Treenimusiikki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän se kunnon rokin räime on meikätytsyn makuun. Valitettavasti musiikki aina vaan vaihdetaan joksikin renkutukseksi, kun salille tulee jotain "sunnuntaikävijöitä".

Ärsyttävää oli kerran rintahauis päivänä, juuri kun olin olin tekemässä hauiskääntöä alkoi kuulua joku fakin habahabatsuttsut biisi, yritäppä siinä nyt sitten treenata!! Harrastelin sitten keppijumppaa koko biisin ajan :jahas:

Ultimecia sanoi:
Oon vissiin jotenkin vajakki, mutta en kyllä yleensä huomaa mitä siellä soi.

Mäkää en yleensä kuule sitä hiljasuutta. Jotenki sitä vaan keskittyy. Mp3-soitin on kyllä harkinnassa, mutta kun se Karpela teki siitäkin "rikosvälineen". ;)

Kyllähän se metal jyllää salilla. Ottaa päähän, kun varsinkin aamuisin sali
on täynnä eläkeläisiä ja radiosta joutuu kuuntelemaan Jari Sillanpäätä.
Silloin on motivaatio kaukana viimeisillä sarjoilla.

Diablon Eternium-levy rokkaa :rock:

Olin eilen yöllä salilla, ja nostelin täysin ajatuksissani kunnes yhtäkkiä tajusin kuinka täysin yksin olin siellä. Sen tunteen minulle aiheutti se psyko-trance-fuck-me-aaargh paska psykedeelinen musiikki joka siellä soi. Hetken etsinnän jälkeen tajusin etten voi vaikuttaa siihen musiikkiin millään tavalla, kun stereot on takahuoneessa piilossa lukkojen takana... En vain enää pystyny jatkaa treenejä siinä trippimäisessä olotilassa, joten syöksyin suihkun kautta ulos. Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta kun tämä on minua ärsyttänyt. Miksi ihmeessä siellä ei voi olla stereot esillä että yökyöpelit voisi vaikuttaa siihen mikä musiikki siellä soi kun valvojat ovat poissa?

Mutta itse asiaan. Tykkään ehdottomasti kuunnella raskasta musiikkia jossa on voimakas tahti. Esimerkiksi :
-Disturbed
-Dope
-Nickelbackin raskaampi tuotanto

Tällä hetkellä muvo pyörittelee korviin Children of Bodomin, dr. Dre:n, Cypress Hillin, Marilyn Mansonin, DJ Neonin, Apollo 440:n ja limp bizkitin sulosointuja.

Jonkinasteinen lapsellisuus ja taantuma 80-luvulle iskenyt päälle viime aikoina; Mötley Crue ja Skid Row toimivat... Tuskin maltan odottaa lenkkikelejä ja tsekata miten Red hot toimii juoksun vauhdittajana.
...Ja kulttuuriministerin mieliksi musiikki hankitaan iTunesista... Will You marry me Tanja :)

Radio siellä soi ja yleensä onneks City.

On Suomessa radiomusiikki sen verta paskaa että vaikka en rokkia ikinä muuten kuuntele niin radiokanava aina City.

juoksumatolla juostessa konemusiikki toimii parhaiten ja salin puolella ei niin ole väliä, ei siihen musiikkiin tule niin kiinnitettyä huomiota...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
parempi tietenkin hiljaisuus kuin huono musiikki, mutta kun kerran kysytään:

Rammsteinista mä tykkään, ja vähän kaikesta hevimmästä hevistä, siinä ei rauta jää hevin nousematta. Kunnon jytinää sen olla pitää eikä joutavaa kitaranhelistelyä.

Turmion kätilöt on muuten treeniboosteri no 1, se kerta kaikkiaan pistää treeniin vauhtia, ei sitä erkkikään kauan kuuntele.

Jos meitin salilla soitettaisiin jotain kissiradiota tai - mikä pahempaa - neekerihiphophumppaa, ostaisin joko kuulosuojaimet tai treenikortin toiselle salille.

Mul on salil aina mp3 mukana ja sarjojen välil tulee latauduttua kuuntelemal
kunnon äijärokkia ja heviä.Black label societyä,motörhediä,slayeriä yms.

:rock:

NRJ siellä yleensä soi. joskus myös YleX

Alasalilla, jossa aina tulee käytyä soi hevimättö koko ajan. Hieno juttu että kunnon treenimusa soi eikä tarvi sitä radioa kuunnella.
Diabloa
Rammsteinia
Disturbeddia ym.ym.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom