Vähän hävettää kysellä apuja täältä, mutta asiaan. Oon tämmöinen 38v mies ja harrastanu kuntosalilla treenaamista noin 7vuotta, pieniä kuukauden taukoja välillä pidellen. Alkuun lähdin näillä netistä löytyvillä alottelioiden ilmaisohjelmilla liikkeelle, siittä tääläki olleisiin 3 ja 4-jakoisiin ohjelmiin. Myös wendlerin 5/3/1:stä on tullut tehtyä. Ison arskan G6 oliki viimeisin mitä tehny. Keho mukavasti siinä muokkautui ja vähä voimaaki tarttui. Mutta jotenki edelleen oon hukassa näiden ohjelmien vuosittaisten jaksotusten ja muiden järkevään treenaamiseen liittyvien asioiden kans. Mitäpä kokeneemmat on mieltä, joko kannattas palkata joku personal trainer jolta sais ohjelmat ja ruokavaliot sunmuut pitemmälle ajalle aina. Ite oon tosi huono suunnitteleen ohjelmia ja tykännyt aina tehdä näitä muiden suunnittelemia juttuja. Jotenki ei viihtis jättääkkään tätä hyvää harrastusta ja koen että vielä tästä ukosta sais paljon enemmän irti. Ainiin tässä nämä minun tulokset mihin päässyt tällä sekavalla treenaamisella. Maastaveto: 200kg Kyykky: 160 ja Penkki: 130kg
Kaikki apu ois tarpeen, vaikka maksan hyvälle pt:lle joka suunnittelis hyvät voima ja bodaustyyppiset ohjelmat selkeine jaksotuksineen. Kiitos.
Kaikki apu ois tarpeen, vaikka maksan hyvälle pt:lle joka suunnittelis hyvät voima ja bodaustyyppiset ohjelmat selkeine jaksotuksineen. Kiitos.