Treeniohjelmaa taas "arviointiin"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lapa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miltä tälläinen vaikuttaa, mielipiteitä? Parannusehdotuksia? Onko edes suht kondiksessa että kannattaa jatkaa tällä... :rolleyes:

ma: selkä, vatsa
ti: ojentajat, olkapäät, vatsa
ke: vapaa
to: jalat, vatsa
pe: hauis, rinta
la: vapaa
su: vapaa

nii on...

mutta miksi sulla on 3 kertaa vatsat tuossa?
Anna niille aikaa palautua, samanlaiset lihakset ne on ku muutki lihakset:confused:

Originally posted by PattiPete
Juu, ja rinta ennen hauiksia.

Näinhän se on! Kantapäänkautta opittua meikäläisellä. Kerran tein hauikset ennen rintaa ja kyllä oli sellasta taistelua toi rintatreeni että :curs:

Samon kävi kun tein ojentajat ennen olkapäitä...

Onneksi sitä oppii ja on osaavia neuvojia! :blow: ;)

olkapäät

Ööh.. miksi olkapäät ennen ojentajia?

Vois antaa vatsalle sitten enemmän palautumisaikaa. Se vain tuntuu palautuvan vikkelästi.. no jospa vatsatreeni on liian löysä :)

Kiitoksia kommenteista!

Re: olkapäät

Originally posted by lapa
Ööh.. miksi olkapäät ennen ojentajia?

Vois antaa vatsalle sitten enemmän palautumisaikaa. Se vain tuntuu palautuvan vikkelästi.. no jospa vatsatreeni on liian löysä :)

Kiitoksia kommenteista!

Mielestäni vatsaa olis viisaampi treenata kerran viikossa KUNNOLLA kolmen löysemmän kerran sijaan. Itse teen kolme eri liikettä vatsatreenissä ja jokaista liikettä 2-3 kovaa sarjaa. Kaikissa liikkeissä lisäpainot mukana niin että toistoja tulee n. 10-15. Tuon treenin lisäksi ei tule mieleenkään treenata vatsaa uudestaan viikon aikana ;)

Mitas sanotte tallaisesta treenijaosta:

ma: Jalat
ti: Rinta&Olkapaat
ke: Lepo
to: Selka
pe: Kadet
la: Lepo
su: Lepo

Vatsat treenaan aina kun muistan himassa.

Comments?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan pakko kitistä sen verran, että tässä ei ole kyse treeniohjelmasta vaan treenijaosta, treenijakohan ei kerro treenistä paskaakaan. Eli hieman vaikea arvioida treeniohjelmaa kun pelkkä treenien jaottelu on tiedossa. Ja noista jaoistahan voi kiistella vaikka maailman tappiin, jokaisella on oma näkemyksensä siitä treenataanko ojentajat ennen olkapäitä vai päinvastoin, pohkeet ennen silmänmuljauttajalihaksia vai päinvastoin. Lopultakaan noilla järjestyksillä ja jaoilla ei ole hevon vitunkaan merkitystä, kun ei tiedä itse treenistä mitään. Aamen.

Edit: väärinkäsityksien välttämiseksi, en tarkoita etteikö tämän threadin kirjoittajista kukaan tiedä treenistä mitään ;)

Entäs sitte tämmönen setti

Ku nyt muutki näitä kyselee ni pistetään sitte omaki setti arvostelun kohteeks.

Ma:Rinta+Hauis
Penkki, Vinopena käsipainoilla ja joku
Hauis tangolla, Hauis scottipenkissä käsipainoilla ja joku

Ti:Jalat
Kyykky, etu ja takareidet koneissa ja pohkeet

Ke:Vapaa

To:Selkä+vatsat
Kulmasoutu, ylätalja niskaan ja jotain
Vatsoja homona

Pe:vapaa

La:Olat+ojentajat
Niskantakaa punnerrus, punnerrus käsipainoilla vinopenkissä (melkein pystyssä), pystysoutu ja olan kohotukset
Kapee penkki, käsipainoilla punnerrus yhellä kädellä ja talja

En nyt hirveen orjallisesti oo tota noudattanu mut suurinpiirtein. Salilla oon käyny muutaman vuoden.
Toi olat+ojentajat päivä on kyllä aika HC mun mielestä aina välillä????

Eikö olkapäille riittäisi yksi kunnon punnerrusliike, kun näkyy sulla olevan vielä kapea penkkikin samana päivänä. Ota vaikka toisen punnerrusliikkeen tilalle vipunostoja sivuille.

Re: Entäs sitte tämmönen setti

Originally posted by make79

Miten toi joku tehdään? Oon ajatellut kokeilla ;)

Re: Entäs sitte tämmönen setti

Originally posted by make79

Ti:Jalat
Kyykky, etu ja takareidet koneissa ja pohkeet

Ke:Vapaa

To:Selkä+vatsat
Kulmasoutu, ylätalja niskaan ja jotain
Vatsoja homona

Pe:vapaa

La:Olat+ojentajat
Niskantakaa punnerrus, punnerrus käsipainoilla vinopenkissä (melkein pystyssä), pystysoutu ja olan kohotukset
Kapee penkki, käsipainoilla punnerrus yhellä kädellä ja talja

Mulla on tuo jako tällä hetkellä menossa, ja ihan hyvin sujuu. Suosittelisin vaihtamaan selkä ja ojentaja+olkapää -treenien paikkaa. Näin saa yhden lepopäivän lisää penkkitreenien väliin.
Ja toisekseen jos selkäpäivänä on maastavetoa, niin saa yhden päivän lisää sen ja kyykyn väliin.

Yläselän ykkösliikkeeksi kannattaa ottaa leuanveto, erilevyisillä otteilla. Ja tuon rintapäivän "joku"-treeninä mulla on vipunostot. Ja toisen olkapääpunerruksen tilalle vipunostoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom