Eli tosiaan ajattelin aloittaa tuon salilla käymisen olen toki käynyt pari kertaa aikaisemminkin mutta vakituisesti.
Tässä kesällä nyt on vaan se ongelma että harrastan myös koripalloa jonka seurauksena minulla on viikossa neljät harjoitukset (2 ihan koripallo reeniä ja sit 2 ulkoreeniä tyyliin rappusia tai lenkkiä joukkueen kanssa) normaalisti mulla on se 3 kertaa viikossa reenit joten se ei ole ongelma mutta kesällä on neljät ja tähän settiin pitäis vielä saada jotenkin joku bodausohjelma saada lisättyä.
Joten kysyisin täältä Pakkotoistosta ihan alan asiantuntioilta jonkinäköstä apua tän treeniohjelman suunnitteluun.
Lisään vielä tähän nykyisen viikon ohjelmani
Maanantai:
Juoksuharjoitukset
Tiistai:
Koripalloharjoitukset
Keskiviikko:
Juoksuharjoitukset
Torstai:
Vapaata
Perjantai:
Koripalloharjoitukset
Lauantai:
Vapaata
Sunnuntai:
Oma aloitteinen lenkki
Tässä kesällä nyt on vaan se ongelma että harrastan myös koripalloa jonka seurauksena minulla on viikossa neljät harjoitukset (2 ihan koripallo reeniä ja sit 2 ulkoreeniä tyyliin rappusia tai lenkkiä joukkueen kanssa) normaalisti mulla on se 3 kertaa viikossa reenit joten se ei ole ongelma mutta kesällä on neljät ja tähän settiin pitäis vielä saada jotenkin joku bodausohjelma saada lisättyä.
Joten kysyisin täältä Pakkotoistosta ihan alan asiantuntioilta jonkinäköstä apua tän treeniohjelman suunnitteluun.
Lisään vielä tähän nykyisen viikon ohjelmani
Maanantai:
Juoksuharjoitukset
Tiistai:
Koripalloharjoitukset
Keskiviikko:
Juoksuharjoitukset
Torstai:
Vapaata
Perjantai:
Koripalloharjoitukset
Lauantai: