Treenikaverit sluibaa treeneistä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Onko muilla sitä ongelmaa että ensin kaverit ehdottaa että ne tulee mukaan salille mut sitten ne keksii aina jonkun tekosyyn, miksi ei pystynykkään tulla tai lähtee kesken pois? Toi kesken lähteminen on must oudointa, koska ite vietän salilla yleensä vain noin tunnin. Ite en siis aktiivisesti oo pyytäny kavereita salille mukaan, koska en oo mikään pt ja tosi vaikee neuvoo alottelijoita saamaan tuntumaa jossain liikkeessä ku itekki opetellu vaa youtuben avulla. Ihmettelen vaa mun kavereiden toimintaa + toivoisin et neki löytäis oman tavan liikkua (sali tai muu), koska itelle tää antaa niin paljon. En vaa tiiä miten niit motivois lähtee vaikka lenkille mun kaa.

No jos sun kaveria ei kiinnosta, niin ei se mitenkään ihmeellistä ole. Valtaosa suomalaisista vihaa kaikenlaista liikuntaa, eli sun pitää etsiä toinen treenikaveri.
Täähän se ois mut miks sit sanoo ees et tulee mukaan? No ihmisten järjenjuoksua ei aina käsitä. Tai sit ne pitää itteensä salilla käyvinä ihmisinä ku ne järkeilee et ”kyllähän mä käyn salil aina välillä reenaja123:n kanssa” vaik oikeesti ei ees ois ollu kertaakaan. Noh, eipä haittaa ku maksavat kuitenki mun salille jäsenyyttä. Varmaan nostais hintoja jos kukaan salilla käymätön ei maksais jäsenyydestä hommattuaan sen tammikuussa :D

No ihan oikeasti, ei kannata edes yrittää miettiä miksi muut tekee tai on tekemättä jotain, pääasia että sä pääset treenaan. Kaverillas on varmaan ihan simppeli syy, se ei tykkää salilla treenaa ja sille löytyy jos löytyy, paremmin sopiva laji. Yleensä ne jää kittaan essiä koneelle.

Tammikuun boomia kutsutaan uudenvuodenlupaukseksi, se tapahtuu joka vuosi kun ihmiset niin tosissaan aloittaa tipattoman tammikuun ja treenaamisen. Mutta hyvin harvalla se on aitoa halua muuttua.

Vuoden päästä näytät vaan niille massiivista habaa tai kivistä sixpackia, hommat nousussa.

Mulla ei oo ikinä ollu reenikaveria, paitsi yks opiskeluaikojen kämppis reenas mun kans sen yhden vuoden ku siellä vielä asuin. Sillä kulki reeni paljon paremmin ku mulla, ku samat reenit tehtiin. Sit ku muutin pois ni lopetti siihen paikkaan ku ei kiinnostanu yksin mennä. Ite toki tykkään just siitä ettei tarvi sopia muiden aikataulujen mukaan omia treenejä.

No ihan oikeasti, ei kannata edes yrittää miettiä miksi muut tekee tai on tekemättä jotain, pääasia että sä pääset treenaan. Kaverillas on varmaan ihan simppeli syy, se ei tykkää salilla treenaa ja sille löytyy jos löytyy, paremmin sopiva laji. Yleensä ne jää kittaan essiä koneelle.

Tammikuun boomia kutsutaan uudenvuodenlupaukseksi, se tapahtuu joka vuosi kun ihmiset niin tosissaan aloittaa tipattoman tammikuun ja treenaamisen. Mutta hyvin harvalla se on aitoa halua muuttua.
Tämähän se yleisin syy on ja olis tärkeää löytää joku liikuntamuoto mistä pitää, kouluissa pitäis olla monipuolisemmin eri lajeja kokeilussa jotta mahdollisimman moni löytäisi jo nuorena sen oman.

Omassa nuoruudessa pelattiin suurin osa liikunatunneista sählyä ja vittu että mä vihaan sitä lajia.

Onko sillä ohjelma josta luistaa ja osaako edes perustekniikoita?
Voi siellä olla orpo olo jos ei ole ottanut selvää mistään, aina voit kokeilla ehdotella jotain ohjelmaa ja käydä tekniikat läpi frendille valmiiksi, ei välttis maksa vaivaa mutta voi ja ainakin sua tuntuu kiinnostavan niin ei se vaivallisesti ole paha rasti +
mahdollisesti vastareaktiona tulee selitykset että ei nappaa ja jopa että miksi ei, kun kerran kiinnostaa.

Voihan sieltä salilta sitten ajan kanssa löytyä joku saman henkinen treenaaja, jolta voi mennä kysymään, että koskas tuut seuraavan kerran... tai se tulee kysymään sulta... ja niin on kohta saatu hyvä treeni kamu.

Monia treenikavereita on ollut, mutta loppujen lopuksi se päätyy aina siihen että itekseen tulee käytyä. Ensinnäkin vituttaa ainaset selitykset miksi ei jaksa tulla, ei jaksa tehdä kompromisseja oman aikataulun kanssa jne. Helpoin kun menee vaan itsensä mukaan ja lähtee silloin kun tuntuu siltä. Tottakai _hyvästä_ treenikavereita on iso apu, en kiellä sitä. Ja suhtaudun jotenkin skeptisesti avun pyytämiseen esim varmistamaan, kun ei tiedä ymmärtääkö toinen mitä se kunnollinen varmistaminen tarkoittaa. Mutta hyvin sitä pärjää itsekseenkin, ja smithissä / vipuvarsilaitteilla pystyy kyllä viemään sarjat itsekin loppuun, jotain penkkiä ja vapaata kyykkyä tietysti vaikeampi / riskialttiimpi. Mutta tosiaan, mielummin käyn yksin kun mietin että mahtaako se tänään lähteä jne.

Monia treenikavereita on ollut, mutta loppujen lopuksi se päätyy aina siihen että itekseen tulee käytyä. Ensinnäkin vituttaa ainaset selitykset miksi ei jaksa tulla, ei jaksa tehdä kompromisseja oman aikataulun kanssa jne. Helpoin kun menee vaan itsensä mukaan ja lähtee silloin kun tuntuu siltä. Tottakai _hyvästä_ treenikavereita on iso apu, en kiellä sitä. Ja suhtaudun jotenkin skeptisesti avun pyytämiseen esim varmistamaan, kun ei tiedä ymmärtääkö toinen mitä se kunnollinen varmistaminen tarkoittaa. Mutta hyvin sitä pärjää itsekseenkin, ja smithissä / vipuvarsilaitteilla pystyy kyllä viemään sarjat itsekin loppuun, jotain penkkiä ja vapaata kyykkyä tietysti vaikeampi / riskialttiimpi. Mutta tosiaan, mielummin käyn yksin kun mietin että mahtaako se tänään lähteä jne.
Joo itekki tykkään eniten yksin treenata. Penkissä käytän turvarautoja ja muutenki sellasii välineit et voin feilaa turvallisesti. Vaikee löytää treenikaverii joka ois sillee samalla tasolla ja pystys molemmat tukee toista siin treenisä, eikä että toinen vaa leikkii pt:tä. Ja muutenki käyn salilla klo 6:30 yleensä, jolloin iso osa ihmisistä on unten mailla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämähän se yleisin syy on ja olis tärkeää löytää joku liikuntamuoto mistä pitää, kouluissa pitäis olla monipuolisemmin eri lajeja kokeilussa jotta mahdollisimman moni löytäisi jo nuorena sen oman.

Omassa nuoruudessa pelattiin suurin osa liikunatunneista sählyä ja vittu että mä vihaan sitä lajia.
Joo ja ois kova jos koululiikka ei ois vaa pelkkää mittaamista ja suorittamista. Olin luokan läski mut sit löysin salin joskus amisaikana. Mut luulin 16v mun elämästä et en voi olla urheilullinen koska en tykkää mistää juoksentelusta. Siks just mietin et moni voi miettii samal taval ku mä aiemmin nii toivois vaa et löytyis muillekki se liikunnan ilo. Sain onneks kaverin raahattuu salille ja se oli iha intoo täynnä sen jälkeen

Joo itekki tykkään eniten yksin treenata. Penkissä käytän turvarautoja ja muutenki sellasii välineit et voin feilaa turvallisesti. Vaikee löytää treenikaverii joka ois sillee samalla tasolla ja pystys molemmat tukee toista siin treenisä, eikä että toinen vaa leikkii pt:tä. Ja muutenki käyn salilla klo 6:30 yleensä, jolloin iso osa ihmisistä on unten mailla :D

Sama homma, duunien puolesta ehdin aamulla käymään jumpalla. Sopii itselle muutenkin parhaiten jotenkin aamusali kun eniten energiaa.

Itsellä ei ihan tuollaisia ole ollut. Enemmän ongelmana, että lähtevät mukaan, tekevät samaa treeniä, mutta ”puolilla valoilla”
Kun alkaa raskaat sarjat tai toistot onkin jo kuulemma valmista. Hommaan kuuluu, että jonkun ajan päästä ihmetellään, kun minä kehityn, mutta he eivät, vaikka treenataan saman verran.
Huippu oli, kun vajaan vuoden treenin jälkeen kaveri alkoi tivaamaan roinaanko, kun ero alkoi olla aika iso! No vaihdoin kyllä treenikaveria kohta sen jälkeen

Suositut

Back
Ylös Bottom