Treeni ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raz
  • Aloitettu Aloitettu
raz sanoi:
No tuohan on vain hivenen paranneltu versio omastani, sitä tässä lähinnä hainkin että joku voisi hieman korjailla/parannella tuota omaani. Niin ja tosiaan, minulla on tuo "pushdown" ohjelmassa nimellä taljaojennus :P

Samankaltaisuus johtunee siitä, että käytin sinun ohjelmaasi pohjana, josta tuon tein. En ollut varma tuosta pushdownista, niin pistin sen sitten varmuuden vuoksi.

Niin ja se vielä, että tietenkin teen nuo kaikki kerralla, esim 3x8 penkkiä, sitten ehkä hieman vatsoja ja ohjelma jatkuu , eikä mitään että 1 penkki pari vatsaa ja taas penkki ja vatsaa? :P koska ennen olen tehnyt sillä tavalla, jopa saattanut tulla jalkoja tehtyä välissä. Oli ehkä hieman typerä kysymys mutta ilman ohjelmaa se minun reenaamiseni oli sitä :)

raz sanoi:
Niin ja se vielä, että tietenkin teen nuo kaikki kerralla, esim 3x8 penkkiä, sitten ehkä hieman vatsoja ja ohjelma jatkuu , eikä mitään että 1 penkki pari vatsaa ja taas penkki ja vatsaa? :P koska ennen olen tehnyt sillä tavalla, jopa saattanut tulla jalkoja tehtyä välissä. Oli ehkä hieman typerä kysymys mutta ilman ohjelmaa se minun reenaamiseni oli sitä :)
Teet 3 sarjaa penkkiä ja sitten siirryt seuraavaan liikkeeseen. IMO vatsaa ei kannata joka treenissä ottaa.

Back
Ylös Bottom