Treeniohjelmaa 16v-pojalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawaii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Olen käynyt nyt salilla melkein puoli vuotta ja tarvitsisin jonkun ohjelman kun nyt olen tehnyt vain "vähän kaikkea" . Pituus 176cm Paino 75kg. Käyn salilla kolme kertaa viikossa.

Kerroppa vähän minkälaisia liikkeitä olet tehnyt, onko esim. takakyykky,sjmv tuttuja liikkeitä?

Kyykkyä olen kokeillut mutta mavea olen tehnyt enemmän , sitten kaikkia perusliikkeitä prässi,penkki,hauiskääntöjä yms.

Kannattaa vähän selata näitä foorumeita, täällä on aika paljon ohjelmia. Kovassa suosiossa on Arnoldin kultainen kuusikko, johon löytyy oma threadinsa tuolta Treeni-osion puolelta. Itse tein sitä kolme kuukautta juuri, ja tyytyväinen olin. Suosittelen. Linkkasin myös tuon elaston 2-jakoisen sulle tähän threadiin. Jos ei koskaan ole ennen tehnyt minkään ohjelman mukaan, ei varmaan sen suurempijakoisiin reeneihin kannata lähteä. Arskan yksjakosta tai elaston 2-jakoista.

Arskan kutosta vaan, tai sitten heität siihen vielä yhden liikkeen päälle. Täällä oli myös arskasta tehty kombo, jossa oli pena, mave, haba, leuat, kyykyt, pystärit ja vatsat, about kaikki sama mitä arskalta mutta yksi liike lisää. Noita kun tekee kolmisen kertaa viikossa itselleen parhaan toistomäärän etsimällä 6-18 toiston väliltä ja 3-4 sarjaa per liike niin sitten on ruokapuoli pielessä jos ei toimi. :)

En tiedä meneekö vähän liian raskaaksi jos tekee vielä jotain ylimäärästä päälle. Ite ainakin olin joka treenin jälkeen niin loppu, että sai oikein urakalla työntää sitä ruokaa suuhun, että palautu seuraavalle kerralle. Tekee niin isoilla painoilla kun pystyy, ja lisäilee aina sitä rautaa kun on mahdollista. Arskassa ei juuri muuten pääse progressiota tapahtumaan.

Arskan kutosta vaan, tai sitten heität siihen vielä yhden liikkeen päälle. Täällä oli myös arskasta tehty kombo, jossa oli pena, mave, haba, leuat, kyykyt, pystärit ja vatsat, about kaikki sama mitä arskalta mutta yksi liike lisää. Noita kun tekee kolmisen kertaa viikossa itselleen parhaan toistomäärän etsimällä 6-18 toiston väliltä ja 3-4 sarjaa per liike niin sitten on ruokapuoli pielessä jos ei toimi. :)
Mistä tuon löytäisi missä on lisätty yksi liike alkuperäsee arska kutosee ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom