Treenikavereita hakusessa..

Duracell

Banned
Ikä
43
Moro!

Ajattelin tekaista tällasen threadin, jos vaikka muillakin olis tarvetta varmistajaan ja henkiseen tukeen..

Itse treenailen Tampereella Power Housella, joten olis hyvä jos sattuisit käymään samalla salilla. Kohta alkavien opiskelujen vuoksi treenit menis pakostakin iltaan, mutta perjantaina kävis aikaisemminkin. Ja mitään vaatimuksia en tähän ala listailemaan, mut tietysti on aina parempi jos olisit suunnilleen mun kokoinen ja osaisit myös oikeasti varmistaa. Tarvittaessa kyllä opetan.. Mut valitettavasti omat treenit vie sen verran aikaa ettei oikein mihinkään suurempiin valmennushommiin jää aikaa..

Ps. Ja jos joskus satun pudottamaan sen saippuan, niin haluan myös olla myös varma et selusta on turvattu :)

Tulihan outo thriidi.. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näille pitäisi pistää joku oma deittipalsta :D

Eivaan yleensä kannattanee antaa pituus/paino ja joitain tuloksia, ettet saa varmistamaan henkilöä, joka ei saa painojasi edes nostettua jos ne syliin tippuu.

Kride sanoi:
Eivaan yleensä kannattanee antaa pituus/paino ja joitain tuloksia, ettet saa varmistamaan henkilöä, joka ei saa painojasi edes nostettua jos ne syliin tippuu.

Mitenkäs pituus vaikuttaa varmistamiseen? Jaa no, jos on alle 130cm, niin ehkä sit voi vaikuttaa.

Kride sanoi:
Näille pitäisi pistää joku oma deittipalsta :D

Heh, heh.. :) Toi kyllä kieltämättä muistutti deitti ilmoa..
"Olethan myös savuton ja mieluiten horoskoopiltasi vaaka"

Paino ja pituus näkyy kun katsoo profiilia ja treenaan body tyylillä. Tosin tarvittaessa rautaa nousee sitten melko reilusti. :evil:

Ja tosiaan tämän threadin tarkoituksena oli et muutkin treenikaverin tarvitsijat vois laittaa haun päälle.

Duracell sanoi:
Ja jos joskus satun pudottamaan sen saippuan, niin haluan myös olla myös varma et selusta on turvattu

Treenikaverin kanssa ei mennä suihkuun. Eikä myöskään ruveta seurusteleen kaverin exän kanssa. Nää on ihan perusjuttuja, opittu Pakkotoistolta. :jahas:

Raven sanoi:
Mitenkäs pituus vaikuttaa varmistamiseen? Jaa no, jos on alle 130cm, niin ehkä sit voi vaikuttaa.

Enpätiedä, mitat nyt varmaa vaikuttaa. Esim. 185/65 treenikaverinaan 166/90.

Duracell sanoi:
tietysti on aina parempi jos olisit suunnilleen mun kokoinen ja osaisit myös oikeasti varmistaa

"...toivottavaa on kuitenkin että olet heikompi kuin minä, ettei tule paha mieli." :D

fish sanoi:
"...toivottavaa on kuitenkin että olet heikompi kuin minä, ettei tule paha mieli." :D

:lol2: Parempi jos löytyy kokeneempi kaveri, silloin kehittyy itsekin paremmin.

Täähän alkaa jo kuulostaa joltain gay hommalta.. :kuola:

Halauisin muistuttaa, että kovimmat treeanaajat huolivat kaverikseen vain kylmän tangon. Ja joskus he nimittelevät sitä huoraksi! :worship: :whip:

sitten välillä itse aiheesta..
Itse reenaan powerilla keskiviikkoisin ja perjantaisin, mutta ei taida musta viä varmistajaksi sulle olla.
Oishan se silti hauska nähdä muitakin pakkislaisia reenaamassa.

Nyt tää vasta onkin mennyt paskaksi threadiksi, mutta jos 90% viesteistä poistetaan, niin tästä on vielä mahdollisuus tulla aika mielenkiintoinen thread. Itseäni tosin sekään ei auta, kun firman salilla duunailen, ellei joku sit ole töissä IBM:llä Munkkiniemessä :hyper: Eikä tänne oikein sivullinenkaan pääse vierailemaan, kun on paha tulla työaikana kulkukorttien valvomien ovien ja vartijoiden ja sitten useampien kulkukorttien valvomien ovien ohi....

Pitää kai yrittää pelastaa mitä pelastettavissa on..

Tarkoituksena oli tosiaan alunperin et kaikki jotka tarvii treenikaveria tai haluaa muuten vaan tutustua uuteen jengiin ihan salista tai paikkakunnasta riippumatta olis ilmotellu siitä täällä.

Ilmeisesti kaikilla tuntuu kuitenkin olevan nämä asiat kunnossa?

LePale sanoi:
sitten välillä itse aiheesta..
Itse reenaan powerilla keskiviikkoisin ja perjantaisin, mutta ei taida musta viä varmistajaksi sulle olla.
Oishan se silti hauska nähdä muitakin pakkislaisia reenaamassa.

No niin, asiaa.. Joku viitsi kirjoittaa itse aiheestakin :)

En oikein osaa sanoa vielä mitään tarkkoja aikoja koska treenaan , mut käyn 3krt/vko ma,ke,pe. Todennäköisesti illalla saattaa bongata mut tuolta.
Mulla on sit lyhyet tummat hiukset, kulmaläväri ja melko leveet hartiat. Pitäis kyllä erottua.. Oon ihan rento jannu, eli kun näet ton näköisen tyypin ---> :david: , niin ei muuta kuin rohkeasti vaan juttelemaan! :)

Joo-o. Mä treenailen tuolla Powerhousella. Mulla on vuorotyö niin käyn vähän millon sattuu mutta jos samaan aikaan salilla ollaan niin voihan sitä yhessä treenailla. Mut tunnistaa kaljusta ja pakkispaidasta.

Kekkonen sanoi:
Joo-o. Mä treenailen tuolla Powerhousella. Mulla on vuorotyö niin käyn vähän millon sattuu mutta jos samaan aikaan salilla ollaan niin voihan sitä yhessä treenailla. Mut tunnistaa kaljusta ja pakkispaidasta.

Hienoa! Alkaahan sitä porukkaa löytyä.. :) Olen nähnyt tuolla kaksi pakkispaita hemmoa. Toinen on sellainen aikas iso ja toinen hieman pienempi? Kumpi sä sitten olet? :)

Duracell sanoi:
Hienoa! Alkaahan sitä porukkaa löytyä.. :) Olen nähnyt tuolla kaksi pakkispaita hemmoa. Toinen on sellainen aikas iso ja toinen hieman pienempi? Kumpi sä sitten olet? :)

Varmaan se pienempi :lol2: Kai mä sut sitten tunnistan kun laitoit noi tuntomerkit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom