Treeniohjelma ok?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tito21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tässä kesällä treenaillut jonkin verran, kun ajattelin, että kroppaan olisi hyvä saadaa kokoa ja näköä, mutta kunnolla aloin treenata vasta noin 9 viikkoa sitten, kun kaverini siihen innosti, tulokset on nousseet ihan kivasti verraten siihen, että en oo treenannut tän kauempaa, mutta mietin onko ohjelma ok.

Maanantai: Rinta ( 3-5 sarjaa 8 toistoa aloittaen kevyemmästä ja kolmas toisto ehkä raskain tai neljäs ja viides kevyin. )
Teen yleensä 3-4 eri laitetta... penkki ensimmäisenä sitten käsipainoilla vinopenkki tai tangolla, beck dekki jne...

Tiistai: Selkä ( samantyyppinen kuin rinta 3-5 sarjaa 8 toistoa, onko se nyt sit niin sanottu pyramidi toisto tyyli, että alussa kevyempää ja sit raskaampaa ja lopussa hiukan kevyempää? Ylätaljaa, alataljaa, sahausta jne. maastavetoa jonkin verran.

Keskiviikko: Olkapäät ( samat sarjat 8 toistoa joka sarjalla, käsipainoilla jne...

Torstai: Hauis ( 3-5 sarjaa 8 toistoa, käsipainoilla penkillä istuen, keskitetty kahden käden ja keskitetty yhden käden (en tee välttämättä samoina päivinä, joskus kyllä).. jne...

Perjantai: Ojentajat ( sama laulu... Kapea penkki, käsipainot, ylätaljalla tai mikä nyt onkin, joskus tulee kokeiltua olikohan se Scot Steiner tyyppistä, jossa tehdään hauista ja ojentaa... eli väännetään painot ensin hauiksilla ylös ja sit taakse, seisoen pienessä etukumarassa, niin tulee treenattuu ojentajatkin

Tätä tein 6 viikkoa....

Sit oon koittanut nyt neljättä viikkoa pumppitreeniä saa kuulemma tuloksia nousemaan mukavasti, mutta mitä mieltä ootte tuosta 6 viikon treenistä onkohan ihan okei. :joulu1: Hyviä Jouluja itse kullekin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siis mitä?? oonko sokee vai eikö jalkoja ole taaskaan lainkaan??? (olinko eka??) Ja muutenkin näyttää älyttämältä että on hauiksilla, ojentajilla ja olkapäivällä omat päivänsä...eli lueppas tästä aloittelijoiden osastolta noita muita ohjelmathreadeja, niissä on neuvoja perus kolmi ja nelijakoseen reeniin...

Kyllä treenaan jalkojakin usein viikolla, mutta sunnuntaina otan yleensä jaloille erillisen päivän vielä.

Toi treeni vain on suht rankka niin en viitti treenata hirveesti samana päivänä useaa eri lihasryhmää... oon kuitenkin saanut ihan hyviä tuloksia tuolla aikaan.

Elikkä tuo on 6- jakoinen ohjelma ja treenaat vakiopäivinä? Kannattaisi ehkä ottaa vielä toinen lepopäivä viikolle. Ja samaa suosittelisin kuin timba79, eli laita niitä pieniä lihasryhmiä samalle päivälle. Vaikka näin:

1. Selkä
2. Rinta, olkapäät
3. Jalat
4. Hauikset, ojentajat

Tai:

1. Selkä
2. Olkapäät, ojentajat
3. Jalat
4. Rinta, hauikset

Ei voi kovin paha olla, kun et tee kuitenkaan mitään valtavaa määrää sarjoja. Ja, jos on pakko olla ohjelman 5- jakoinen, niin jaa jalkapäivä kahteen osaan. Esim. samalla tavalla kuin Tomi, jonka ohjelman löydät vaikkapa tästä.

:thumbs:
Kiitti vinkeistä... Oon yrittänyt pitää ton sunnuntain jalkapäivänä, mutta joskus on tullut hiukan lipsuttua siitäkin... kun en aina oo samalla paikkakunnalla viikonloppuna...

No paha ja paha... ehkä toi 4-5 sarjaa on aika realistinen ja 3-4 laitetta...

Toi nyt ei kuullosta ainakaan hirveän houkuttelevalta tuo Rinta ja Hauikset samana päivänä siksi mulla on maanantaina Rinta ja Hauikset torstaina että tulee parempaa palautumista, mutta ajattelin kuitenkin vielä vaihtaa Hauisten ja Ojentajien paikat torstaista perjantaihin... mutta saa nähdä jos muuttelen ohjelmaani sit enemmän...

:lol2: Mutta kiitti kuitenkin neuvoista, voihan tuotakin ohjelmaa joskus kokeilla...

Zone-sarja -42%
yhdyn näihin muihin ja sanon että ei ole mitään järkeä tehdä hauista ja ojentajaa erinäisinä päivinä vaan vaikkaa pistää nämä kaksi nippuun ja tehdä kädet joku yksi päivä (hauis ja ojentaja) :D :joulu6:

Ehkäpä kokeilen... kannattaisko kuitenkin pitää joku lepopäivä viikolla? vai muuttaa jalkapäivä viikolle ja viikonloppu kokonaan lepoa? jalkapäivä sattuu joskus tosiaan jäämään pois kun en aina oo viikonloppuisin samalla paikkakunnalla...

Mitä jos pidän treenin yleensä muuten tuollaisena mutta yhdistän hauikset ja ojentajat?

Maanantai: Rinta, Tiistai: Selkä, Keskiviikko: vapaa, Torstai: Olkapäät, Perjantai: Hauis ja Ojentajat??? esim.

Originally posted by Tito21
Ehkäpä kokeilen... kannattaisko kuitenkin pitää joku lepopäivä viikolla? vai muuttaa jalkapäivä viikolle ja viikonloppu kokonaan lepoa? jalkapäivä sattuu joskus tosiaan jäämään pois kun en aina oo viikonloppuisin samalla paikkakunnalla...

Mitä jos pidän treenin yleensä muuten tuollaisena mutta yhdistän hauikset ja ojentajat?

Maanantai: Rinta, Tiistai: Selkä, Keskiviikko: vapaa, Torstai: Olkapäät, Perjantai: Hauis ja Ojentajat??? esim.

No mikä siinä että noin tekee, mutta tossa tulee olkapäille suoraa/epäsuoraa rääkkiä kolme kertaa viikossa, mulla toi ei toimis kun max pari viikkoo jas itten ois olkapää taas paskana...

Ja tee ennemmin tota Tomin 5-jakoista jolloin jalat on jaettu kahtia, mun mielestä on turha jakaa yläkroppaa 4-5 osaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom