Treeni ohjelmani :D

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli ihan pakko laittaa tämä oma versioni 2 päiväisestätreeni jaosta :D
eli...

1. päivä: Selkä ja jalat

1. kulmasouteloo 4*10-15 (<--ei alaselkä tykkää liian pitkist sarjoist)
2. alataljukkaa 4*15-20
(ylätaljan jätin pois kun en sitä tuntumaa siihen saa)
3. prässiä 4* 10-15
4. jalan koukistuksia 2*10-15 ) <--\
5. jalan ojennuksia 2*10-15 ) <--- NÄÄ SUPERINA
6. pohkeet seisten 3*15-20
7. pohkeet istuen 3*15-20
(pohkeet kans vuorotellen mut ei iha hampaat irves)
8. selän ojennuksia ja vartalonkiertoja

2.päivä: Rinta, olkapäät, kädet ja massut

1. penkki käsipainoilla 4*10-15
2. flyesejä 3*10-15
3. pystypunnerrus edestä 4* 10-15
4. ranskalaisia s-tangol 4*max 10
5. hauiskääntöjä suoraltangol (kyynärpäät ei saatana liiku!) 4*max 10
massut:
1. voimapyörää 2*max :david:
2. jalannostot, et kaveri työntää jalat takas lattiaan nostettua)<-\
2. sit-up jalat ei missään kiinni ) <- superina 20-30

Onkos mtn kommentteja? Sarjat saattaa vähän heittää, fiilisten mukaan jne. :) ikä on 17 (185/90) salitaustaa pari vuotta jotenkin... ja tavoitteena massa ja laihdutus, mutten ole vielä varma kumpi ensin :arvi: ois kumminkin wanhoissa olla timmimmäs kondikses.. eli helmikuussa... ideoita?:) :rock:

Selkä ja jalat kannattaisi ainakin heittää eri päiville. Itse en ainakaan jaksaisi vääntää molempia samassa treenissä. vaikka näin:
1. työntävät (etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat)
2. vetävät(takareidet, pohkeet, selkä, hauis)

Sukulaku sanoi:
Selkä ja jalat kannattaisi ainakin heittää eri päiville. Itse en ainakaan jaksaisi vääntää molempia samassa treenissä. vaikka näin:
1. työntävät (etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat)
2. vetävät(takareidet, pohkeet, selkä, hauis)

Samaa mieltä, edelleen! Tällä jaolla teen ite ja hyvältä tuntuu. :thumbs: Selälle ja jaloille sitten enemmän niitä sarjoja mitä esim. käsille.

Timba hei, nyt kävi hassusti kun yritin vejellä tota voimapyörää rinnan,olkapäitten,hauiksen ja ojentajien jälkeen... Voit varmaan ajatella, kun yrittää sit jotenki pitää siit kii ku kädet iha jumissa :D Mut voiha sitä vetää ennen vaikka olkapäitä, eli ratkaisin jo pulman. :) Sen verra mitä mieki pystyn voimapyörää tekemään :/ vittu ku pelkää selän hajoavan paskaks ni voimapyörä on vähä :/
Ja taidan muuten muuttaa ohjelmani suositustesi mukaisesti, koska selkä jalkapäivä on hyvin pitkä, verrattuna rinta jne. päivään...

-Marchi- sanoi:
Timba hei, nyt kävi hassusti kun yritin vejellä tota voimapyörää rinnan,olkapäitten,hauiksen ja ojentajien jälkeen... Voit varmaan ajatella, kun yrittää sit jotenki pitää siit kii ku kädet iha jumissa :D Mut voiha sitä vetää ennen vaikka olkapäitä, eli ratkaisin jo pulman. :) Sen verra mitä mieki pystyn voimapyörää tekemään :/ vittu ku pelkää selän hajoavan paskaks ni voimapyörä on vähä :/
Ja taidan muuten muuttaa ohjelmani suositustesi mukaisesti, koska selkä jalkapäivä on hyvin pitkä, verrattuna rinta jne. päivään...

Onhan se voimapyörä aika tiukka setti tohon perään, mutta ihan hyvin se on mennyt minulla.

Itseasiassa mulla nuo päivät on aikalailla yhtä pitkät, eli aika tarkkaan tuntiin menee toi treeni. En tee esim. hauikselle kun kolme sarjaa, selälle tulee 6 sarjaa.

Timba79 sanoi:
Onhan se voimapyörä aika tiukka setti tohon perään, mutta ihan hyvin se on mennyt minulla.

Itseasiassa mulla nuo päivät on aikalailla yhtä pitkät, eli aika tarkkaan tuntiin menee toi treeni. En tee esim. hauikselle kun kolme sarjaa, selälle tulee 6 sarjaa.

Nokun on rinta,olkapäät ja kädet ihan vitun paskana reenin jälkeen, niin ei yksinkertaisesti voimapyörästä tule mitään. Mul on ollu 4 sarjaa hauiksille ja sit selälle on 8... jne. Mut kannattas kyl ehkä munki miettii, jos tiputtas sit 3...
Vitun ärsyttävää muuten, kun hauikset tulee ekan sarjan jälkeen ihan saatananmoiseen pumppiin! Missään muussa lihasryhmässä ei ole mulle niin käynyt! Saattaa ehkä vaikuttaa se, jos hauikset on saanut jo vähän reeniä viime kerralla...ni... Mut sit taas hauikset ei ole seuraavina päivinä niin kipeänä, kuin esim. ojentajat, vaikka nää ei itse treenin aikana tunnu saavan mtn reeniä :D
ps, eli en oo mikään :david: joka vetää selällen 3 sarjaa ylätaljaa, mut sit palalle 4 sarjaa scottia ja habakääntöö kässäreillä ja sit viel pudotussarjoilla habat alataljassa :arvi:

Mulla on ihan sama homma ton hauiksen kanssa. Selkätreenissä ne saa ja kyytiä ja sitten kolme kovaa sarjaa joista viimeinen yleensä pudotussarjana ja pumppia on vaikka muille jakaa. Eikä ole kipeät seuraavina päivinä kuten ojentajat, mutta kasvaa kuitenkin. Ja on muutenkin aika yleistä että hauis ei niin helpolla kipeydy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom