Treeni-ohjelman tarvetta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jizzah
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Elikkäs . Tarttisin treeni ohjelman loppu kevääksi.
Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.

Painan nyt n. 78 kiloa ja tarkotus olis pudottaa sellanen 10 kiloa pois . Että pääsis niin sanottuun kesäkuntoon. Mahdollisuudet on että 2-3 kertaa viikossa pääsen käymään salilla ja muina päivinä aerobista liikuntaan. Millasta treeni ohjelmaa ehdottaisitte ?

Painoa on helpointa pudottaa dieetillä. Lueskele sitä ravintopuolta. Mutta aerobisesta esim. intervalli-tyyppinen harjoittelu toimii hyvin, paremmin kuin tasasella vauhdilla tehdyt hommat. HIIT tai intervalli vaan searchiin ja opiskelemaan.

Voisko joku tehä mullekkin ohjelman 3 päivälle ja 4 päivälle ? ..kiitos ... :)

kattokaa ny herranisä noi alottelijaosion stickit ja reeniosion sticki läpi eka?

No proteiinia kannataa kyllä ottaa että ei ala lihasta polttamaan. Samoin esim. vihreää teetä, kahvia tai kofeiinitabletteja. Ja tutkimuksissa on huomattu, että illalla tehty aerobinen kuluttaa enemmän energiaa kuin aamulla tehty. Toki koneen saa hyvin käyntiin kun tekee aamulla sen aerobisen jne. että ei sekään ollenkaan huono ole.

No proteiinia kannataa kyllä ottaa että ei ala lihasta polttamaan. Samoin esim. vihreää teetä, kahvia tai kofeiinitabletteja. Ja tutkimuksissa on huomattu, että illalla tehty aerobinen kuluttaa enemmän energiaa kuin aamulla tehty. Toki koneen saa hyvin käyntiin kun tekee aamulla sen aerobisen jne. että ei sekään ollenkaan huono ole.

Tuskin tollanen 10-20 min kestävä HIIT nyt lihasta polttaa jos syö heti sen jälkeen tukevan aamupalan/mahd. palkkari. Ja miten se proteiinin otto estäisi muka kataboliaa? Jos tarvetta näkee, niin nuo kofeiinit sun muut voi tietysti ottaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
no koska proteiinin on anti-katabolista. Ja useathan sitä on nimenomaan suositellu, että keho ei alkaisi käyttämään niitä lihasproteiineja sitten aerobisessa. En sitten siitä tiedä että ehtiikö se imeytyä ollenkaan jos heraprotksun vetää ja sitten heti aerobiselle. Mutta niin ainakin nää monet bodarit ym. suosittelee ja ainakin itellä tuntuu että jaksaa paremmin eikä ainakaan nälkä yllätä. Että ainakin placebo-vaikutusta siitä saa :)

Tuskin tollanen 10-20 min kestävä HIIT nyt lihasta polttaa jos syö heti sen jälkeen tukevan aamupalan/mahd. palkkari. Ja miten se proteiinin otto estäisi muka kataboliaa? Jos tarvetta näkee, niin nuo kofeiinit sun muut voi tietysti ottaa.

Semmonen pointti on tuossa HIITtissä että noin tunnin olis sen jälkeen syömättä ja vasta sitten kunnon aamupala

moro

haluaisin kysellä vähän noista sarjoista ja sellast... mä oon nuori.. mulla on painoa 80 kiloa ja pituutta on 183 senttii.. haluaisin tietää millaisia sarjoja mun pitäis alkaa tekemään että saisin lihaksia kasvamaan.. alotin treenaamisen puoli vuotta sitten, mutta multa repesi oikealta puolelta lihas noin kahden kuukauden päästä.. nyt se on terve. silloin nostelin pelkästään penkkiä ja hauis kääntöä.. mä en oo oikeen päässyt jyvälle noista sarjoista miten niitä tehdään.. voisiko joku antaa vinkkiä miten kannattaisi aloittaa uudestaan treenamisen?? ja hauaisin tietää onko jossain sivulla valmiita sarjoja aloittelijoille?? ja jos jollain on hyvä sarja minulle niin voisiko joku auttaa ja tehdä minulle 3:lle päivälle oman treeni ohjelman?? kiitos jo etukäteen.. kaikki neuot ovat tervetulleet.. ja sitä vielä että miten pystyisin pudottamaan painoani?? ja millaisen ruoka valioon kannattaa siirtyä??

