Treeniohjelma puhelimelle.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _zam
  • Aloitettu Aloitettu
Hei kaikille,

Elikkäs kun en löytänyt mitään kovin hyvää treeniohjelmaa android puhelimelle, niin päätin ruveta itse suunnittelemaan sellaista treenien seuranta ja analysointi ohjelmaa.
kyselisinkin teiltä pakkotoistolaisilta minkälaisia ominaisuuksia tälläisestä ohjelmasta pitäisi löytyä. Muitakin ideoita otetaan vastaan. Pyrin tekemään ohjelmasta helpokäyttöisen sekä yksinkertaisen.
Ohjelma olisi tarkoitus saadaa muutaman kuukauden sisään valmiiksi ja julkaistua android markettiin josta sen voi ladata sitten itselleen, (mahdollisesti myös windows puhelimille).

Ominaisuuksia joita olen ajatellut.
- treeniohjelmien luonti
-treeniohjelman jakaminen eri päiville
- kalenterinäkymä?
- muistukset
- tilastotietoja
-tietoja käyttäjästä
-kehitys (kaavioita)
-harjoitus historian seuranta
- treeniohjelman ajanmittaus
- levähdysaika

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koita tehdä mahdollisimman yksinkertainen, uskon ettei noita kaikkia saa yhdelle sivulle ja sitten eriominaisuuden etsimisestä tulee haaste salilla, kun suhteellisen nopeaa pitäis kuitenki saada kirjattua tulokset ylös. Keep it simple :D

Joko testasit jefit-ohjelmaa? Itellä se käytös ja hyvin tua pelittää.

Löytyy samat ominaisuudet mitä tuohon ylös kirjootit. Ainut miinus saattaa olla että sovellus on englannin kielinen mutta ei se ainakaan mulle oo tuottanut ongelmia...

Jefit ohjelmasta kysymys, voiko Exercise databaseen luoda omia harjoitteita, jos siellä ei ole liikettä jota etsii. Muuten vaikuttaa lupaavalta, mutta itselle ainakin se on iso kynnyskysymys. Muuten näyttää aikalailla ohjelmalta jota etsiskelen, mutta tosiaan se että pystyisi luomaan omia liikkeitä jotka näkyisivät omalla käyttäjällä olisi melko tärkeää. Itsellä tulossa tarvetta tehdä monenlaista ohjelmaa aina salijutuista plyoihin ja mieluiten samaan paikkaan haalisin kaiken, joten tästä syystä olisi melko tärkeä ominaisuus.

Mikäli ei pysty, niin onko kellään tiedossa samantyyppistä ohjelmaa, jossa juurikin "exercise databasea" voisi itse muokata. Itselle kävisi mainiosti myös sellainen jossa vastaavanlaisen exercise databasen voisi itse rakentaa tyhjästä ja sen pohjalta luoda ohjelmia. Luulisi että johonkin muuhun tarkoitukseen olisi tehty ohjelma joka myös tuohon sopisi. Oleelliset osat olisivat liikkeen nimen lisäksi juuriki vain selitys ja mahdolissia tageja joilla voisi määrittää sen tyypin kuten esim "glutes".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom