Treeniohjelma käsien kasvatukseen.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs kyselisin treeniohjelmaa käsien kasvatukseen, tarkoitus olisi saada nämä siimat kasvamaan tai joko hankkia kalastuslupa ja ajattelin ensimmäiseen pyrkiä.
Painoa on n. 60kg ja pituutta 175cm.

Ongelmani on vain että olen opiskelija ja ruoka jää siis aika vähille. Massaa olen mussutellut treenipäivinä.

Kuinka nopeasti käden lihakset kasvavat kun verrataan esimerkiksi vatsan lihaksiin?

Kiitän.

Lue ekaksi vaikka tämä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=30233&highlight=hauistreeni

Muista myös ojentajaliikkeet, eli vaikka rintapäivän päätteeksi ojentajataljaa, ranskalaista ja ojentajapunnerrusta yhdellä kädellä vastaotteella failureen asti.
:whip:

Vatsapalojen näkyminen johtuu ilmeisesti tässä tapauksessa alhaisesta rasvaprosentista, mitä pienempi rasva-% sitä helpommin palat saa näkyviin. Myöskin vain laihduttamalla sen enempää treenaamatta tulee palat näkyviin. Valitettavasti käsi on eri asia, ellei sitten halua esitellä pelkkiä jänteitä ja luita kuten eräät teinitytöt.

Eli. Syö paljon (jos mahdollista), lue yo. ohje ja treenaa sen mukaan, muista ojentajat niin kyllä se siitä. Joku on todennu että "en ole nähnyt laihaa jolla on isot hauikset, mutta olen nähnyt lihavia joilla on pienet." Jollet syö riittävästi niin käsien kasvussa lienee turha odotella mitään mullistavia tuloksia.

Massanlisääjän sijaan ostaisin nopeaa halpaa protua ja maltoa ja sekoittelisin siitä palautusjuoman, jos kukkaronnyörit on kireällä. Aika kalliita sokerilitkuiksi ovat. Tai sitten voipi ostaa sikahyvää/-halpaa mass blastia ja sekoittaa siihen nopeaa protua lisäksi.

Ellei paino nouse, koita esim. maapähkinöitä vaikka 1½ desiä päivässä tavallisen ruokailun päälle. :rolleyes:

Tsemppiä! :thumbs:

Tiputus sarjat on rokannu käsille ainakin itellä.

Eli teet vaikka ojentajia taljassa seuraavalla tavalla: