Treeniohjelma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 100%
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä mieltä olette treeniohjelmastani ylävartalolle?

päivä1:

-penkki/vinopenkki 5x10
-hauikset käsipainoilla 2x10
-hauikset tangolla 2x10
-"alamäkipunnerrus" käsipainoilla 4x13
-ojentajat 3x10

päivä2:

-vinot vatsalihakset koneessa 4x20
-suorat vatsalihakset vatsalihaspenkissä 4x20
-niskantakaa punnerrus 4x8
-soutu 4x12

teen kaikki sarjat loppuun asti ja pari pakkotoistoa kaverin avustuksella!!!

:evil:

no jos tolla kehitystä tulee niin hyvä, mutta rintalihakset, hauis JA ojentajat samana päivänä tekisi itselläni helvetin tiukkaa, hyvä jos pääsisin hauiksen kunnialla loppuun. Sitten toisena päivänä ainoastaan olkapäitä ja vatsoja. Selkätreeniä ei näytä olevan, ja jos tuo treeniohjelma on yläkropalle, niin eikös selkäkin kuulu yläkroppaan?

Tuohan muistuttaa hieman tuota HIT filosofiaa - kaikki sarjat loppuun asti. Uskon itse että tulee seinä vastaan, eli kehitys loppuu, melko nopeasti sillä systeemillä. Se on toki yksilöllistä.

En sano että ohjelma olisi paska tai muuta, mutta harva treenaa tuollaisella systeemillä. Kuitenkin kaikkea kannattaa kokeilla, koska silloinhan oppii enemmän.

Teet 5 sarjaa penkkiä ja kaikki loppuun asti, ei hyvä... Sanoisin että 2 tai 3 riittää siinä tapauksessa. Selkää voisi olla enemmän.

Jos haluat todella KOVAN ohjelman niin ota mukaan vähän vasaralla päähän lyömistä ja lasisiruilla makaamista sarjojen välissä. :)

Originally posted by Zamp
no jos tolla kehitystä tulee niin hyvä, mutta rintalihakset, hauis JA ojentajat samana päivänä tekisi itselläni helvetin tiukkaa, hyvä jos pääsisin hauiksen kunnialla loppuun. Sitten toisena päivänä ainoastaan olkapäitä ja vatsoja. Selkätreeniä ei näytä olevan, ja jos tuo treeniohjelma on yläkropalle, niin eikös selkäkin kuulu yläkroppaan?

Kyllähän se tietääkseni kuuluu, mutta ei ole tullut tehtyä juurikaan... kyllähän siinä puhti alkaa loppua, mutta mielestäni ainakin viimeinen sarja kannattaa vetää parilla pakkotoistolla:whip:

Penkkiä siksi noin monta sarjaa koska kun ei ole kaveria aina varmistamassa, niin tulee tehtyä pienemmillä painoilla :down:

Itse olen tehnyt suurinpiirtein tällä systeemillä noin 10kk ja penkistä nousee 60kg:n sijaan 100kg :kippis1:

Joskus olen tehnyt ojentajat vatsapäivänä, joka on varmaan parempi vaihtoehto...:thumbs:

Jos haluat todella KOVAN ohjelman niin ota mukaan vähän vasaralla päähän lyömistä ja lasisiruilla makaamista sarjojen välissä. :) [/B][/QUOTE]

Heh heh heh :thumbs:

Tota pitää kokeilla ja sit myös pää edellä seinään juoksemista:) :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom