Treenikierron kääntäminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wezku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisikohan hyötyä jos kippaisin toisin päin mun treenit siis sillee että nyt kun on:
Alkuviikosta- rinta,ojentajat,jalat
Loppuviikosta - selkä,hauikset,olkapäät

ei tarkkoja päiviä sen tautta ku treenit aina vähän muovautuu menojen mukaan..
eli jos siirtäisn loppuviikon treenit alkuviikolle ja toisin päin, olisikohan tästä mitään hyötyä..olen treenannut nyt samanlailla about, puol vuotta.. vois vaihtelu virkistää..:confused:

Originally posted by wezku
Olisikohan hyötyä jos kippaisin toisin päin mun treenit siis sillee että nyt kun on:
Alkuviikosta- rinta,ojentajat,jalat
Loppuviikosta - selkä,hauikset,olkapäät

ei tarkkoja päiviä sen tautta ku treenit aina vähän muovautuu menojen mukaan..
eli jos siirtäisn loppuviikon treenit alkuviikolle ja toisin päin, olisikohan tästä mitään hyötyä..olen treenannut nyt samanlailla about, puol vuotta.. vois vaihtelu virkistää..:confused:

En usko, että siitä olisi mitään hyötyä. Viikonpäivillä sinällään ei ole mitään väliä. Asia millä on jotain väliä, on monta lepopäivää jää reenien väliin.

Eipä tosta pitäis haittaakaan olla, Mää kun tein joskus vanhan ohjelmani mukaa(En muista miten se meni?), ja käänsin sen sain ainakin uutta "potkua" treeniin.

Mäkin käänsin ohjelmani toisin päin niin, että selkätreeni on ensimmäisenä heti maanantaina ja rintatreeni(joka oli aina ennen maanantaina) on viimeisenä eli perjantaina. Tämä siksi, että maanantaina on yleensä kaikilla muilla penkkipäivä ja vapaita penkkejä on aika niukasti. Samalla huomasin, että selkätreeni alkoi sujua paremmin. Se on luultavasti niin, että alkuviikon treenit sujuu paremmin kun virtaa vielä riittää paremmin kuin loppuviikosta.

Ajattelin pyöritellä ohjelmaa niin, että vuorollaan jokainen treenipäivä saa olla ensimmäisenä eli maanantaina. Tiedä sitten onko tästä kehityksen kannalta paljoakaan iloa, mutta ainakin jonkinlaista vaihtelua tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom