treeniohjelmaa vailla penkkipunnerrukseen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pieni kertomus:

Aloitin tämän "harrastuksen" noin vuosi sitten ja penkistä nousi hädin tuskin 40kg. :) Joulun jälkeen pystyin nostamaan jopa 80kg penkistä ja 70kg taisi nousta noin 5 kertaa sen 80kg jälkeen.

-Olin silloin siis 16 vuotias ja kävin nostamassa penkistä koulussa aina, kun oli ylimääräistä aikaa ja söin ihan normaalisti enkä käyttänyt mitään lisäravinteita ym.

Nykyään olen samassa tilanteessa, kun silloin noin vuosi sitten eli penkistä nousee se 80kg hädin tuskin.

paino: 70-75kg
pituus: 172cm
ikä: 17v

-Tarkoituksena olisi siis saada mahdollisimman nopeita ja pysyviä
tuloksia penkkipunnerrukseen. Ilman mitään erillistä ruokavalioita tai salilla käyntiä. Pitäisi saada vaan tietää millainen ohjelma olisi hyvä jotta mahd. nopeasti saisin nousemaan ainekin sen 90kg, jopa 100kg.

- Lisäksi haluaisin tietää milloin kannattaa pitää lepopäivät ettei tule liikaa rasitusta ja haluaisin tietää miten saadaan selkä kaarelle jotta nostaminen helpottuisi sillä olen nostellut aina selkä suorana ja perse penkissä. ;)

Jos ei ole asiaa niin älä kommentoi tähän aiheeseen!

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=11239
Toi ohjelma on monta kertaa todettu hyväksi.. Mutta et sä nyt penkkitulostas saa 90-100kg ihan vaan sohvalla makaamalla ja ilman syömisiä, joten salille vaan :)

Aattelin kotona ja koulussa treenata siihen 90kg enkä usko,
että se on kovin mahdotonta jos 40kg:sta on edetty 80kg.
Olisihan se tietysti hyvä syödä mömmöjä ja käydä salilla,
mutta rahat vaan ei tahdo riittää :(

Back
Ylös Bottom