Treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nekkari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli oon 14w poika ja harrastan kuulantyöntöä.Oon käyny nyt salilla pari kertaa ja mulla on tietenki kortti salille mutt ei ohjelmaa.Eli jos joku viittis laittaa jonku hyvän 3 päivän ohjelman ni oisin tosi kiitollinen.Pääsen salille ma,pe ja lauantaina.Se ohjelma saa sit olla semmonen et lihas massaa tulee mut ei mikään hullun kova et jaksaa käydä sit kuulatreeneissäki.
Ja sit jos tarvii tietää ni mulla nousee suurinpiirtein 45kg penkistä,jalkaprässistä 100kg,jalkakyykystä 50kg,hauiskäännöstä 10kg ja muista en oo vielä kattonu maximii ja noissa kaikissa on sit tangon paino mukana.:arvi:

Eli oon 14w poika ja harrastan kuulantyöntöä.Oon käyny nyt salilla pari kertaa ja mulla on tietenki kortti salille mutt ei ohjelmaa.Eli jos joku viittis laittaa jonku hyvän 3 päivän ohjelman ni oisin tosi kiitollinen.Pääsen salille ma,pe ja lauantaina.Se ohjelma saa sit olla semmonen et lihas massaa tulee mut ei mikään hullun kova et jaksaa käydä sit kuulatreeneissäki.
Ja sit jos tarvii tietää ni mulla nousee suurinpiirtein 45kg penkistä,jalkaprässistä 100kg,jalkakyykystä 50kg,hauiskäännöstä 10kg ja muista en oo vielä kattonu maximii ja noissa kaikissa on sit tangon paino mukana.:arvi:

Paljos on kuulassa ennätys..?

Taidat työntää vielä jollai naisten kuulalla tai "välisarjan" kuulalla? Ootko minkä ikäinen? Ite käväsin jokusen viikkoa sitten piruuttaan testaamassa ja miesten kuula meni 9 metriä, Se reilu 7kg on kyllä jo aika möhkäle. On se mahottoman hieno laji, ottaa muuten olkapäähän ja tissiin varsinkin.

Tottakai en näe ikääsi mistään... Mutta kiitos tiedosta kuitenkin.
Hämäsin, tuollahan se threadin alussa, my bad.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom