Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluisko joku tehä mulle treeni ohjelman?! kotona on käsipainot ja penkki, salilla en käy (vielä). haluun kesä kuntoon
salilla en käy (vielä).
Jos oon oikeessa sun käsitys kesäkunnosta on Iso arska kroppa?Haluisko joku tehä mulle treeni ohjelman?! kotona on käsipainot ja penkki, salilla en käy (vielä). haluun kesä kuntoon
Muista ettet tee kyykkyä tossa ohjelmassa isoilla painoilla koska se voi vaikuttaa pituuskasvuun jos ei tee liikettä oikein... ite en ole ottanut kyykyssä riskejä isoil painoilla ( itekki 14)Arnoldsin kultainen kuusikko lienee paras noilla välineille, kunhan leuanvetotanko on hankittu.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39774. Treeni vaikuttanee pituuskasvuun vain, jos ruokavalio ei ole kunnossa taikka jos tekee kyykkyä yli-isoilla painoilla. Ruokavaliota jne voit tutkia pari päivää muista pakkotoiston ketjuista.
Vitut ole liian aikasta. En tiiä onko sitä ees todistettu, että treenaaminen vaikuttaa siihen. Toki kannattaa ottaa varman päälle, eli maastavedot ja kyykyt ainakin panniin.
Minkä kokosia noi käsipainot on ja kuinkas paljon sulla on painoa siellä? Ihan hyvän treenin noista kyllä saa. Jos sulla ei oo leuanvetotankoa, niin se ois vielä hyvä hommata. Ei maksa paljoa.
Vitut ole liian aikasta. En tiiä onko sitä ees todistettu, että treenaaminen vaikuttaa siihen. Toki kannattaa ottaa varman päälle, eli maastavedot ja kyykyt ainakin panniin.
Siis tottakai kova treenaaminen vaikuttaa pituuskasvuun, eikös moinen kuulu melkein jopa yleissivistykseen. Kovaa treenatessa kasvuiässä lihakset voivat kehittyä liikaa tai sen verta, että se voi estää luiden laajenemisen jopa kokonaan.
Ite vedän ainakin kyykyn ja maven suhkoht isoilla painoilla (siis itelle) Ikää on 14½ Ketä kiinnostaa kasvatko sä vai et jos oot 175cm+
Ite en ainakaan haluu tästä kasvaa enempää, 1-2cm sallittu ;), pituutta tällä hetkellä n. 176cm.
Joopasen joo Että oikein lihasten kasvu estää luiden kasvamisen... Ei tuosta edelleenkään taida olla mitään yksiselitteistä aineistoa, ja minun arvioni on että treenaaminen ei vaikuta kasvuun ainakaan niin paljoa että sillä merkitystä olisi. Varsinkin tuo termi "kovaa treenaaminen" on sen verran keksitty tähän yhteyteen, että parempi kun olisit ollut hiljaa.
Ite oon jonkun 185cm ja uskokaa tai älkää olisin ainoastaan mielissäni jos kasvaisinkin tästä vielä. Joku 190-195cm olis ihan kiva.Joo itellä pituutta ~179cm ja ei oo kiinnostusta kasvaa pitemmäks, ku jos alkaa miettii ni mitä hyötyy siitä 190cm pituudesta sitte oikee on jos et pelaa koripalloo yms? Varmaa vaatteitakii löytyy paljo paremmi alle 190 senttisille :thumbs:...