Treenimusiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Strapping Young Lad - In the Rainy Season
yksi kappale löytyy live vedosta (ei sama kuin videolla oleva).. mutta tykittää niin p*rkeleesti! vähän liikaakin kyllä, koska meinaa siinä keskittyy jo enemmän kappaleeseen kuin itse punttaamiseen :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaverin kanssa tehtiin salilevy, jota soitetaan autossa matkalla salille ja salilla jos ei ole paljoa muita (ei kehtaa omaa musaa vaihtaa radion tilalle ku kaikki ei varmaan pidä samasta musasta mitä levyllä). Tässä biisit:
1. Rocky-Gonna Fly Now
2. 50Cent-Ready for War (Instrumental)
3. Nightwish-Planet Hell
4. Disturbed-Stricken
5. Disturbed-Warrior
6. Disturbed-Indestructible
7. Thunderstone-The Riddle
8. Three 6 Mafia-It`s a Fight
9. Dope-Debonaire
10.Cum on Feel the Noize
11.Survivor-Eye of the Tiger
12.Survivor-Hearts on Fire
13.Survivor-Burning Heart
14.Rammstein-Feuer Frei
15.Rammstein-Ich Will
16.Limp Bizkit-Rollin
17.Raita 10 (en tiedä virallista nimeä, koneella yks rähinärock-biisi, jonka "nimi" on raita 10
18.Queen-We Will Rock you
19.AC/DC-Hells Bells
Kommentoikaa, miltä maistuu biisilista!

^^Noi räpit viskoisin muualle ku en moisesta oikee välitä. :D Muutenhan noi on melko toimivia ja klassisia jumppa biisejä yks jos toinen.

Tänää tuli radiosta Jenni vartiaisen missä muruseni on. Tykkäsin :5:

Parempaa musiikkia esim jalkatreenin taustalle ei löydy kuin Lamb Of God. Ja tietenkin täysillä soimaan korvanappeihin, jää kipu ja polte unholaan, niinkuin Marko Savolainen saneli: "Kipu pitäis pystyä sulkemaan pois mielestä, se on yks asia mikä haittaa kehitystä."
Kyllähän salilla usein varsinkin Disturbed ja Metallica soi, mutta nou thänks, kuuntelen niitä sitten vapaa-ajalla.

Tässä esimerkiksi kyykylle varsin loistava kappale:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aerobista tehdessäni soitan poikkeuksetta jotain trancea,
Näin firman puolesta innostunut itse juoksentelememaan enemmän ja vähemmän niin tuo trance kuulostaa sellaiselta että se sopisi noihin kuviohin vähän paremmin kuin Disturbed. Itse en noita trance esittäjiä niin hyvin tiedä, olisiko heittää joku top 5 lista josta aloittelija pääsisi alkuun?

Näin firman puolesta innostunut itse juoksentelememaan enemmän ja vähemmän niin tuo trance kuulostaa sellaiselta että se sopisi noihin kuviohin vähän paremmin kuin Disturbed. Itse en noita trance esittäjiä niin hyvin tiedä, olisiko heittää joku top 5 lista josta aloittelija pääsisi alkuun?

Riippuu millasesta trancesta pidät, mutta omia suosikkeja: Sean Tyas, Dash Berlin, Aly & Fila, Vast Vision, Tritonal näin vain muutama mainitakseni. Genre näissä Progressive/Uplifting(kiksu)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikävä kyllä salilla tulee huonoa musiikkia radiosta vaan, lähinnä myötähäpeä nousee ja ärsyttää. Joku dark trance olisi hyvää tai sitten tietysti maailman paras melodinen agre musiikki Children Of Bodom.

Razed In Black, Astrix, Flesh Field... Oikeasti verta pumppaavaa settiä.

tietysti maailman paras melodinen agre musiikki Children Of Bodom.
JAJAU! Eikö joka toisessa biisissä näin? ;D heh
Jatkuu...

Onko kenelläkään kokemusta hyvästä instrumentaali biiseistä/bändeistä? Ei nyt niin trancea (vaikka kyllä nyt sitäkin saa ehdottaa!), mutta silti jotain mikä saisi sitä rautaa enemmän nostamaan ja ns. antamaan lisää pumppia. Kun ei aina jaksaisi laulua kuunnella...:rolleyes:

JAJAU! Eikö joka toisessa biisissä näin? ;D heh
Jatkuu...

Onko kenelläkään kokemusta hyvästä instrumentaali biiseistä/bändeistä? Ei nyt niin trancea (vaikka kyllä nyt sitäkin saa ehdottaa!), mutta silti jotain mikä saisi sitä rautaa enemmän nostamaan ja ns. antamaan lisää pumppia. Kun ei aina jaksaisi laulua kuunnella...:rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=TZjjmUugmz0 <--- Siinä ainakin loistava instrumentaali biisi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom