Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki liikunta on hyvästä sekä mielelle että keholle, ei tuolla tietenkään mitään hirveitä tuloksia tehdä.Onko tietoa, kuinka mielekästä on treenailla lyhyissä jaksoissa kerran kahteen tuntiin aina muutama sarja kerrallaan? Työvuorot 12h ja työpaikan gymi tuossa vieressä niin tulee tauoilla piipahdettua. Tekeekö siis hyvää muullekin kuin mielelle?
Oisko mitenkä mahdollista aikatauluttaa yksi liike kerrallaan? Sittenhä se vois jo toimia hienosti. Tyyliin yhteen rakoon kyykyt ja toiseen räkkiveto. Seuraavana päivänä sama esim penkki+pystäri jne.Onko tietoa, kuinka mielekästä on treenailla lyhyissä jaksoissa kerran kahteen tuntiin aina muutama sarja kerrallaan? Työvuorot 12h ja työpaikan gymi tuossa vieressä niin tulee tauoilla piipahdettua. Tekeekö siis hyvää muullekin kuin mielelle?
Mä oon kokeillut yhdessä treenissä 100 leukaa pari kertaa. Tykkäsin. Noin tunnin verran meni. Maksimit oli silloin noin 12 joten ei mitenkään pystynyt nopeammin selviämään. Vitosen seteissä vedin suurimman osan ajasta. Lopussa tuli enää kahta ja kolmea. Joskus voisi yrittää saada 100 45 minsaan. Tuo päivän aikana sata kuulostaa myös hyvältä.Mielenkiintoinen aihe. Itellä töissä verstaalla leuanvetotanko ja oon ripustanu voimistelurenkaat siihen myös. Oon miettiny vuosia jos ottais tavoitteeksi vaikka 100 leukaa työpäivän aikana tms. Ei oo ikinä tullu tehtyä kuin pari sarjaa. Kokonaisvolyymin saa helposti suureksi.
Mitä olet muuten mieltä semmoisesta progression pidemmälle viemisestä että jos lähdetään liikkeessä x ensimmäisissä treeneissä varaa jättäen esim lähtö voimatasojen ollessa 10x100kg:Hyviä ajatuksia, mutta niinku aina, mä suosittelen sitä progressiota Eli vaikka 60 leukaa joka toinen päivä ja 5 lisää joka toinen kerta tms.
Lasketaanko progressioksi jos lisää sarja määrää asteittain ? Esim 3x6 4x6 5x6 6x6 ja sitten vasta kiloja lisää. Tai jos yrittää saada samat sarjat lyhyemmässä ajassa ?Hyviä ajatuksia, mutta niinku aina, mä suosittelen sitä progressiota Eli vaikka 60 leukaa joka toinen päivä ja 5 lisää joka toinen kerta tms.
Veikkaan että alitat tuon ajan pikkutreenillä helposti. Itellä maksimi oli alle 20 niin 100 leukaa meni karvan alle 13 minuuttia.Tämähän on loistava systeemi niille joilla on vaikeuksia ehtiä salille mutta luppoaikaa siellä täällä. Moni sanoo ettei ehdi treenata mutta kännykällä näpytellään helposti tunteja päivässä. Helposti ehtisi jotain treenatakin jos on halua.
Mä oon kokeillut yhdessä treenissä 100 leukaa pari kertaa. Tykkäsin. Noin tunnin verran meni. Maksimit oli silloin noin 12 joten ei mitenkään pystynyt nopeammin selviämään. Vitosen seteissä vedin suurimman osan ajasta. Lopussa tuli enää kahta ja kolmea. Joskus voisi yrittää saada 100 45 minsaan. Tuo päivän aikana sata kuulostaa myös hyvältä.
Veikkaan että alitat tuon ajan pikkutreenillä helposti. Itellä maksimi oli alle 20 niin 100 leukaa meni karvan alle 13 minuuttia.
No itsellä on sellanen näkemys että kun menee alle 15 min nii voi olla tyytyväinen itseensä ja alle 10 min on huippuaika. Ite yritin tässä vähän aikaa sit alle kymppiä ja 60 leukaan asti pysyin vauhdissa, sen jälkeen tuli sellainen olo että ei tuu tuo alitus onnistumaan niin lopetin koko rupeeman siihen :DTäällä oli joskus se 100 leukaa aikaa vastaan haaste. Paljonkohan oli parhaat suoritukset. 13min kuulostaa hyvältä ajalta.