Treenimusiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
samat plätyt melkein aina soi salilla. AC/DCtä tuntuu olevan ja metallicaa, ja ainaki yks platta dragonforceeki. kyllä nuo kelpaa mulle, yleensä viel ihan kovalla kuunnellaan :D mutta oottelen että saisin mp3 ni vois omat musat ottaa, koostuu lähinnä deathmetallista/old school rapista (mobb deep tupac jne).

Rammstein - Ich Tu Dir Weh
Asesino - Rituales Salvajes
Behemoth - Conquer All
Cannibal Corpse - Evisceration Plague
Cavalera Conspiracy - Sanctuary
Coal Chamber - Loco
Deftones - Bloody Cape
Dethklok - Burn the Earth
DevilDriver - Resurrection BLVD
Devin Townsend - Bad Devil
Divine Heresy - Forever the Failure
Fear Factory - Crash Test
G/Z/R - House of Clouds
Gojira - A Sight To Behold
Korn - Here to Stay
Lamb of God - Now You've Got Something to Die For
Limp Bizkit - My Way
Meshuggag - Combustion
Mudvayne - Dig
Pig Destroyer - Thumbsucker
jne.

muutama esimerkki, muitakin biisejä on ja bändejä mutta ei niitä kaikkia jaksa luetella.. :) ja ei aina nuokaan biisit iske salilla, mutta tällä hetkellä kyllä.

Jos five finger death punch on mieleesi niin tämä on myös. Sama laulaja. :rock:

Huomattavasti parempi kuin alkuperäinen :hyvä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä kuuntelen musaa napit korvilla koska salilla (naistensali) soi vähän kaikenlaista pimputusta mikä ei hirveesti mua kiinnosta. Aerobista tehdessäni soitan poikkeuksetta jotain trancea, ja jos oikein rankkaa on niin sitä rankempaa ja kovempaa. Punttiksen puolelle siirtyessä vaihdan musiikin raskaaseen metallimusiikkiin, tarvin aggressiivista mättöä ja kunnon jytinää ja hieman örinääkin että se treeni kulkee niin hyvin kuin suinkin mahdollista. Testattu on ilman musiikkiakin (tai salin musiikeilla) ja mikään Britney Spears ei minua kannusta kovempiin suorituksiin, harmi sinänsä :D Jälkivenyttelyissä tai itseäni solariumissa palkitessa soitan aina hiphoppia, rappiä jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom