Treenikengät

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite oon vähä miettiny et ostaisiko noi Adidaksen Combat speed 3 ku näyttäis hyvältä ja on saanu näemmä positiivista arvostelua. Nykyiset vanhat sisäpelikengät alkaa jäädä pieneksi ja vähä on ollu mieles ostaa painitossut. Noi herra Nyyssölän punaiset adidakset on vähä houkuttanu mut en oo löytäny mistää ja maksaa varmaa tuhottomasti :D

Onko jollain käyttökokemuksia Orion merkkisistä salikengistä?
Pikkasen tekisi mieli tilata, kun hintakin on suht edullinen.

$_35.JPG

Onko kellään Adidas combat speed 3:sta kokemuksia? Millainen pohja(kanta), pito ja paksuus? Pitäisi saada mobiilit ja pitävät jatsarit, joilla olisi hyvä myös mavetella eli matala pohjainen.
Tai onko jollakin heittää vastaavaan tarpeeseen oma ehdotus?

Olis ny meikälläki uudet kengät hakusessa sali käyttöön, tähän mennessä käyttäny vanhoja sisäpelikenkiä.

Painitossuja olen aatellu mutta onko niissä millainen pohja (kuinka kova tai pehmeä)? Nyt kun teen esim. donkey laitteella pohkeita (näillä normi sisäpelikengillä) niin ottaa aivan pirusti päkiöihin/jalkapohjaan eikä juuri lainkaan pohkeisiin. Niin oliskoha noissa painikengissä jotenki tavallista kovempi tuo pohja, joka voisi auttaa vähän vai teenkö liikkeen jotenkin väärin (en kyllä usko, alkaa levyn reuna myös painamaan ikävästi päkiöihin jos teen pohkeita jalkaprässissä).
Toki sitten on noita kovapohjaisia lättä/korollisia salikenkiä ainakin mutta kiinnostaisi noista painikengistä kuulla.
Onkohan tää ny joku aivan harvinainen vaiva meikäläisellä vai johtuuko vaan kengistä... :confused:

Onko kellään Adidas combat speed 3:sta kokemuksia? Millainen pohja(kanta), pito ja paksuus? Pitäisi saada mobiilit ja pitävät jatsarit, joilla olisi hyvä myös mavetella eli matala pohjainen.
Tai onko jollakin heittää vastaavaan tarpeeseen oma ehdotus?
Mä oon mavepäivää varten hommanut juurikin nuo. Ohut, tasainen, taipuisa ja hyväpitoinen on pohja. Tyytyväinen olen ollut.

hommasin otomixin stingrayt kun sattu vaan eteen, enkä asicsiin halunnu laittaa samaa rahaa :D ja täytyy sanoa, että ovat ihan asiansa ajavat sekä puntilla, että muissa painihommissa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olis ny meikälläki uudet kengät hakusessa sali käyttöön, tähän mennessä käyttäny vanhoja sisäpelikenkiä.

Painitossuja olen aatellu mutta onko niissä millainen pohja (kuinka kova tai pehmeä)? Nyt kun teen esim. donkey laitteella pohkeita (näillä normi sisäpelikengillä) niin ottaa aivan pirusti päkiöihin/jalkapohjaan eikä juuri lainkaan pohkeisiin. Niin oliskoha noissa painikengissä jotenki tavallista kovempi tuo pohja, joka voisi auttaa vähän vai teenkö liikkeen jotenkin väärin (en kyllä usko, alkaa levyn reuna myös painamaan ikävästi päkiöihin jos teen pohkeita jalkaprässissä).
Toki sitten on noita kovapohjaisia lättä/korollisia salikenkiä ainakin mutta kiinnostaisi noista painikengistä kuulla.
Onkohan tää ny joku aivan harvinainen vaiva meikäläisellä vai johtuuko vaan kengistä... :confused:
Painitossuissa ei ole käytännössä mitään vaimennusta taikka tukea (muuta kuin nilkoille). Itse olen kohta 10 vuotta reenaillut paini- tai nyrkkeilykengissä ja osittain samoista syistä kuin sinä olen itsekkin uusia treenikenkiä hommaamassa. Lähden ensi kuussa jenkkeihin reissaamaan niin sieltä varmaan jotkin poimin, ehkä koripallokengät voisi toimia. Otomixin treenikengistä en osaa sanoa olisiko niissä tuota tukeakin mukana, ainakin näyttävät jämäkämmiltä kuin paini- ja nyrkkeilytossut.

...edit, jahas, vastasin pari vuotta vanhaan kyssäriin :nolo:

Back
Ylös Bottom