Treeniohjelma käsien kasvatukseen.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs kyselisin treeniohjelmaa käsien kasvatukseen, tarkoitus olisi saada nämä siimat kasvamaan tai joko hankkia kalastuslupa ja ajattelin ensimmäiseen pyrkiä.
Painoa on n. 60kg ja pituutta 175cm.

Ongelmani on vain että olen opiskelija ja ruoka jää siis aika vähille. Massaa olen mussutellut treenipäivinä.

Kuinka nopeasti käden lihakset kasvavat kun verrataan esimerkiksi vatsan lihaksiin?

Kiitän.

Lue ekaksi vaikka tämä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=30233&highlight=hauistreeni

Muista myös ojentajaliikkeet, eli vaikka rintapäivän päätteeksi ojentajataljaa, ranskalaista ja ojentajapunnerrusta yhdellä kädellä vastaotteella failureen asti.
:whip:

Vatsapalojen näkyminen johtuu ilmeisesti tässä tapauksessa alhaisesta rasvaprosentista, mitä pienempi rasva-% sitä helpommin palat saa näkyviin. Myöskin vain laihduttamalla sen enempää treenaamatta tulee palat näkyviin. Valitettavasti käsi on eri asia, ellei sitten halua esitellä pelkkiä jänteitä ja luita kuten eräät teinitytöt.

Eli. Syö paljon (jos mahdollista), lue yo. ohje ja treenaa sen mukaan, muista ojentajat niin kyllä se siitä. Joku on todennu että "en ole nähnyt laihaa jolla on isot hauikset, mutta olen nähnyt lihavia joilla on pienet." Jollet syö riittävästi niin käsien kasvussa lienee turha odotella mitään mullistavia tuloksia.

Massanlisääjän sijaan ostaisin nopeaa halpaa protua ja maltoa ja sekoittelisin siitä palautusjuoman, jos kukkaronnyörit on kireällä. Aika kalliita sokerilitkuiksi ovat. Tai sitten voipi ostaa sikahyvää/-halpaa mass blastia ja sekoittaa siihen nopeaa protua lisäksi.

Ellei paino nouse, koita esim. maapähkinöitä vaikka 1½ desiä päivässä tavallisen ruokailun päälle. :rolleyes:

Tsemppiä! :thumbs:

Tiputus sarjat on rokannu käsille ainakin itellä.

Eli teet vaikka ojentajia taljassa seuraavalla tavalla:

2x10 50kg ekat kaks ja vikana sitte 3x10 50kg -> heti perään 40kg:lla niin paljon ku jaksat ja sit viel heti perään 30kg niin monta ku menee.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Minä suosittelen röyhkeästi tuota itse aloittamaani ketjua. Jos mitat on 175/60 niin ei tartte varmaan muualta etsiä vikaa miksi kädetkään eivät ole isot.

Kovaa treeniä KOKO KROPALLE ja ruokaa PALJON. Siitä se lähtee, myös ne kädet mukavasti kasvamaan. Mitkään käsiohjelmat ei auta paskaakoon jos syömiset on kuin riisitautisella oravalla. ;)

Jaunty sanoi:
Tiputus sarjat on rokannu käsille ainakin itellä.

Eli teet vaikka ojentajia taljassa seuraavalla tavalla:

2x10 50kg ekat kaks ja vikana sitte 3x10 50kg -> heti perään 40kg:lla niin paljon ku jaksat ja sit viel heti perään 30kg niin monta ku menee.

KUKAAN ei ole yhtä vahva kuin toinen, joten toisten antamien painojen noudattaminen ei sovi toiselle. Saattaa tulla pelkkää alaselkätreeniä noilla painoilla, varsinkin jos kyseessä on aloittelija. Ensin tekniikka, sitten painot.

Ei millään pahalla, mutta on tullut liikaa nähtyä 70 kilolla tehtyjä haiuksia taljassa, vaikka ukko on ollut naru ja siinä on sitten samalla esiväsytetty alaselkä tulevaan selkätreeniin, joka olisi sitten huomenna, kun tulee taas haiusta taljassa.

wractale sanoi:
Kiitokset kaikille, ei muuta ku syömään

Treenaa myös niitä jalkoja tai tapa itsesi.

wractale sanoi:
Kiitokset kaikille, ei muuta ku syömään :rock:
Oon ihan samaa mieltä timba:n kanssa kovaa reeniä vaan koko kropalle. Kehitystä tulee eka vuonna hurjasti omalla kokemuksella voin sanoo kun oot samaa ikä luokkaa ja olin kanssa aika laiha kun alotin. Jos oikeen nyt muistan niin vuodessa kasvo 4,5cm hauiksen ympärys vaikka vedin voima treeniä ja paino nousi yli 10kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Doggoned sanoi:
KUKAAN ei ole yhtä vahva kuin toinen, joten toisten antamien painojen noudattaminen ei sovi toiselle. Saattaa tulla pelkkää alaselkätreeniä noilla painoilla, varsinkin jos kyseessä on aloittelija. Ensin tekniikka, sitten painot.

Ei millään pahalla, mutta on tullut liikaa nähtyä 70 kilolla tehtyjä haiuksia taljassa, vaikka ukko on ollut naru ja siinä on sitten samalla esiväsytetty alaselkä tulevaan selkätreeniin, joka olisi sitten huomenna, kun tulee taas haiusta taljassa.

Pointti ei ollu että hänen pitäs tehä noilla painoilla, vaan laitoin noi esimerkiksi että olis tajunnu varmasti sarjan idean. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom