisia sarjoja tulisi tehdä, että saan massaa yläkroppaan ja lihaksia näkyville alakropastani.

Pitäisi ilmeisesti muuttaa ruokavaliota vähärasvaisemmaksi (ei rasvattomaksi tosin, tiedän kyllä että elimistö tarvitsee rasvoja ja että omega3rasvat auttaa tehostamaan varsinkin alavartalon "rasvanpolttoa") ja alettava syömään proteiinia.

Olen suunnitellut aloittavani aamuni salitreenillä, ennen töihin menoa. Mitä minun pitäisi syödä edellisenä iltana/aamuna että saisin parhaimman tehon treenistä. Entä minkälaista ruokaa tulisi päivän mittaa syödä.

Minkälaisia sarjoja pitäisi tehdä ja minkälaisella viikkorytmillä. Ei varmasti ole fiksua tehdä koko vartalon lihaksia läpi viikossa neljää kertaa?

Olen nyt ottanut puolen vuoden tavoitteeksi saada painosta pois vähintään kymmenen kiloa, enemmänkin saa lähteä.

Jos jossain on tällainen keskustelu jo perustettuna, niin voisiko joku viisaampi linkittää tänne linkkejä. Kiitoksia.

Arnoldin kultainen kuusikko voisi sopia myös!! käyt kropan läpi 3 x viikossa!
Kyykyn voi korvata prässillä, jos polvet ei tykkää kyykytä
Leuat, vaikka kulmasoudulla tai alataljalla, jos ei saa leukoja

Arnoldin kultainen kuusikko voisi sopia myös!! käyt kropan läpi 3 x viikossa!
Kyykyn voi korvata prässillä, jos polvet ei tykkää kyykytä
Leuat, vaikka kulmasoudulla tai alataljalla, jos ei saa leukoja
Eikö ylätalja sopisi paremmin leukoja korvaamaan kuin alatalja?

Makezor, mulle sanottii et alatalja on hyvä korvaava liike, mutta tottakai ylätalja on myös todella hyvä! mä nyt laitoin ton alataljan tohon

Onko tällaisista mitään hyötyä rapakuntoiselle nais-immeiselle:
http://www.ellos.fi/DetailPages/Det...176824&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

tai http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10006&compartmentId=10045&categoryId=38659

(toivottavasti linkit pelittää, olen surkea noiden linkityksien kanssa...)
Itselläni on kotona levytanko, johon saa muistaakseni 50kg painoja + omistan crosstrainerin ja jumppapallon. Rupesin miettimään, että onkohan tuollaisesta elloksen (tai vastaavan) kuntoilulaitteesta hyötyä rasvanpolttoa ajatellen/yläkropan lihaksia vahvistusta ajatellen. Tuntuu jotenkin typerältä maksaa 70euroa kuukaudessa kuntosalikortista ja sitoutua vuodeksi johonkin LadyLineen kun en halua mennä unisex-kuntosalille tällä hetkellä ainakaan.

Ps. mikä idea pikavastauksella ja normaali vastauksella on?

Ihan hyvin voit treenata ihan vaan sillä levytangollakin yläkroppaa ja lisäksi omalla kropalla liikkeitä. Pystypunnerrus, kulmasoutu, lattiapunnerrukset, pystysoutu, ranskis jne.

Pikavastaus on pikavastaus, normaalissa voit laittaa esim. hymiöitä luettelosta tai käytää jotain muita lisäominaisuuksia.

Pikavastaus on pikavastaus, normaalissa voit laittaa esim. hymiöitä luettelosta tai käytää jotain muita lisäominaisuuksia.
Okei, kun mietin vaan ettei mun edellinen vastaus koskaan tullut tänne, kun pistin sen normaali vastauksena, niin mietin vaan että mikähän tuo normaali vastaus oikein on...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten alaselkää voi treenata? Nyt kun näyttää ihan siltä, kuin mulle olisi tyrkätty täysin väärän ihmisen alakroppa, kun alaselässä on ylimääräistä lällyrää. Voiko sitä treenata jotenkin järkevästi jumppapallolla? Onko jumppapallolla treenaamisesta mitään hyötyä?

http://kuvablogi.com/nayta/iso/img1096024.jpg tuossa siis kuva tuosta ongelmakohdasta nro 1

Ylimääräiset lällyrät lähtee laihduttamalla. Alaselkää voi treenata jumppapallolla, en oo kokeillu miten, mutta netistä löytyy neuvoja. Maastaveto on paras alaselälle. Siihen sulle riittää aluksi tuo tanko ja 50 kiloo.

Selkäpenkki! alaselälle myös hyvä liike!

Jos ja kun tekee alaselkää voimakkaasti kuormittavia liikkeitä(esim. kyykky, julle, mave/sjmv, kulmasoutu), ei alaselkää välttämättä tarvitse/kannata treenata erikseen jollain selänojennuksilla.

Jumppapallon kanssa tehdyt liikkeet on aikas hyviä keskivartalolle, mm. syville vatsalihaksille.

Onko jotain muuta salia lähellä kuin tuo Ladyline? Nimittäin jos itse alat ostamaan noita vehjaksia kotiin, menee siinäkin paljon rahaa. Vaikka niinhän se on, että rahalla saa ja hevosella pääsee...:)

Onko jotain muuta salia lähellä kuin tuo Ladyline? Nimittäin jos itse alat ostamaan noita vehjaksia kotiin, menee siinäkin paljon rahaa. Vaikka niinhän se on, että rahalla saa ja hevosella pääsee...:)
Eipä oikein ole tuollaista naisten salia, eikä oikein innosta mennä unisex-salille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom