Treeniohjelma, kommentoikaa...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli tässä olis mun ohjelma, miltä näyttää? Jotain korjattavaa, paranneltavaa?

Jalat, rinta, ojentajat:
Etukyykky 5x5,
Prässi 3x10,
Penkki 5x5,
dippi 3x10,
ojentajat taljassa 3x10

Selkä, hauis, olkapäät:
Leuanveto 3xmax
Alatalja 3x10
maastaveto 2x8
hauiskääntö tangolla 2x10
hauiskääntö kp 2x10
niskantakaapunnerrus 3x10
vipunostot sivulle 2x10

Kiireen vuoksi ei kerkee tekemään muuten kun kaksjakosella...

Kommenttia, kiitos.. Jos ei muuta ni sitten vaikka että "on hyvä ohjelma" :p

Kannattaa varmaan heittää vipunostot, toinen hauiskääntö ja ojentajat taljassa trash biniin. Hauikselle vain yksi liike ja siinä vaikka 3 kovaa sarjaa. Kaikki keskittyminen ja työ juuri noille perusliikkeille.

Jos halutaan enemmänkin viilata, voisi vaikka vaihtaa rinnan ja hauiksen paikkaa. Tällöin jako olisi:

1. Jalat ja kädet
2. Selkä, rinta, olkapäät

Tietysti tuossa tapauksessa kannattaisi tehdä rinnalle vain penkki, ja ojentajille dippi.

Vaihtaisin hieman järjestystä nyt muuhun puuttumatta eli:
etukyykky
penkki
dippi
prässi
talja

ja

veto
leuka
alatalja
pystypunnerrus
vipunostot
hauperiliikkeet vasta lopuksi

Originally posted by Smitty
Vaihtaisin hieman järjestystä nyt muuhun puuttumatta eli:
etukyykky
penkki
dippi
prässi
talja

Jalat, rinta, ojentajat, jalat, ojentajat?

En nyt noinkaan tekisi. Jaloista liikkeelle. Etukyykky, jalkaprässi. Sitten rinta ja ojentajat. Treenataan yksi lihasryhmä kerrallaan.

Muuten on ihan hyvä ohjelma.
Noita sarjoja tulee välillä viisi viidellä toistolla. Joskus taas kolme kymmenellä. Voisi vähän tasotella ja tehdä vaikka kolme kahdeksalla noiden vitosten tilalle.

treenin aikanakin voi palautua

Ensin pääliikkeet kyykky ja penkki, sitten penkin apuliike, jotta jää aikaa palautua ennen raskasta prässiä, lopuksi palauttavat ojentajaliikkeet - ajattelin. Voimanostossa toimii, mutta tehkää toki niin kuin lystäätte ja parempaan tulokseen johtaa. Lihakset kasvaa varmaan molemmilla tyyleillä - itse olen keskittynyt enempi voimanhankintaan ja lihakset kulkee siinä kyydissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom