Treenikaveria, Jkl?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Muscle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens.

Eli hakusessa ois treenikaveria Jyväskylän suunnilta.

Ite olen tällanen kolmeakymppiä lähestyvä äijä, ja asustelen tällä hetkellä Jkl:n keskustan liepeillä. Treenikokemusta useampi vuosi, joskin nyt ollut pari vuotta taukoa(säännöllisen epäsäännöllistä lenkkeilyä lukuunottamatta).
Kunnossa ei ole kyllä kehumista tällä hetkellä, vaikka ei sitä sentään ihan rapakunnossakaan olla, mutta siitä onkin helppo aloittaa (taas). :rolleyes:

Tarkoitus laittaa safkapuoli kuntoon, ja tehdä tollanen 3-4 krt/vko peruspunttiohjelma. Koko kroppaa tietty treenataan, ei pelkkää penkki/hauberi-akselia (pääliikkeiksi mave,pena,kyykky?). Ajattelin että jos puolisen vuotta rakentais peruskuntoa ja kattois sitten fiilispohjalta massakautta tms.

Tarkoitus siis nyt peruskuntokaudella vetää lievästi miinuskaloreilla ja ottaa parit aamuaerobiset mukaan treeneihin. Eli jos lenkkeillen ja uimalla siis nostais aerobista peruskuntoa ja samalla siis vähän kiristelis(veikkaan että ittellä joku 75-80 kg rupee olemaan aika sopiva paino mistä ruveta taas nostamaan painoa).. Mitat nyt n.180cm /90 kg.
(Ruvennu hiukan viimeaikoina liikaakin bisse ja pizza maistuun.. Vaikka on ne kyllä vaatteet saattanu pesussakin kutistua.. :D )

Kuokkalan salilla olen reenaillut, mutta ei tuota ongelmaa vaihtaa saliakaan. Uskoisin että kaverin kanssa treenailu mukavampaa kun löytyy kaveri varmistamaan ja tsemppaamaan treeneissä sekä tulee lähdettyä kurinalaisemmin salille kun potkitaan toisiimme vuorotellen vauhtia.
Olen toimistoduunissa 8-16 ja tietty vapaat vkonloput, eli siihen nähden tarkoitus sovittaa treeniajat (ei ois paha käydä joskus vaikka aamulla ennen töitä vetämässä jumpat).

Eli, elämä on laiffii ja harrastamisen pitää olla mukavaa, mutta tarkoitus olisi kylläkin nyt tosissaan muuttaa elintapoja ja kiristää treenitahtia. Olisi mukava parin-kolmen vuoden kuluttua olla samoissa 90 kilon vaakalukemissa, tiukalla rasva%:lla tosin. Haluaisin siis, että treenikaverikin panostaisi hommaan, koska (kokemuksen syvällä rintaäänellä) on todella nuivaa joutua jo parin viikon jälkeen soittelemaan ja houkuttelemaan toista treenaamaan. En siis pyydä ketään tekemään mitään vuosikausien treenisuunnitelmia, mutta ojasta allikkoon jos huomaa jo kuukauden kuluttua käyvänsä taas yksin puntilla. Jos siis löytyy rentoa porukkaa vailla treenikamua niin s-postia tulemaan.. (Ymmärtääkseni tosta nimimerkistä klikkaamalla saa sen meikäläisen s-postin).

ei näy sulla sähköpostiosoitetta... mutta mutta... yläkaupungilla JVK:n salilla treenailee arki-iltaisin klo. 16-19 välillä hyvä porukka: osa kilpailevia voimannostajia, osa kehonrakentajia ja sitten muutama noviisi joihin itsekin lukeudun, jotka vaan kerää rohkeutta ja lihaa lähteä lavalle :D tohon porukkaan on aika helppo lähteä mukaan ja ammattimaisia neuvojakin löytyy varmasti ihan ilmaseksi siinä treenien lomassa. Salin hintakaan ei paha ole, 250e/vuosi, pientä voimailutapahtumiin liittyvää talkootoimintaa sit satunnaisesti tuohon päälle toivotaan :)

Kiitti vinkistä Leelucky..
Toi JVK ei kuulosta pahalta. Täytyy tunnustaa että en edes tiennyt ko. salin olemassaolosta.. ;)
Söörtsillä kattelinkin salista vähän lisätietoja, ja vaikuttaa ihan asiapitoiselta paikalta. Tuolla siis ilmeisesti käy myös muitakin aloittelijoita? Ajattelin vaan että jos kovinkin HC-paikka niin saattaa olla fiilis ku orvolla pirulla, ku körmyt vieressä heiluttelee satoja kiloja ja itsellä henkinen voitto jos sarjaa menee edes omaa painoa vastaavalla kilomäärällä..

Dieetillä tarkoitus siis aloittaa ja ruveta kroppaa totuttamaan treeniin. "Vähän" hukassa/unohtunut tietämys treeniohjelmista, safkoista jne., mutta olen täältä pakkikselta koonnut alustavasti vähän runkoa molempiin että pääsee alkuun..
Mites siis Leelucky oisko sulla aikaa vilkasta mun suunnitelmia jos laittasin vaikka s-postilla? Tarkoitan että jos alkuinnostuksessa tulee liikaa treeniä/liian vähän ruokaa tms., niin vinkit kokeneemmalta ois kultaakin kalliimpia. Täältä forumiltahan löytyy kyllä pohjattoman paljon tietoa ja neuvojia piisaa, tuntuu vaan tulevan sellanen mielipiteiden tulva aloittelijalle että alkaa huimata.. Olisi siis mukava saada projekti käyntiin.. Ja jos samalle salille siirtyy niin silloinhan se on helppo välillä nykästä hihasta ja kysäistä että mites taas eteenpäin. Tietty vaivanpalkaksi joku protskupussi(?) tms. vaikka en mä mitään personal traineria olekaan hakemassa..

Kiitti vinkistä Leelucky..
Toi JVK ei kuulosta pahalta. Täytyy tunnustaa että en edes tiennyt ko. salin olemassaolosta.. ;)
Söörtsillä kattelinkin salista vähän lisätietoja, ja vaikuttaa ihan asiapitoiselta paikalta. Tuolla siis ilmeisesti käy myös muitakin aloittelijoita? Ajattelin vaan että jos kovinkin HC-paikka niin saattaa olla fiilis ku orvolla pirulla, ku körmyt vieressä heiluttelee satoja kiloja ja itsellä henkinen voitto jos sarjaa menee edes omaa painoa vastaavalla kilomäärällä..

Dieetillä tarkoitus siis aloittaa ja ruveta kroppaa totuttamaan treeniin. "Vähän" hukassa/unohtunut tietämys treeniohjelmista, safkoista jne., mutta olen täältä pakkikselta koonnut alustavasti vähän runkoa molempiin että pääsee alkuun..
Mites siis Leelucky oisko sulla aikaa vilkasta mun suunnitelmia jos laittasin vaikka s-postilla? Tarkoitan että jos alkuinnostuksessa tulee liikaa treeniä/liian vähän ruokaa tms., niin vinkit kokeneemmalta ois kultaakin kalliimpia. Täältä forumiltahan löytyy kyllä pohjattoman paljon tietoa ja neuvojia piisaa, tuntuu vaan tulevan sellanen mielipiteiden tulva aloittelijalle että alkaa huimata.. Olisi siis mukava saada projekti käyntiin.. Ja jos samalle salille siirtyy niin silloinhan se on helppo välillä nykästä hihasta ja kysäistä että mites taas eteenpäin. Tietty vaivanpalkaksi joku protskupussi(?) tms. vaikka en mä mitään personal traineria olekaan hakemassa..

Kyllähän siellä tosiaan käy harrastajia ilman sen kummempia kisatavoitteita ja vaikka tulisi ihan aloittelijana, ei siellä kukaan katso nenänvartta pitkin :) Tarkastan mielelleni ne sinun alkusuunnitelmat. Pistä vaan tulemaan D4311@jamk.fi mailiosoitteeseen niin katselen viikonlopun aikana kun oon saanu muutaman isotöisen kouluhomman alta pois :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom