Minkälaista treeniohjelmaa suosittelisitte jääkiekko ja salibandy maalivahdille? Pelaan harraste- ja divaritasolla.
Viime vuonna kokeilin pikkaisen raskaammilla painoilla treenaamista salilla, lähinnö vitosia ja kutosia, niin paikat oli kyllä ihan jumissa jatkuvasti treeneissä ja olin hidas. Pari-kolme salikäyntiä viikossa ja parit palloilut.
Ikää on 29w, 186/94.
Peruskunto on hyvä, rasva%23.
Pitäisi saada perusvoimaa tukemaan mutta samalla pitää olla kärppänä maalilla. Hankala yhtälö. En oikein tiedä miten lähtisin rakentamaan.
Rasvaa pitäisi saada pois vähän ja ukkoa skrodemmaksi..
Vähän jos ohjaisitte kokeneemmat mua oikeille urille niin eiköhän tämä tästä..
2-3 krt kerkeäis puntille viikkoon joten se on varmaan se 2- tai 3jakoinen ohjelma sit.
Viime vuonna kokeilin pikkaisen raskaammilla painoilla treenaamista salilla, lähinnö vitosia ja kutosia, niin paikat oli kyllä ihan jumissa jatkuvasti treeneissä ja olin hidas. Pari-kolme salikäyntiä viikossa ja parit palloilut.
Ikää on 29w, 186/94.
Peruskunto on hyvä, rasva%23.
Pitäisi saada perusvoimaa tukemaan mutta samalla pitää olla kärppänä maalilla. Hankala yhtälö. En oikein tiedä miten lähtisin rakentamaan.
Rasvaa pitäisi saada pois vähän ja ukkoa skrodemmaksi..
Vähän jos ohjaisitte kokeneemmat mua oikeille urille niin eiköhän tämä tästä..
2-3 krt kerkeäis puntille viikkoon joten se on varmaan se 2- tai 3jakoinen ohjelma sit.
o_O