Treeniohjelma vähän kiireisemmälle kaverille.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fihlman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tosiaan ajattelin aloittaa tuon salilla käymisen olen toki käynyt pari kertaa aikaisemminkin mutta vakituisesti.

Tässä kesällä nyt on vaan se ongelma että harrastan myös koripalloa jonka seurauksena minulla on viikossa neljät harjoitukset (2 ihan koripallo reeniä ja sit 2 ulkoreeniä tyyliin rappusia tai lenkkiä joukkueen kanssa) normaalisti mulla on se 3 kertaa viikossa reenit joten se ei ole ongelma mutta kesällä on neljät ja tähän settiin pitäis vielä saada jotenkin joku bodausohjelma saada lisättyä.

Joten kysyisin täältä Pakkotoistosta ihan alan asiantuntioilta jonkinäköstä apua tän treeniohjelman suunnitteluun.

Lisään vielä tähän nykyisen viikon ohjelmani

Maanantai:
Juoksuharjoitukset

Tiistai:
Koripalloharjoitukset

Keskiviikko:
Juoksuharjoitukset

Torstai:
Vapaata

Perjantai:
Koripalloharjoitukset

Lauantai:
Vapaata

Sunnuntai:
Oma aloitteinen lenkki

Eli tosiaan ajattelin aloittaa tuon salilla käymisen olen toki käynyt pari kertaa aikaisemminkin mutta vakituisesti.

Tässä kesällä nyt on vaan se ongelma että harrastan myös koripalloa jonka seurauksena minulla on viikossa neljät harjoitukset (2 ihan koripallo reeniä ja sit 2 ulkoreeniä tyyliin rappusia tai lenkkiä joukkueen kanssa) normaalisti mulla on se 3 kertaa viikossa reenit joten se ei ole ongelma mutta kesällä on neljät ja tähän settiin pitäis vielä saada jotenkin joku bodausohjelma saada lisättyä.

Joten kysyisin täältä Pakkotoistosta ihan alan asiantuntioilta jonkinäköstä apua tän treeniohjelman suunnitteluun.

Lisään vielä tähän nykyisen viikon ohjelmani

Maanantai:
Juoksuharjoitukset

Tiistai:
Koripalloharjoitukset

Keskiviikko:
Juoksuharjoitukset

Torstai:
Vapaata

Perjantai:
Koripalloharjoitukset

Lauantai:
Vapaata

Sunnuntai:
Oma aloitteinen lenkki
Kerrotko missä joukkueessa pelaat? Ihan mielenkiinnosta kun korista tulee seurattua vähän...

No periaatteessa voi tehdä seuraavat joka kerta kun salille ehtii:
- Kyykky
- Penkkipunnerrus
- Leuanveto
- Istumaannousu

Tossa on perusrunko, jonka lisäks voi lisätä 1-2 harjoitetta per treeni sen mukaan, onko aikaa viettää aikaa salilla. Ton nelikon vetämiseen menee lämmittelyineen päivineen ehkä noin 30-40min. Montako kertaa viikossa ehtisit salilla käymään?

Toi on omiaan jos käyt 3x viikossa. Toi 4:n liikkeen ohjelma, johon lisäät vaikka sen 1-2 liikettä per kerta. Tyyliin:

Päivä 1
- Kyykky
- Penkki
- Leuanveto
- Istumaannousu
- (Pystypunnerrus)

Päivä 2
- Kyykky
- Penkki
- Leuanveto
- Istumaannousu
- (Hauiskääntö)
- (Ranskalainen punnerrus)

Päivä 3
- Kyykky
- Penkki
- Leuanveto
- Istumaannousu
- (Dippi)

Toi on omiaan jos käyt 3x viikossa. Toi 4:n liikkeen ohjelma, johon lisäät vaikka sen 1-2 liikettä per kerta. Tyyliin:

Päivä 1
- Kyykky
- Penkki
- Leuanveto
- Istumaannousu
- (Pystypunnerrus)

Päivä 2
- Kyykky
- Penkki
- Leuanveto
- Istumaannousu
- (Hauiskääntö)
- (Ranskalainen punnerrus)

Päivä 3
- Kyykky
- Penkki
- Leuanveto
- Istumaannousu
- (Dippi)

Komppaan. Muista sitten että joka treeniä ei tarvi vetää täysillä, vaan esim. yksi kova treeni viikkoon. Ihan vain siksi että koris ei kärsi hapotuksen takia. Toistot alkuun voisi mun mielestä olla 3x12-15 ja sitten pudottaa sinne 6-8. Koripallossakaan ei liiasta massasta ole hyötyä. Siksi hermotus painotteisesti IMO.

Edit. Taino mistäs minä tiiän millaseksi haluan, mutta itse tekisin noin ;)

No siis Tampereella on 3 isoa seuraa. Pyrintö on niist ainoo joka pelaa korisliigassa.
Muut seurat ovat Rahola ja Tampereen Namika eli (nmky), noista molemmista seuroista (ehkä raholasta enemmän) tullu pelaajia ihan kunnon joukkueisiinki.

Back
Ylös Bottom