Voi pitää hyvinkin paikkansa. Eihän tää työttömyys ja sen tuoma epätietoisuus tulevasta mitään kivaakaan ole. Pohdin sitä, kun olo on tullut rinta, olkapää, ojentaja treenin jälkeen, että nuo on (ainakin minulle) helpoin vetää "överiksi" 3-jakoisessa työntävät, vetävät, jalat jaolla. Kun esim. selälle ja jaloille pitäisi tehdä aikamoinen määrä sarjoja (joku 20), että treeni menisi suhteessa yhtä överiksi. Sekin, että tuolla jaolla työntävissä nuo kaikki 3 lihasryhmää aktivoituu about joka liikkeessä ainakin jossain määrin (tai ainakin minulla), joten juuri tuon takia varmaan tämän treenin jälkeen alkaa kehon tila olemaan liian kovilla kierroksilla, silloin jos on valmiiksi jo pientä stressiä alla. Näin tuo varmaan voisi olla. Täytyypä huomenna ottaa tuo treeni hieman pienemmällä intensiteetillä (ja vaikka panostaa enemmän "voimasarjoihin") ja seuraavan kevennyksen jälkeen vaihtaa tuota jakoa. Itse mietin: 1) rinta, selkä 2) jalat, hauis 3) olkapää, ojentaja. Tai vaihtaa tuosta juuri ehdottamastani selän ja olkapään paikkaa... Saa ehdottaa muitakin variaatioita 3-jakoiseen. Kieltämättä helpommin saisi jaettua tuota yhden treenin työmäärää jos siirtyisi 4-jakoiseen, mutta se ei taida olla nyt mahdollista. Käydään mimmin kanssa yhdessä treenaamassa, niin pitää ajatella kahden henkilön aikatauluja ja 4 kertaa taitaa olla nyt vähän liikaa sovittaa yhteen. Mutta eiköhän tuohon joku ratkaisu vielä löydy.