Mieluiten jotain konemusaa mut sitä ny ei koskaa radiosta tule,joten otan joskus mp3 soittimen mukaan niin johan tulee hyvää fiilis
Parasta reenimusaa ehdottomasti Proteus ja kaikenlainen Hard NRG
valitettavasti "meitin" salille on nova soimassa ja en digauttele yhtään. Salin omistaja hommas "SOITTIMEN" vihdoin salille ja sitku innokkaana mentii kattoon ni se oli pelkkä c-kasettisoitin =) Kysyttiin et pitääkö meitin nauhotella uusiks kaikkia cd levyjä kasetille=)
No, kuitenki, ipod on hommaamisen alla ja musat on seuraavat:
deftones
the prodigy
common
my chemical romance
portishead
terranova
evol intent
pendulum
stratus
goldie
Heh, tuossa eräs päivä taas näyttivät salin tädit miten vittuillaan rankasti musan kanssa: Radio-City soi kerrankin taustalla juuri kun olin aloittelemassa viimeistä kovaa kyykkysarjaa. Juuri alkoi joku hyvä mättöbiisi, nimeä en muista, ja samaan aikaan olin menossa tangon alle. Se ***keleen täti varmaan katseli sieltä tiskin takaa meikeläisen touhua, ja kun siinä tangon alla keräsin hetken agrea, se vaihtoi kanavan nrj:lle ja väänsi äänen voimakkuutta lisää. Hieman vitutti kun joku Westlifen sonta kajahti kovaa korviin. Teki mieli mennä lyömään levytangolla siihen tiskiin.
Parit niin mahtavat überfiilis biisit, kyl adrenaliini lähtee nousee :
Rammstein - Leichzeit
Soilwork - Natural Born Chaos
Diablo - The Preacher
Rage Against The Machine - Take The Power Back (Jos tietää vähänkin enemmä bändistä..Näillä tyypeillä on kyllä saatanasti asennetta ja musiikissa jyllää voima. )
Minä en tykkää kuunnella musaa ollenkaan kun salilla jolla treenaan niin musiikki pauhaa sen verran kovaa ja sitten kun maksimia kokeilee niin on pirun vaikea psyykata itseään nostoon kun musiikki häiritsee keskittymistä.