Treeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haluaisin tietää miten saisin vatsaa kiinteämmäks? Oon käyny puntilla vuoden verran ja pyrkiny käymään siel kerran tai kaks viikos, mut ei oo tulosta tullu(vaikka siellä käymisestäkin on tullu lipsuttuu). Kotonakin oon treenannu noit perusliikket(selällään jalat koukus ja sit yläkroppa ylös.)Oisko jotain hyvii liikkeit(joita vois tehdä kotona ja muita mitä voisin tehdä puntilla ) joilla voisin saada vatsas makkaroit pois ja sixpäckin esiin??Muuten mul on salibandy treenei 3-4krt. viikos,mut oon veskari, et se pitää yllä vaan jonkinmoisen lihaskunnon keskivartaloon. :wall: . Mä oon 183cm pitkä ja painoo on sellaset n. 72kg. :whip:

Tietääks joku vielä hyvää treeni haukkareil ja ojentajil ja olkapäille?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
makke_11 sanoi:
Haluaisin tietää miten saisin vatsaa kiinteämmäks? Oon käyny puntilla vuoden verran ja pyrkiny käymään siel kerran tai kaks viikos, mut ei oo tulosta tullu(vaikka siellä käymisestäkin on tullu lipsuttuu). Kotonakin oon treenannu noit perusliikket(selällään jalat koukus ja sit yläkroppa ylös.)Oisko jotain hyvii liikkeit(joita vois tehdä kotona ja muita mitä voisin tehdä puntilla ) joilla voisin saada vatsas makkaroit pois ja sixpäckin esiin??Muuten mul on salibandy treenei 3-4krt. viikos,mut oon veskari, et se pitää yllä vaan jonkinmoisen lihaskunnon keskivartaloon. :wall: . Mä oon 183cm pitkä ja painoo on sellaset n. 72kg. :whip:

Mitä jos rukkaisit ruokavaliota. Eli diettaat ne läskit pois. Ja tee istumaannousuja lisäpainoilla, niin ei tarvii niin paljoo vatkata niitä..

Suurin syy vatsalihasten näkymättömyydelle on niiden päällä oleva läski. Joten jos vatsalihakset haluat esiin, niin rasvaprosenttia vaan pienemmäksi. Tosin pituus/paino suhteesi perusteella kannattaa miettiä onko tuo sixpäkin esiintaikominen sen arvoista. Ehkä kannattais panostaa kokonaisvaltaisemmin lihasten hankintaan, mikäli se kiinnostaa.

Ja läski ei pala vatsalihaksia tekemällä (kuten ei millään muullakaan liikunnalla) erityisesti vatsan kohdalta vaan tasaisesti koko kehosta. Toki vatsaa kannattaa silti treenata. Voimapyörä on aika hieno liike, siinä löytyy varmasti vastusta kokeneemmallekin ketulle. Rasvanpoltosta ja voimapyörästä (samoin kuin kaikesta muustakin treenaamiseen liittyvästä) löytyy tietoa Haku-toiminnolla.

Zone-sarja -42%
No oisko vinkkei hyvään treeni ohjelmaan?Jos käyn just kaks kertaa viikos.Ruoka on en syö hirveesti mitään ylimäärästä yleensä karkkinäläs menee lakritsi ku maitoo en voi syödä.

Jätä karkki pois tai sitten syöt kerran viikossa tiettynä päivänä, rasvat ja hiilarit vähemmälle. Jos et mitään kunno diettiä halua aloittaa.
Itellä tämä on toiminut hyvin.
Ja kun aeropista on noinkin paljon 3-4 kertaa viikossa ni luulisin että vois toimia. (varmista noilta viisaammilta diettaajilta)

Heihei...jos pituutta miehen varteen on kertynyt 183cm ja painoa 72 niin voisinpa melkein kuvitella, että vaikka yleisin syy sixpäckin näkymättömyyteen onkin ylimääräinen rasva niin tässä tapauksessa se ei ehkä ole niin yksinkertaista. Jos olisin itse samankokoinen (5cm pidempi ja 20 kiloa kevyempi) niin enpä kyllä syyttäisi leikkuulautamassustani ainakaan liikaa rasvaa. Itsellänikin kun näkyy palloja mahassa. Ehkä sun vatsa on muuten vaan vähän vähemmän erottuva.

makke_11 sanoi:
No oisko vinkkei hyvään treeni ohjelmaan?Jos käyn just kaks kertaa viikos.Ruoka on en syö hirveesti mitään ylimäärästä yleensä karkkinäläs menee lakritsi ku maitoo en voi syödä.

Voisit koittaa esim. seuraavanlaisella ohjelmalla:

Treeni läpi 2krt/vko ja koko kroppa kerralla:

kyykky/prässi 2x10-15
Reidenkoukistus/SJMV 2x10-15
Penkki: 2x8-10
Kulmasoutu 2x8-10
Leuanveto/ylätalja 2x8-12 (leuanvedossa lisäpainoja...)
Pystypunnerrus: 2x8-10
Hauiskääntö tangolla: 2x8-12
Pohkeet seisten tanko niskassa: 2x15-25
Vatsoja pari sarjaa

Tai sitten kahteen osaan jaettu treeniohjelma:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=1960

makke_11 sanoi:

Jossain mennään kyllä lujasti metsään jos 3-4krt/vko säbätreenit ja satunnainen salilla käynti ei pidä sitä ylimääräistä läskiä poissa. Äkkiseltään sanoisin, että ongelma on jossain ruokailujen suunnalla.

Ja noin muuten 0-2krt/vko epämääräistä salilla heilumista ei varmasti tuo minkäänlaista muutosta yhtään mihinkään, varsinkaan lihaksistoon.

... toki erinäisiä asioita yhdistellessä tässä haiskahtaa vähän.. trol, trol, trollipeikko... :zzzz:

No saba molari ei oo muutakuin maalissa harkoissa torjumas vetoja,sille ei tuu yhtään juoksemista, muutakuin alku lämmittelys,joka kestää n.20 min. Mut sen oon huomannu et se vaatii reisilihaksilta, käsilta ja keskiruumilta tiettyy voimaa et jaksaa torjuu niit palloi koko harjoitusten ajan.
Kyllä mulla kotona on penkki ja sitä sit käytän yleensä treenien jälkeen.
Tällä hetkellä penkissä 50kg ja sitten sillä 2-4*10 sarjoja.
En syö muutakuin aamupalan kaks leipää(senkin jälkeen koulussa on yleensä nälkä),kouluruuan, kotona sitten syön yhden kunnon aterian ja sen lisäks banaanin tai kaks tai pari leipää iltapalaks ja joskus ennen harkkoi.Kotona juoma on mehu ja koulus vesi.Yleensä koulus ostan välillä lakritsin, jos on paha nälkä, mut siihen se sit jääkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom