Sepulturan Ratamahatta on aika energinen kappale, pitäis rauta nousta :D
Aiva mahtava biisi! Yksi Sepulturan parhaita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sepulturan Ratamahatta on aika energinen kappale, pitäis rauta nousta :D
Aiva mahtava biisi! Yksi Sepulturan parhaita.
Näin firman puolesta innostunut itse juoksentelememaan enemmän ja vähemmän niin tuo trance kuulostaa sellaiselta että se sopisi noihin kuviohin vähän paremmin kuin Disturbed. Itse en noita trance esittäjiä niin hyvin tiedä, olisiko heittää joku top 5 lista josta aloittelija pääsisi alkuun?Aerobista tehdessäni soitan poikkeuksetta jotain trancea,
Parempaa musiikkia esim jalkatreenin taustalle ei löydy kuin Lamb Of God.--
Näin firman puolesta innostunut itse juoksentelememaan enemmän ja vähemmän niin tuo trance kuulostaa sellaiselta että se sopisi noihin kuviohin vähän paremmin kuin Disturbed. Itse en noita trance esittäjiä niin hyvin tiedä, olisiko heittää joku top 5 lista josta aloittelija pääsisi alkuun?
Näin firman puolesta innostunut itse juoksentelememaan enemmän ja vähemmän niin tuo trance kuulostaa sellaiselta että se sopisi noihin kuviohin vähän paremmin kuin Disturbed. Itse en noita trance esittäjiä niin hyvin tiedä, olisiko heittää joku top 5 lista josta aloittelija pääsisi alkuun?
JAJAU! Eikö joka toisessa biisissä näin? ;D hehtietysti maailman paras melodinen agre musiikki Children Of Bodom.
http://www.youtube.com/watch?v=TZjjmUugmz0 <--- Siinä ainakin loistava instrumentaali biisi!JAJAU! Eikö joka toisessa biisissä näin? ;D heh
Jatkuu...
Onko kenelläkään kokemusta hyvästä instrumentaali biiseistä/bändeistä? Ei nyt niin trancea (vaikka kyllä nyt sitäkin saa ehdottaa!), mutta silti jotain mikä saisi sitä rautaa enemmän nostamaan ja ns. antamaan lisää pumppia. Kun ei aina jaksaisi laulua kuunnella...
Noooooooooooooooooo, enpä oikein ole Metallicasta ikinä välittänyt, muuten ihan kiva :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=TZjjmUugmz0 <--- Siinä ainakin loistava instrumentaali biisi!
Heh aina ei voi tykätä :DNoooooooooooooooooo, enpä oikein ole Metallicasta ikinä välittänyt, muuten ihan kiva :D