Treeni, ravinto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
34
Moi pakkislaiset!

Mitä mieltä ootte treenistäni ja ruokavaliostani. VARMASTI on molemmissa parantamisen varaa, joten jos ystävällisesti voisitte antaa vinkkejä. :worship:

Treeni historiaa:

Treeniä takana reilu vuosi(Aluksi naurettavaa "penkkipelleilyä", enkä syönyt kuin pari kertaa päivässä kunnollisen aterian(toinen koulussa, toinen kotona). Painoa oli huikeat 49kiloa. :wall:

Treeni:

Teen kaksi jakoisella, joskus jopa päivittäin treeniä=> hyvin ehtii palautua, kunhan saa tarpeeksi ravintoa

1. Rinta, olkapäät, ojentajat, selkä

-Vinopenkkipunnerrus
-Pystypunnerrus seisten/istuen smithissä
-Dippi/ranskalainen/taljassa
-Leuat leveällä myötäotteella
-kulmasoutu tanko
-maastaveto(korkeintaan kerran viikossa)

Jokaiselle liikkeelle pari sarjaa, toinen KOVA

2. Etureidet, takareidet, pohkeet, hauikset, kyynärvarret

-Jalkakyykky smithissä
-Reisikoukistus maaten/SJMV
-pohjenostot seisten/istuen
-Hauiskääntö EZ-tanko(kapea ote, muuten sattuu kyynärvarsissa :itku: )
-Hauis keskitetysti käsipainolla jalkaan tukien
-Rannekääntö tanko/rannekääntö seläntakana

Kyykky on niin kova että joka treenin jälkeen meinaa :urjo: lentää(HD)

Näitäkin pari sarjaa per liike

Ravinto:

Aamupala 07.00

-puuroa

Koulussa 11.00-12.00

-kouluruokaa(niin paljon kun lautaselle mahtuu)

Kotona 15.00 valmistan ruoan joka sisältää:

-Puolikiloa makaronia
-Kilo paistijauhelihaa tai sikanautaa(ihan helvetisti rasvaa :itku: )
-Kanaa ja riisiä(reilusti)

Tästä ruoasta pitäisi riittää loppupäiväksi :lol2:

17.00, ennen treeniä samaa ruokaa kun klo 15.00

17.30-18.00 treeni(Ekana päivänä menee vähän kauemmin)

Treenin jälkeen roteiini-hiilihydraatti drinkki

20.30 Loput ruoat mitä päivältä jäi(jos jaksaa)

21.30 Iltapala

-3 purkkia ehrmannia

Myös maitoa menee pari, kolme litraa.

Treenaan koska se on niin kivaa, senkin takia olisi mukava saada ravinto asiat kuntoon niin tulisi lihaakin :itku:

Tällä treenillä ja ravinnolla on tullut vain paljon voimaa(lihaakin siihen nähden, että vuosi sitten aloittaessani saliharrastuksen painoa oli 49kg

Kiitos jo etukäteen vinkeistä pakkislaiset! :worship: :worship: :worship:

Jos jotain pitäs korjaamaan alkaa, niin aamupalalla voisit puuron lisäksi vetää purkin rahkaa tai muuta protskua. Ja iltapalalla 3 purkkia rahkaa? Toi on kyllä kokoisellesi aika paljon..

Aika hyvältä toi muuten mun silmään näyttää, muista vaan pitää niitä lepopäiviä varsinkin kun 2-jakosella reenaat.

Aamupalalle tosiaan jotain proteiinipitoista, vaikka prodejauhetta puuroon tms ja tohon aamupalan ja lounaan väliin voi ottaa jotain välipalaa (esim. banaani+rahka?), niin ei tarvi ihan ähkyksi syödä koulussa. Toi sun ehdottama voi olla ihan ok, että tekee ison satsin koulusta päästyään ja syö päivän aikana, mutta tohon kyllästyy nopeasti? Treeniohjelmasi näytti näin nopeasti vilkaisten ihan hyvältä ja iltapalalla ei tarvi kolmea purkkia rahkaa, yhden luulisi riittävän, mutta jos/kun se on aika vähän ja jää nälkä, vedä eka vaikka muutama tomaatti tms rehuja.

Tsemppiä treeneihin!

Moro.. toi sun reeni ON KYLLÄ AIVAN PÄIN HELVET**Ä! :D:D

Kokeile:

Ma: rinta: penkki käsipainoilla3*10-15. vinopenkki käsipainoilla3*10-15. vipunostot tasapenkillä3*10-15.
Hauis tangolla3*10-15. käsipainoilla3*10-15. scott2*10-15. ranteet tangolla3*12-20.

Ti: jalat: etukyykky4*10-15. suorinjaloinmaastaveto4*10-15. reisiojennus3*10-15. reisikoukistus3*10-15. pohkeet prässissä4*15-20. vatsoja: monilla eri liikkeillä!

Ke: lepo

To: ojentaja: ranskalainen maaten3*10-15. dipit3*max. taljapunnerrus3*10-15.
olkapäät: pystypunnerrus käsipainoilla3*10-15. sivullenostot3*10-15- pystysoutu taljassa2*10-15. takaolkapäät taljassa3*10-15.

Pe: selkä: selkäpenkki3*max. kulmasoutu3*10-15. ylätalja kapealla3*10-15. alatalja3*10-15. olankohautukset käsipainoilla 3-4*10-15. vatsoja:eri liikkeillä!!

MÄ VOIN LUVATA ETTÄ TULEE TULOSTA PAREMMIN KU TOLLA VANHALLA OHJELMALLA.. SUN RUOKA PIOLESSA EI KYLLÄ KAUHEESTI OO VALITTAMISTA......... :D reeni-intoa!

pauli puska sanoi:

MÄ VOIN LUVATA ETTÄ TULEE TULOSTA PAREMMIN KU TOLLA VANHALLA OHJELMALLA.. SUN RUOKA PIOLESSA EI KYLLÄ KAUHEESTI OO VALITTAMISTA......... :D reeni-intoa!

Mitä vittua? Perustelepa nyt hieman miksi tuo on mielestäsi päin helvettiä? Ja miksi tuo antamasi nelijakoinen toimisi yhtään paremmin?

Siinä vielä yksi deivid, ole hyvä: :david:

Pauli puska, kyseessä on kaksijakoinen ohjelma, jota ilmeisesti on tarkoitus tehdä 1,5-2krt viikossa, ellen ole ymmärtnyt väärin? Mielestäni toi businessmanin ohjlemarunko on hyvä, mä voisin itsekin koittaa treenata tuolla tai tuon tapaisella kun joulukuussa siirryn kaksijakoiseen. Että näin tällä kertaa. :)

Ohjelma on toiminut h*lvetin hyvin voiman kannalta, siirtyessäni tekemään kyseistä ohjelmaa ovat voimatasoni nousseet huomattavasti. Lihasmassan hankinnassa on ollut ongelmia johtuen ravinnon vähäisyydestä, enkä tiedä onko ravinto vieläkään kunnossa :wall:
Tämänhetkistä treeniä ja ravintoa siis vain parin viikon ajan, ja voimaa on tullut niin prkleesti. Suosittelen käyttämään raskaita perusliikkeitä, koska olen itse huomannut niiden tehoavan erinomaisesti :rock:

mä en nelijakoseen koske enää ikinä,oli niin totaalisen perseestä.mä olen nyt tykästyny kurittamaan lihaksia useammin kuin kerran viikossa,HST potkii hyvin ja kaksjakonen otetaan testiin seuraavaksi.ja pp,älä tyrmää "kroppa useammin kuin kerran viikossa" ohjelmia ennen kuin kokeilet,saatat yllättyä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Malttia vain, kyllä se siitä. Se on oikeastaan ihan hyvä merkki, jos paino ei kovin nopeasti nouse. Mulla itselläni paino kasvaa suht hitaasti, ehkä noin 1-2 kiloa kuukaudessa, mutta ainakaan tuolla vauhdilla ei tule suurin osa painosta läskinä (kyllä sitäkin tietysti tulee).

