Treeni ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
raz sanoi:
No tuohan on vain hivenen paranneltu versio omastani, sitä tässä lähinnä hainkin että joku voisi hieman korjailla/parannella tuota omaani. Niin ja tosiaan, minulla on tuo "pushdown" ohjelmassa nimellä taljaojennus :P

Samankaltaisuus johtunee siitä, että käytin sinun ohjelmaasi pohjana, josta tuon tein. En ollut varma tuosta pushdownista, niin pistin sen sitten varmuuden vuoksi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin ja se vielä, että tietenkin teen nuo kaikki kerralla, esim 3x8 penkkiä, sitten ehkä hieman vatsoja ja ohjelma jatkuu , eikä mitään että 1 penkki pari vatsaa ja taas penkki ja vatsaa? :P koska ennen olen tehnyt sillä tavalla, jopa saattanut tulla jalkoja tehtyä välissä. Oli ehkä hieman typerä kysymys mutta ilman ohjelmaa se minun reenaamiseni oli sitä :)

raz sanoi:
Niin ja se vielä, että tietenkin teen nuo kaikki kerralla, esim 3x8 penkkiä, sitten ehkä hieman vatsoja ja ohjelma jatkuu , eikä mitään että 1 penkki pari vatsaa ja taas penkki ja vatsaa? :P koska ennen olen tehnyt sillä tavalla, jopa saattanut tulla jalkoja tehtyä välissä. Oli ehkä hieman typerä kysymys mutta ilman ohjelmaa se minun reenaamiseni oli sitä :)
Teet 3 sarjaa penkkiä ja sitten siirryt seuraavaan liikkeeseen. IMO vatsaa ei kannata joka treenissä ottaa.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom