Treeniohjelmaa tänne! (ilman laitteita)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko66
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli pyydän teiltä viisaammilta ihmisiltä treeniohjelmaa. Treeniohjelma on tosi aloittelijalle eli tarvitsisin treeniä johon ei tarvitse mitään laiteitta tai käsipainoja yms. eli vain omaa kroppaa käyttäen. Tuota penkkipunnerruksen tulosta haluaisin nostaa aika pikaseen. Enemmän yläkroppa treeniä (vatsalihakset, kädet, ja selkä) jalkoja ei, koska 5krt on viikossa muita treenejä.

-Niko66

Haluat tehä liikkeitä oman kehonpainolla, mutta sitten haluat kuitenkin penkkipunnertaa? Ja vielä haluat, että sulle tehää oma yksilöllinen treeniohjelma? Seuraavaks varmaa pitäis tulla nostelee painoja sun puolesta. Käytä hakua, täältä löytyy tuhat ja yksi ohjetta tuohon hommaan.

Thompan ´kysymyksiin´ vastauksia.

´haluat tehä liikkeitä oman kehonpainolla, mutta sitten haluat kuitenkin penkkipunnertaa?´ Kyllä, tarkoitin kotitreeniä ettei salille tarvitse mennä.
´Ja vielä haluat, että sulle tehää oma yksilöllinen treeniohjelma?´ Totta, mutta se ei ole pakollista, vaan toivon että joku sen mulle tekee.
´Seuraavaks varmaa pitäis tulla nostelee painoja sun puolesta.´ Ei tosiaankaan.. -.-
´Käytä hakua´ Kerrotko hakusanan, olen urpo.v:D

Ja ottopotolle, meillä on joka treeneissä loppuverrytelyä, jossa on aitahyppyjä, Jännehyppyjä yms..

Penkkipunnerruksen tulokset ei kyllä kummene varsinkaan nopeasti muuten kuin penkkipunnertamalla. Oman kehon painolla tehtävillä liikkeillä on aika vähän tekemistä penkkaamisen kanssa, mutta voihan sitä kotona tehdä punnerruksia, leukoja, kyykkyjä, yhden jalan kyykkyjä, ja kaikennäköistä. Lisäpainoja voi virittää reppuun tai mielikuvitusta käyttäen vaikka mihin. Ja koska aiheesta on keskustelua paljonkin niin haepa vaikka googlesta tällaisella: "oman kehon painolla site:pakkotoisto.com". Kun ei taida tämä pakkiksen oma haku skulata vielä kunnolla.

Minkä takia sun muka pitäisi penkkiä saada parannettua, jos kaikelle muulle on aivan sama?

Juu sanoin vähä väärin siinä kohtaa että haluun penkkiä paremmaks. sehän tulee siinä treenissä mukana. Noo, kai sitä vois salillaki alkaa käydä, mut en sit oikee tiä ku oon 150/40. oon kuullu semmost huhuu et siitä pituus pienenee jos alkaa aikasemmi treenaamaa mitä ´sais´. :( Mut joo, ei oo vieläkä tullu mitään ohjelmaa, ei ole pakko sanoa toivoisin vain :)

Juu sanoin vähä väärin siinä kohtaa että haluun penkkiä paremmaks. sehän tulee siinä treenissä mukana. Noo, kai sitä vois salillaki alkaa käydä, mut en sit oikee tiä ku oon 150/40. oon kuullu semmost huhuu et siitä pituus pienenee jos alkaa aikasemmi treenaamaa mitä ´sais´. :( Mut joo, ei oo vieläkä tullu mitään ohjelmaa, ei ole pakko sanoa toivoisin vain :)

Yhtälailla se treenaaminen kotona vaikuttaa siihen pituuskasvuun kuin treenaaminen salilla. Jos se nyt oikeasti edes vaikuttaa...

Elikkä salille ja omalla painolla sählääminen pois :rock: Sieltä se lihas tulee, ei omalla painolla. Tämä oli aika turha threadi POIS vaan :D Kyllä huomaa että oon ekaa kertaa tääl :rolleyes:

Minkäs ikäinen sitä ollaan? Mitoista vois päätellä, että salia ei vielä kannata harkitakkaan! Ellei sitä nyt vaan satuta olemaan melko pienikokoinen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yhtälailla se treenaaminen kotona vaikuttaa siihen pituuskasvuun kuin treenaaminen salilla. Jos se nyt oikeasti edes vaikuttaa...
Kyllä omalla painolla tehtävät jutut on ihan jees tollaselle varmaan kolmetoista/neljätoista kesäselle. Kasvaa muutenkin tossa vaiheessa ilman mitään ihmeellisiä konsteja. En mä ainakaan viittis 150/40 mitoilla lähtee salille itteeni rikkomaan, varsinkaan jos ei oo mitään kokemusta eikä neuvojaa.

Kyllä omalla painolla tehtävät jutut on ihan jees tollaselle varmaan kolmetoista/neljätoista kesäselle. Kasvaa muutenkin tossa vaiheessa ilman mitään ihmeellisiä konsteja. En mä ainakaan viittis 150/40 mitoilla lähtee salille itteeni rikkomaan, varsinkaan jos ei oo mitään kokemusta eikä neuvojaa.

Juu en mäkään tarkoittanut että välttämättä tarvii salilla treenata. Kommentoin vaan sitä että kyllä se treenaaminen vaikuttaa samalla lailla pituuskasvuun teki sen sitten kotona tai salilla. Ei se itse paikka missä treenin suorittaa vaikuta asiaan. :piis:

Juu en mäkään tarkoittanut että välttämättä tarvii salilla treenata. Kommentoin vaan sitä että kyllä se treenaaminen vaikuttaa samalla lailla pituuskasvuun teki sen sitten kotona tai salilla. Ei se itse paikka missä treenin suorittaa vaikuta asiaan. :piis:
No kotona tuskin pystyy kovin hyvin tekemään mavee ja kyykkyä. Muista liikkeistä ei pitäisi mitään vaaraa olla pituuskasvulle. Threadin aloittaja tuskin kyllä noita liikkeitä on rupeemassa tekemään mut kuiteski.

Noh ei siinä mitään menetäkkään jos saliin käy tutustumassa,ainaskin sielä salilla missä käyn treenaa nimimerkki Niko66 kokosia tyttöja sekä poikia.Saliohjaajat osaavat kyllä väsätä sopivan ohjelman ja opastavat oikeat tekniikat liikkeisiin sekä opastavat laitteiden käytön.Ja aina voi kysästä muilta treenaajilta.

Back
Ylös Bottom