Ps. Vanha treenikaverini omasi yhden kovimmista fysiikoista mitä olen nähnyt. (Geeneillä oli varmasti osansa siitä, kun kaverin isä oli ollut kilpa kehoilija.)
Kaverini painoi 61 kg, kun viimeksi kysyin ja oli/on erittäin kireässä kunnossa ja lihasta löytyy. :D Tämä ei nyt sinänsä liittynyt mihinkään, mutta sanoinpahan nyt kuitenkin...

Edittiä sen verran, että ko. bodaaja on sitten noin 160cm pitkä

Alec sanoi:
mä en nelijakoseen koske enää ikinä,oli niin totaalisen perseestä.mä olen nyt tykästyny kurittamaan lihaksia useammin kuin kerran viikossa,HST potkii hyvin ja kaksjakonen otetaan testiin seuraavaksi.ja pp,älä tyrmää "kroppa useammin kuin kerran viikossa" ohjelmia ennen kuin kokeilet,saatat yllättyä

Never say never, mutta tuskin minäkään ihan heti kosken 4-5 jakoiseen, on tällä 2-jakoisella kuitenkin aika vitusti paremmin tullut tulosta. Ja eipä ole aina niin tarkkaa jos ei pääsekkään kuin 2 kertaa viikossa salille, silti on kroppa vedetty läpi suht tiheään tahtiin.

EN väitä että 4-jakoinen olisi huono, mulle vain tuo 2-jakoinen on paljon parempi, joten älkää tosiaankaan tyrmätkö sitä jos ette ole kokeilleet. Sama koskee noita koko kroppa kerralla ohjelmia.

pauli puska sanoi:

Ensinnäkin toi sun asioiden esiintuominen on täysin perseestä. Toiseksi sun ohjelmakaan ei kummoselta näytä ja kolmanneksi sun lupaukset ei varmaan paljoa ketjun aloittajaa lämmitä. Mikä vittu siinä on kun pitää tyrkyttää jotain omaa hikistä ohjelmaa sellaselle joka esim. tässä tapauksessa kysyy omaan 2-jakoiseen parannusehdotuksia.

Sitten asiaan.

Businessman. Toi ohjelma näytää varsin hyvältä. Pientä kritiikkiä antaisin ohjelman toiseen päivään. Hieman lisää rasitusta voitaisiin antaa jaloille ja ottaa esim. toinen hauis liike pois. Hauikset ja forkut voisit treenata vaikka yhdellä hauiskääntö liikkeellä ja jollakin hammerliikkeellä. Mutta kyllä toi varmaan noinkin menee.

Hyviä vinkkejä! Jaloille en oikein keksi enää mitään lisäliikettä. Hauiksille siksi toinen liike kun tangolla en saa tehtyä loppuun asti, en pysty tekemään 40kilolla kutosesta enempään=> kyynärvarsissa tuntuu kipua niin s*atanasti. Pienemmillä painoilla joudun tekemään ihan älyttömiä toistomääriä, jotta saisin tuntuman hauiksiin. Siksi siis keskitettyä, jolla saan kaiken irti hauiksista(tässä liikkeessä pystyn tekemään tarpeeksi suurella käsipainolla, jolloin saan tuntuman hauikseen), kipua kyynärvarsissa ainoastaan tangolla tehtäessä

businessman sanoi:
Hyviä vinkkejä! Jaloille en oikein keksi enää mitään lisäliikettä. Hauiksille siksi toinen liike kun tangolla en saa tehtyä loppuun asti, en pysty tekemään 40kilolla kutosesta enempään=> kyynärvarsissa tuntuu kipua niin s*atanasti. Pienemmillä painoilla joudun tekemään ihan älyttömiä toistomääriä, jotta saisin tuntuman hauiksiin. Siksi siis keskitettyä, jolla saan kaiken irti hauiksista(tässä liikkeessä pystyn tekemään tarpeeksi suurella käsipainolla, jolloin saan tuntuman hauikseen), kipua kyynärvarsissa ainoastaan tangolla tehtäessä

Huista ei ole mikään pakko hinkata tangolla seisten. Eli kokeile tehdä scotissa käsipainoilla yksi käsi kerrallaan tai tangolla. Mulla ei ainakaan näissä liikkeissä satu mihinkään ja takuulla saa hauis kyytiä kunnolla.

Timba79 sanoi:
Never say never, mutta tuskin minäkään ihan heti kosken 4-5 jakoiseen, on tällä 2-jakoisella kuitenkin aika vitusti paremmin tullut tulosta. Ja eipä ole aina niin tarkkaa jos ei pääsekkään kuin 2 kertaa viikossa salille, silti on kroppa vedetty läpi suht tiheään tahtiin.

EN väitä että 4-jakoinen olisi huono, mulle vain tuo 2-jakoinen on paljon parempi, joten älkää tosiaankaan tyrmätkö sitä jos ette ole kokeilleet. Sama koskee noita koko kroppa kerralla ohjelmia.

jep jep 2-jakosta on täällä kehuttu niin paljon että sitä on pakko testata kun päästetetään HST pikkuseksi aikaa huilimaan,siihen tosin palaan vielä takuuvarmasti.nelijakonen ei mulla toiminut yhtään,3-jakonen toimi paljon paremmin ja siihen saatan palata vielä joskus vaihtelun vuoksi.

Tein tänään tuon kakkospäivän. Jätin yhden hauisliikkeen pois ja lisäsin toisen KOVAN sarjan kyykkyn. Pitäisi vain keksiä joku toinenkin vaihtoehto kuin jalkakyykky, koska ei jaksa kyykätä niin usein=> hiton raskasta! Yleensä olen tehnyt hauikset EZ-tangolla seisten, mutta nyt tein ne EZ-tangolla istuen penkillä selkänoja ylhäällä, tuntuma oli mahtava, vain yhden sarjan jälkeen hauikset melkein räjähtivät, EIKÄ sattunut kyynärvarsissakaan :rock:

businessman sanoi:
Tein tänään tuon kakkospäivän. Jätin yhden hauisliikkeen pois ja lisäsin toisen KOVAN sarjan kyykkyn. Pitäisi vain keksiä joku toinenkin vaihtoehto kuin jalkakyykky, koska ei jaksa kyykätä niin usein=> hiton raskasta! Yleensä olen tehnyt hauikset EZ-tangolla seisten, mutta nyt tein ne EZ-tangolla istuen penkillä selkänoja ylhäällä, tuntuma oli mahtava, vain yhden sarjan jälkeen hauikset melkein räjähtivät, EIKÄ sattunut kyynärvarsissakaan :rock:

Prässi, hack, smithkyykky. Noista löytyy varmati joku vaihtoehto kyykylle. Ja 2-jakoisessa on ihan ok muutenkin että kyykkää joka toisessa treenissä ja joka toisessa tekee vaikka prässiä.

Motivaatio ainakin tuntuu olevan kohdallaan ;)
Jos se paino ei siitä nouse niin älä välitä, en usko että haluat läskiporsaaksi alta aikayksikön.
Scottihauis esim. käsipainolla yksi käsi kerrallaan on hyvä liike hauikselle, itsellä ainakin melko raiskattu olo kun tekee vähän pitempää sarjaa :). Ihan kokeilemisen arvoinen jos ei ranteet / kyynärvarret kestä tangolla tehdä, kuten minulla.

Tsemppiä treeneihin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom