Treenikirjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lyle lyle näytä sarves tuleeko huomenna....

Mä voin myydä!
Pistä mailii....:)

Originally posted by Tonza

Niin Bill Pearlin Lisää voimaa-kirjassa on mahtava määrä liikkeitä piirusteltuna. Kun tarvitsee vaihtelua treeniin, niin eikun Pearlin kirja kouraan ja sieltä katsomaan hupaisimmat liikkeet.

Jep, ajattelin itse lisätä harjoitusohjelmaani kirjasta löytyvän "sanomalehden rypistäminen palloksi" -liikkeen.

ohjeet:
- tämä harjoite voidaan tehdä seisten istuen tai maaten.
- tartu sanomalehden sivun kulmaan.
- rypistä paperi sormillasi tiiviiksi palloksi kämmeneesi.

Mitäs mieltä ootte Ove Rytterin kirjasta (en muista nimeä mut ) joka käsitteli kehonrakennuspainotteista reeniä. Hyvin oli liikkeet kyllä selostettu ja muvattu mut ne reeniohjelmat oli aika uskomattomia...Esim helvetillisiä sarjoja maastavetoa ja kyykkyä samana päivänä! Tarttis kyl sisu hornaa okeen vitusti ja vähän muutakin et sellasia jaksais tehdä.

Ihan ok kirja, mutta omasta mielestä enemmänkin muistutuksena hyvän tekniikan merkityksestä ja yleisnäkemystä laajentavana teoksena.
Mitään kirjaa en suosittelisi ainoaksi treeniohjeeksi sinänsä.

Noista ohjelmista - rankkoja paperilla, mutta kun ukko sanoo treenaavansa vain jotain 20-30% maksimipainoistaan, niin ei ne ainakaan hermostolle välttämättä mitään tappoa ole.

Tein vähän aikaa sitten (itse asiassa juuri ennen tuon kirjan lukemista) ihan vaihteluksi pienen rupeaman hyvin samantyyppistä treeniä - paljon sarjoja pienehköllä painolla ja tosi lyhyillä palautuksilla. Hyvää teki sekin.

Sen verran vielä, että suoritusteknisesti kirja on loistavasti esitetty ja sieltä löytyy pieniä detaljeja, joilla saa liikkeisin yllättäviäkin ulottuvuuksia - yksistään riittävä syy lukea opus.

Originally posted by ola
Jep, ajattelin itse lisätä harjoitusohjelmaani kirjasta löytyvän "sanomalehden rypistäminen palloksi" -liikkeen.

ohjeet:
- tämä harjoite voidaan tehdä seisten istuen tai maaten.
- tartu sanomalehden sivun kulmaan.
- rypistä paperi sormillasi tiiviiksi palloksi kämmeneesi.

:D

Hyvä, ettei vihje mennyt hukkaan... :p

Muistin kyllä, että kaikkia hauskoja siellä oli, mutta toi oli päässy unohtumaan...

Originally posted by sledgehammer
Mitäs mieltä ootte Ove Rytterin kirjasta (en muista nimeä mut ) joka käsitteli kehonrakennuspainotteista reeniä. Hyvin oli liikkeet kyllä selostettu ja muvattu mut ne reeniohjelmat oli aika uskomattomia...Esim helvetillisiä sarjoja maastavetoa ja kyykkyä samana päivänä! Tarttis kyl sisu hornaa okeen vitusti ja vähän muutakin et sellasia jaksais tehdä.

Ohjelmia en muista tarkasti, mutta kirjan(Tehokas kehonrakennus) alussa hän taisi kertoa saaneensa 14 kiloa lihasmassaa 20 vuodessa!!! Ja muistaakseni suositteli 12-15 toiston sarjoja ja aika matalaproteiinista ja vähärasvaista ruokavaliota. Kehotti muistaakseni vielä pysymään aika kireässä kunnossa jatkuvasti. Kyllähän ne kuvat ja selostukset liikkeistä olivat ihan hyviä, mutta muuten kirja ei oikein vakuuttanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom