Treeniohjelma massaa kaipaavalle 16v pojalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bronzzi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve, olen 16 v poika ja olen käynyt kuntosalilla nyt noin vuoden. Kovin suuria tuloksia en ole saanut aikaan ja täten kaipaisin teiltä vinkkiä. Tällä hetkellä käyn kuntosalilla 3-4 krt per viikko, pidän sali kerran jälkeen yhden taukopäivän. Välipäivinä käyn n. 10km lenkeillä ja joskus käyn salipäivänä myös lyhyemmällä lenkillä. Tämän hetkiset statsit: Pituus n. 187cm Paino n 70kg. Melko hoikka olen. Penkistä nousee n. 10 x 50kg, leukoja 3 x 8 (teen ekat 3 myötä-, sitten vasta, sitten leveällä vastaotteella). Hauis 3 x 10 kg per käsi. Syön melko normaalisti ja treenin jälkeen palautusjuoma FAST:in Hera 80 n. 40-50g.
Joten, kertoisitteko minulle hyvän ohjelman jolla saisin massaa enemmän, lenkkeilyä vähentämättä.
Kiitos etukäteen!

Näitä 15-16v kavereiden posteja on kyllä loputtomat määrät ja kukaan teistä ei osaa lukea stickyjä. Sanotaan nyt vielä 1928391283791832. kerran: ohjelmaksi starting strength, G6 tai vaikka elaston 2-jakoinen. Syö muutama sata kaloria enemmän kuin kulutat, proteiinia vähintään 2xrasvaton painokilo. Niin ja tuollainen lenkkeilymäärä todellakin syö tehoja siitä salitreenistä ja joudut syömäänkin enemmän.

Edit. Se lenkkeily ei todellakaan korvaa jalkatreeniä, mutta jos haluat lihasepätasapainon ja naurettavannäköisen kropan niin siitä vaan.

Hanki nyt vaan sitä lihasmassaa tasaisesti koko kroppaan, koska epätasapaino lihasten suhteen altistaa loukkaantumisille + ryhtivirheille.

Lopeta lenkkeily vähäksi aikaa. Tai suosittelisin ainakin vähentämään!! Ja treenaa paljon massa liikkeitä penkki,veto,kyykky,dippipunnerrus,leuanveto! Ja muista lihakset tarvitsevat rakennusaineita joten syö ja vielä kerran syö. Ja syömisellä en tarkoita pizzan syömistä joka päivä!! Vaan ESIM: pasta, munakas tai ihan mikä vaan mistä saa kaloreita. Toinen tärkeä ravintoasia on että syöt riittävästi proteiinia!

Niin ja 10 kilsan lenkeillä ei mitään lihaksia todellakaan hankita joten "kovassa kunnossa" olevat jalat herättää hilpeyttä. Katso vaikka pitkän matkan juoksijoiden jalkoja.

Kiitos, Oranki ohjelmavinkeistä. En tarkoittanut jalkojeni olevan missään lihaksellisesti kovassa kunnossa vaan näin lenkkinäkökulmasta.
Ja Lostedt #61; nuo olivat vain muutamia esimerkki tuloksia. Treenaan lähes koko yläkroppaa melko tasaisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom