OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse toivoisin mieluummin kansalle sirkushuveja, ja jos ne välitkin paranis tommosella harmittomalla kyykkäämisellä. @Mike valitsee tietysti mitä tekee, mutta jos proge alkoi viime viikolla, niin ei se mahdottoman pitkällä ole kun on kuitenkin vasta tiistai... Tommosella tempauksella sais äkkiä sille omalle progelle seuraajia, jos sitä omaa projektia siirtäis muutamalla viikolla, ja jos seuraajat sille pr-mielessä kiinnostaa.

Sä oot hyvässä asemassa koska saat vähän niinkun päättää ehdot. Sun ajatus asiasta on jo muodostunut, hyvä. Immun ja Stagalan matsi mainittu tossa Jykän viestissä.

Olishan se nyt makee. Tulisin kauempaakin kattoon.

Mä tein sen 100kg 60 toistoa viidessä minuutissa ja siinä jengi arvaili tulosta, oli Tesoriginalin palkinto lähimmälle arvaukselle. Kerkesin sen 60 tekemään, ainoa mikä tossa oli ilkeetä, oli että forkut kramppas pahasti. Olisin nakuttanut varmaan sinne lähemmäs 80 toistoa jos ei aikarajaa olis ollut.

Kyllä se mulle laittoi eilen illalla videoviestin ja sanoi että jos en haastetta ota vastaan, nimeää mut Pakkimikeksi. Voishan noi haasteet laittaa asiallisemminkin.
No hän on pohjoisen suoria tyyppejä ja omanlainen persoona ja hiukan showmies, voisko toisaalta muunlainen homma sopia? Ja toihan tarjoaa mielettömän huomioarvon teille molemmille just tolleen esitettynä, varsinkin jos saatte kyykätä siellä IseCagessa. Hyvällä mielellä vaan täysillä mukaan ja antaa oman panoksensa ilman ennakkoluuloja, hienoja testejä ja haasteita nää eikä mitään kilpailuja..näin mä sen itse ajattelen. Nyt vähä Mike sellasta jenkkityyliä hommaan ja eihän sulle oo mikään häpeä ottaa haaste vastaan ja vanhemmalle hienolle vanhanliiton ukolle antaa täys tunnustus hänen suorituksesta ja vielä pahoitella ettei oo tullut huomattua ja moikkailtua..itse ainakin ihan aidostikkin otan mielellään ton tyylisiltä miehiltä ohjausta ja kehotusta ja kunnioitan mielellään ja sitte tässä tää showpuoli vielä minkä voit hyödyntää ja painaa homman läpi hyvällä mielellä ilman mitään vastakkainasettelua.. 👍❤️ näin mä tän mietin ja tekisin...

Miten toi nyt Ice cageen liittyy? Mua on haastettu nyrkkeilyotteluun ja ties mihin, en ole sellainen joka haluaa huomiota perseilemällä. Jos ei podcastit ja muut asiallinen tuotanto riitä, joka nyt on tullut jo selväksi, niin se ei sitten riitä. Aina pyydetään ryyppään striimeissä ja muuta tyhmää.

Eri asia olis jos mulle maksettais suoraa rahaa kyykkäämisestä, niin sitten olis eri asia. Mutta että juoksisin tekemässä millon mitäkin, niin siitä ei tule mulle kun lisää vaan paskaa niskaan.

Miten toi nyt Ice cageen liittyy? Mua on haastettu nyrkkeilyotteluun ja ties mihin, en ole sellainen joka haluaa huomiota perseilemällä. Jos ei podcastit ja muut asiallinen tuotanto riitä, joka nyt on tullut jo selväksi, niin se ei sitten riitä. Aina pyydetään ryyppään striimeissä ja muuta tyhmää.
No Tepsa siinä videossa mietti, että jos pääsisi sinne väliajalla 5000 ihmisen edessä vetään ton. Olishan se kova, näkyvyys ja huomioarvo huikea ja hyötyisit siitä. Ja eihän tätä kannata sotkea mihinkään perseilyyn tai typerillä asioilla kontentin hakuun. Sehän on toinen juttu ja on just oikea linja ettet niihin lähde. Mutta tottakai tuo toimii muutenkin ja ottaisko ne edes sinne tätä haastetta. Mutta hieno tapahtuma se ja tosi karismaattinen ja positiivinen se promoottori siellä.

En usko että Icecagen kohdeyleisöä juurikaan kyykkääminen kiinnostaa varsinkin jos eivät edes tunne heppuja.
Miken varmaan osa joo tunnistaa mutta sitten joku aivan tuntematon tyyppi?

Max tuskin näkee tuolla mitään markkina-arvoa.

Eikä siis mitään negaamista ja itse haaste olisi huippuhyvä juttu jos sen toteuttaisi vaikka jossain salilla tai esim. voimailu/crossfit-kisojen yhteydessä jossa se kohdeyleisö tälle hommalle olisi

Ehdottomasti ymmärrän Mikeä tässä täysin, ja muitakin julkisuudessa pyöriviä henkilöitä. Aika paljon omat hommat katkeilisi jos jokaiseen haasteeseen lähtisi mihin pyydetään. Varsinkin jos ei tykkää asioita tehdä puolivillaisesti, niin pitäisi katkaista omat jutut pariksi kuukaudeksi ihan siksi että joltain tuli haaste. Eikä siinä saahan niitä heittää, mutta täysin ymmärrettävää miksi niihin ei lähdetä.

Ei varmasti tässä tapauksessa, mutta välillä näissä on suoraan joku yritys taustalla. Mikä yhtäkkiä puskista heittää haasteen, ja pyrkii julkista painetta käyttämään, että ilmaiseksi lähtee markkinoimaan heidän juttua. Tälläinen käytös ei omasta mielestä hirveän kunnioittavaa ole.

Suurinosa toki ihan vaan tälläisiä huumorilla heitettyjä haasteita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tällai sivusta vaan kommentoiden: ite ku valmennan ihmisiä suorituskykyperusteisesti ja isoksi osaksi kisoja varten, semmonen vaatii suunnitelmallisuutta. Ei tulis kyllä mieleenkään yhtään mitkään vastaavat omat säädöt sinne väliin.

Tällai sivusta vaan kommentoiden: ite ku valmennan ihmisiä suorituskykyperusteisesti ja isoksi osaksi kisoja varten, semmonen vaatii suunnitelmallisuutta. Ei tulis kyllä mieleenkään yhtään mitkään vastaavat omat säädöt sinne väliin.
Meillä on toistot progessa nyt alueella 14-6. Kymmenen viikon sarjaproge. Ei sopis nyt alkaa takoon 30-50 alueen progea.

Onhan tää nyt muutenkin ihan vitsi. Joku ukko siis haluaa Miken kanssa kyykkäämään Ice Cageen? :LOL:

Nykyajan tyyliä haastaa ties ketä mihin tahansa ja yrittää nostaa omaa suosiotaan.

Ongelma on vaan siinä, että vaikka puhuu täyttä paskaa että mä muka en morjestais ja kattelen lattiaa salilla, niin se fleimaa sitten internetin vihaajia ja musta levitetään sitten sellaista juttua ja siihen aina joku voi törmää ja vetää sitten siitä johtopäätökset. Kun me kuvattiin 20 vuotta sitten Savolaisen DVD, niin sen jälkeen en koko ukkoa ole nähnyt, joten mistä mä voin tietää tai muistaa ollenkaan. Saati kun ei edes Mayorilla käy, joten on sekoittanut mut johonkin toiseen tai sitten puhuu puhtaasti paskaa. Olen liian monta kertaa joutunut vihan kohteeksi netissä aivan puhtaan paskapuheen johdosta. En tiedä onko korjannut asiaa koska pistin viestiä, että korjaa asian, mä en ole häntä missään nähnyt ja jos nyt on mut nähnyt, niin onko joku ongelma tulla moikkaan, sen sijaan, että vittuilee mulle netissä.

Mä ihmettelin kun näin tuon haastevideon, että jos häntä nyt on häirinnyt, ettet ois hälle morjestanut salilla, miksei ole samantien tullut jutulle 🤷‍♂️ Tai yksityisesti kysellyt mikä homma. Kyllähän sitä haastaa saa ja ihan hauskakin ajatus jos ajankohdan saa sovittua, mutta oli kyl tosi negatiivinen sävy tuossa haasteessa. Vähän lapsellinenkin. Varsinkin toi Pakkismike onkin sitten Pakkimike jos ei suostu 😁

Tuo ajatus kyykkyhaasteen suorittamisesta Ice Cagen yhteydessä aika utopistinen. Tuollaisessa tapahtumassa todennäköisesti suurinta osaa yleisöstä ei kiinnostaisi. Aikoinaan jossain Fitness Expossa ois messulavalla voinut löytyä enempi kohdeyleisöä. Sitten kun täällä jotkut sanoo, että ois sullekin näkyvyyttä tms. niin eiköhän sulla tässä vaiheessa oo kaikki se näkyvyys tässä skenessä mitä voi tai on tarpeen saada. Ei tosiaan tarve lähteä mihinkään leikkeihin mukaan.

Paska keli eikä enempää porukkaa, mut voitin kuitenkin

Screenshot 2025-01-14 at 22.04.28.webp

Suositut

Back
Ylös Bottom