itse en tajunnut noista noista aloittelijoittentreeni ohjelmista paljoakaan.. koska jokainen oli erimieltä että ne on huonoja ja sillee ettei niitä kannata tehdä.. ja kaikista puuttui jotain..

moi

olen aloittelija ja tarvisin jonkun hyvän treeni ohjelman mikä sopii aloittelijalle.. voisiko joku tehdä minulle sellaisen??

haluaisin kysellä vähän noista sarjoista ja sellast... mä oon nuori.. mulla on painoa 80 kiloa ja pituutta on 183 senttii.. haluaisin tietää millaisia sarjoja mun pitäis alkaa tekemään että saisin lihaksia kasvamaan.. alotin treenaamisen puoli vuotta sitten, mutta multa repesi oikealta puolelta lihas noin kahden kuukauden päästä.. nyt se on terve. silloin nostelin pelkästään penkkiä ja hauis kääntöä.. mä en oo oikeen päässyt jyvälle noista sarjoista miten niitä tehdään.. voisiko joku antaa vinkkiä miten kannattaisi aloittaa uudestaan treenamisen?? ja hauaisin tietää onko jossain sivulla valmiita sarjoja aloittelijoille?? ja jos jollain on hyvä sarja minulle niin voisiko joku auttaa ja tehdä minulle 3:lle päivälle oman treeni ohjelman?? kiitos jo etukäteen.. kaikki neuot ovat tervetulleet.. ja sitä vielä että miten pystyisin pudottamaan painoani?? ja millaisen ruoka valioon kannattaa siirtyä??

Siis.. kyllä mielestäni alottelijaosiossa on aika hyvin listattu näitä juttuja..

Jos et jaksa ettii ja kokeilla jotai ohjelmaa ite nii pyydä jos sun salilta joku fysioterapeutti tai personal trainer tai joku väsää sulle ohjelman.

Repeskö se haius oikeesti vai päättelet että se repes koska se tuli kipeeks tai jtn? revähdys ja repeäminen on kaks täysin eri asiaa.. Ellei joku lääkäri sulle sanonu että se repes niin en todellakaan usko että repes.

Mitäs sä tolla sarjalla tarkotat..? Sarja on.. sarja toistoja..

Pudotat painoa kuluttamalla enemmän ku syöt.. simppeliä, vähemmän karkkia enemmän liikuntaa..

Aika surkeita vastauksia tähän asti mutta kokeile tota golden six ohjelmaa mikä täällä jossai osiossa pyörii, se on simppeli 1 osanen ohjelma.. Jos justiin oot alottanu reenaamaan nii mun mielestä aika turha koittaa jotai 3 osasta ohjelmaa väsätä, tuskin täällä kukaan kaikille alottelijoille tekee ohjelmat kerta niitä on miljoona tuolla alottelija threadeissa.

Ja jos et tosiaankaan jaksa kattella noita threadeja läpi nii kysy salis henkilökunnalta tekeekö joku niistä ohjelmia..

edit: niin ja mun reenissä 1 sarja on 2-14 toistoa.. ilmeisesti 6-12 todistetusti tuo "massaa" eniten, mutta tyylinsä kullakin.. Ei se niin hirveen tarkkaa oo jos justiin oot alottamassa, tee ny johki 10 paikkeille sarjoja..

Ja joka ikisestä ohjelmasta "puuttuu" jotain ja on jonku mielestä "huono", sen takia sun pitää kokeilla mikä sopii sulle.. ota pohjaks joku ohjelma ja sitä sitte muuta jos ei toimi sellaisenaan, täydellistä kaikille sopivaa ohjelmaa ei ole olemassakaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom