Treeniohjelma+paljon kysyttävää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gregz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Moi

Eli oon käyny ´nyt salilla 4kk, ja vaikka ihan kivoja tuloksia tullu, niin harjoittelussa on varmasti ollut jotain virheitä, koska alussa ei kukaan neuvonut miten kannattaa treenaa, en varmaankaan ole ainoa..

ekan kuukauden "tutustumaisillaan saliin" tein vaan kaikkea sikinsokin enkä oikeen ollu kuullukkaan että pitää treenaa eri lihaksii eri päivinä.

Nyt se o vähän parantunu et lihakset on sillee menny järjestyksii päivinä, käyn maanantaisin keskiviikkosin ja perjantaisin puntil, jalat jääny vähän silleen et ei jaksa niitä tehä, vaikka varmasti ois kannattavaa.sit on tullu sellanen ihme tapa ku kaverin kanssa käyn että sinne penkille on päästävä joka ikinen kerta kilpailee kumpi nostaa enemmän.. vaikka varmasti tulisi parempia tuloksia jos kerran viikossa kävis..

oisko tää jokseekin hyvä treeniohjelma::

maanantai:::
Rinnat, ja jalat

alottaisin jalkaliikkeillä, sitten vähä rintoja, +penkki ja jatkaisin rinta liikkeillä loppuun

keskiviikko:
kädet ja hartiat..

perus käsiliikkeitä, talja ojentajaa haukkaa, hartialiikkeitä..

perjantai: selkäliikkeet, ja vatsa

alottaisin selällä ja lopettaisin vatsaliikkeisiin..

tää oli aika suppee "ohjelma silleen, et olisin kiitolline jos tulis paljo kommenttia, et mitä tarkalleenki vois tehä.

kitoos. :thumbs:

Itse oletkin näköjään ne pahimmat puutteet ja virheet havainnut, joten korjaappa ne ensin. Eli sitä penkkiä ei tartte hinkata joka kerta ja jalat on syytä treenata vähintään yhtä kovaa.

En mä mitään huonoa tossa sun ohjelmassa näe, tosin rintatreeniä en itse jalkojen kanssa laittaisi. Tekisin vaikkapa näin.

1. Rinta, olkapäät, ojentajat
2. Jalat
3. Selkä hauis

Tai sitten
1. Rinta, selkä
2. Jalat
3. Olkapäät, kädet

Jalkojen kanssa voi sitten vaikka tehdä ne vatsat.

Ja sarjoja suurille lihasryhmille (selkä, etureidet, takareidet) enemmän mitä pienemmille. Pienemmille lihasryhmille pari liikettä ja vaikkapa 5-7 sarjaa ja suuremmille voi tehdä 3 liikettä ja sarjoja 8-9. Nämä näin esimerkkinä.

Suositut

Back
Ylös Bottom