Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin. Enemmän vois mun mielestä niitä liikkeitä olla. Voisko tosta sitten saada niitä lihaksia paremmin vai? Niin eli moninivelliikkeilläkö tarkotit liikkeitä jotka ottaa moneen lihakseen samaan eikä pelkästään yhteen?
Miltäs se näyttäis jos pistäis Arskan G6 Rungoksi?
Ota vaikka toi mun ohjelma jonka teet 3 tai 4 kertaa viikossa KOVAA. (lyhyet palautukset) ja tohon voi lisätä jotain kyykkyä (käsipainot pään korkeudella) toi G6 on enemmän salille suunniteltu ohjelma
moninivelliikkeitä ei paljoa 15 kilon käsipainoil tehdä.
Alkaa hitto pikku hiljaa mietityttään että onko tällänen kotitreeni nyt ihan mua varten. Koitin äsken tota ylläolevaa, mutta kakkosseteissä jo alka ketuttaan ihan pirusti eikä kiinnostanu. Etenkin se loi sellasta kettuuntuneisuutta, että kun tein esim rintapunnerruksia ja pystypunnerruksia, olkapäät ja kyynärpäät naksu niin hitosti! Mikä ihme tässä nyt oikeen on kun aina ennen reeniä löytyy paljonkin motivaatiota, ja sit kesken reenin tulee sellanen tunne että ei tätä jaksa ja huvita. Leuanveto lisäpainoilla on vielä kivaa. Etenkin päänvaivaa tuottaa toi painomäärä että paljonko sitten onkaan se sopiva määrä.. Että menee siihen 6-15 tuntumaan ne toistomäärät. HUOH, sanon minä.