Treeniohjelma tyhmälle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko66
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjensta kaikille!

Elikkä, oon nyt pari päivää selaillu foorumia enkä vaan oo löytäny sitä sopivaa ohjelmaa mulle. Olishan niitä miljoonia, mutku ei näy missää semmosta missä käytetää vaa noita käsipainoja --> :puntti:

Ei ole myöskään penkkiä.

En haluaisi vastauksia mitkä ovat negatiivisia että mene salille tai katso foorumilta. Foorumilta olen katsonut jo kuten sanoin!

Jos joku Ihminen ketä jaksaa vaivautua auttamaan Eli tekemään mulle treeniohjelman, kenellä on siihen aikaa niin kirjoittakaa ihmeessä!

OLISIN TODELLA KIITOLLINEN! :worship:

Moneen kertaan puitu tätä asiaa monessa threadissa. Jos omistat käsipainot etkä voi lisätä niihin enempää painoa kuin sen mitä käytät jo, et voi saada pahemmin kehitystä joten hop hop menehän salille.
Melkeinpä kaikki levytangolla tehtävät liikkeet voi sitäpaitsi tehdä käsipainoilla, joten varmasti löytyy ohjelmia ihan riittävästi.
Vähän oma aloitteisuutta kehiin...

Moneen kertaan puitu tätä asiaa monessa threadissa. Jos omistat käsipainot etkä voi lisätä niihin enempää painoa kuin sen mitä käytät jo, et voi saada pahemmin kehitystä joten hop hop menehän salille.
Melkeinpä kaikki levytangolla tehtävät liikkeet voi sitäpaitsi tehdä käsipainoilla, joten varmasti löytyy ohjelmia ihan riittävästi.
Vähän oma aloitteisuutta kehiin...

Kyyllä mulla vielä käsipainoissa kilot riittää :O Kertokaas vaan nyt niitä ohjelmia :)

JA kuten voit ehkä huomata että olen kaksi päivää kattonut ohjelmia, mutta ei ole löytynyt.

Kyyllä mulla vielä käsipainoissa kilot riittää :O Kertokaas vaan nyt niitä ohjelmia :)
Mikä estää esim. tekemästä kultasta kutosta käsipainoilla?
Ja jos vaikka selaisit näitä foorumeita hiukan niin löytyy varmasti hyviä ohjelmia, turha tässä threadissa ruveta puimaan mitään "kotiohjelmia punteilla" kun niillekin on jo oma aiheensa.

No jos nyt ihan pakko on käsipainoilla treenata niin itse saattaisin veivata jotain seuraavaa:

Pystypunnerrus kp
Kyykky kp (käsiä roikotentaan sivuilla)
Hauikset
Ojentajat
Kulmasoutu

Tohon lisäksi sitten vielä vatsoja ja punnerruksia ja dippejä tuolien välissä niin johan siitä jonkulainen ohjelma syntyy. Ja yksijakoisena eli joka treenillä koko kroppa läpi.

Mutta hattua nostan jos motivaatio pitkään kestää.

No jos nyt ihan pakko on käsipainoilla treenata niin itse saattaisin veivata jotain seuraavaa:

Pystypunnerrus kp
Kyykky kp (käsiä roikotentaan sivuilla)
Hauikset
Ojentajat
Kulmasoutu

Tohon lisäksi sitten vielä vatsoja ja punnerruksia ja dippejä tuolien välissä niin johan siitä jonkulainen ohjelma syntyy. Ja yksijakoisena eli joka treenillä koko kroppa läpi.

Mutta hattua nostan jos motivaatio pitkään kestää.

Miten ton ojentajan vois tehä? onko jotain muuta hyvää liikettä muutakun dippi/ranskalainen punnenrrus? Muita ehdotuksia?

Leuanvetotangon ostat niin tulee hyvä selkätreeni. Lisäksi reppu selkään ja painoja sinne tarvittaessa, etunojapunnerrukset menee samalla metodilla. Yhden jalan kyykyillä treenaat jalat. Olkapäille, käsille ja vatsalle löytyykin sitten vaikka mitä liikkeitä jos niitä tarvii.

E: Ojentajiin ottaa kaikki liikkeet missä ojennat käden suoraksi. Punnerrusliikkeet siis, myös nuo ylläolevat etunojapunnerrukset.

Leuanvetotangon ostat niin tulee hyvä selkätreeni. Lisäksi reppu selkään ja painoja sinne tarvittaessa, etunojapunnerrukset menee samalla metodilla. Yhden jalan kyykyillä treenaat jalat. Olkapäille, käsille ja vatsalle löytyykin sitten vaikka mitä liikkeitä jos niitä tarvii.

E: Ojentajiin ottaa kaikki liikkeet missä ojennat käden suoraksi. Punnerrusliikkeet siis, myös nuo ylläolevat etunojapunnerrukset.

Kiitos näistäkin, vielä vaan lisää ohjelmia, sitten kun on paljon, voin ehkä itse kehitellä jotain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos näistäkin, vielä vaan lisää ohjelmia, sitten kun on paljon, voin ehkä itse kehitellä jotain.

Sori että puutun asiaan, mutta kuinka monta ohjelmaa oikeen tarviit? Tällä foorumilla on oikeesti kymmeniä ja taas kymmeniä valmiita ohjelmia, mutta silti pitäs räätälöidä monta eri custom-ohjelmaa sinulle? Tuossa on minusta aika hyvä ohjelma jo tullut Jami2003:lta, ymmärrä toki että jos käytössä on pelkät käsipainot niin se rajottaa aika tehokkaasti. Ymmärrä myös se, että yleensä jos joku jantteri tulee alle kymmenen postauksen lukemalla vaatimaan useampaa juuri itselleen räätälöityä saliohjelmaa jota voi tehdä kotona pelkillä käsipainoilla ja ei kelpuuta mitään kymmenistä valmiista ohjelmista, saattaa vastaanotto olla hieman penseää.

Ei pidä valikoida sitä ohjelmaa sen mukaan että mikä voisi olla mukavin touhuta läpi siinä telkkaria katsellessa, vaan minusta kannattais kiinnittää enemmän huomiota siihen, mitkä
ohjelmat on täällä useamman treenaajan toimesta hyväksi todettu.

Meikäläisen neuvo on, että otat ne käsipainot käteen ja rupeet kohkaamaan sitä Golden Sixiä tai tuota Jamin sinulle ystävällisesti tekemää ohjelmaa, luet tätä foorumia HIEMAN pidempään kuin kaksi päivää, kerrytät sitä omaa tietämystäsi ja ennen kaikkea kokemusta treenaamisesta. Sen "täydellisen" ohjelman etsiminen on aivan turhaa, ei se papu kyselemällä kasva, eli eikun tekemään ja tsemppiä treeneihin :puntti:

Back
Ylös Bottom