Treenin "lisäaineeksi"?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Tätä on varmaan kysytty moneen kertaan mut en oikeen löytäny täyd. vastausta itselleni... Eli oon aloittanu jonkin näköisen treenin salilla noin 1kk sitten ja nyt olisin hankkimassa jonkin näköista palautusproteiinia ja muita tarvittavia lisäravinteita siis kysyn mitä tarvitsen? Vastaus olisi muuten helposti luettavissa mutta kun aloin vaan miettiä että kun minulla on se laktoosi-vamma, niin sopivatko minulle mitkä vaan palarit ja muut vai onko joitain tiettyjä jotka on tehty meitä "vammaisia" varten...? ja muutkaan hyvät neuvot ei ole ollenkaan kiellettyjä... :hyper:

Reco2 on hyvä palautumisjuoma, ja laktoosiakin siinä on vain 0.2g/100g.

Foorumia selaamalla opit paljon perus juttuja, eli siis selaamaan!
osta perus prodeksi esim abb:n pure pro ja palariksi prolabin n-large niillä pärjäät hyvin alkuun! muista kuitenkin että perusravintoa mitkään lisäravinteet eivät korvaa eli kunnon ruokaa ja paljon jos haluat kehittyä. vitamiinit ja vesi ovat myös terkeitä peruspilareita. prolabin pack takaa vitamiinien saannin, yksi pussi aamulla riittää mainiosti. Pidä mielessä että asiat eivät tapahdu hetkessä ja kaiken eteen on nähtävä vaivaa.
Eli ostoslista:
Pure Pro 2,05kg
N-large 2,724kg
Training paks 30 pussia :rock:

Tsemppiä uuteen harrastukseen!

Jos olet kauhean kitsas, niin Hera85 ja Malto ajavat kanssa palautusjuoman idean.

-Marchi- sanoi:
Jos olet kauhean kitsas, niin Hera85 ja Malto ajavat kanssa palautusjuoman idean.
Jos on kovin kitupiikki ja laktoosivammainen, niin ei tarvitse ostaa mitään lisäravinteita.

Joona sanoi:
Jos on kovin kitupiikki ja laktoosivammainen, niin ei tarvitse ostaa mitään lisäravinteita.

Tottahan tuokin. Jos taas on vieläkin kitupiikimpi, ei tuhlaa energiaansa ja rahojaan edes saliin, vaan vaikkapa lepäämiseen.

Juu en mä niin kitsas oo... ja täälläpäin muuten salillakäynti kuuluu kunnan ilmaisiin etuihi... ;) ajattelin vähä kattoo noita...
Pure Pro 2,05kg
N-large 2,724kg
Training paks 30 pussia

Back
Ylös Bottom