Moro!
Olen uusi käyttäjä täällä joten haluaisin heti ensimmäiseksi mielipiteitä nykyisestä treeniohjelmasta. Eli olen treenannut nyt kyseisellä ohjelmalla kuukauden verran ja tarkoitus olisi vielä jatkaa kun kroppa on toistaiseksi tätä kestänyt.Ikää on 45v
niin sen takia vähän tiedustelen että olisiko välipäiviä parempi olla enemmän kuin yksi kun tuota mavee ja kyykkyjä kuitenkin tehnyt 5x5 sarjoina.Penkissä olen nyt tehnyt tuota Selkäinahon ohjelmaa ja peruskauden sain juuri loppuun. Ensiviikosta lähtien sitten maksimikauden kimppuun. Eli tämmöinen ohjelma,treeni siis joka toinen päivä:
Rinta,hauis
Penkki:Selkäinahon ohjelma perusjakso/viikosta 10 lähtien maksimikausi
Vinopenkki/tai käsipainoilla 3x8-12
Vipunostot maaten 3x8-12
Hauiskääntö talja/tanko 3x8-12
Myötäotetaljassa 3x8-12
keskitetty hauiskääntö 3x8-12
Selkä,olkapäät
Maastaveto 5x5
Kulmasoutulaite 3x8-12
Alatalja 3x8-12
Pystypunnerrus käsipainoilla 3x8-12
Vipunostot sivulle 3x8-12
Vipunostot taakse 3x8-12
Jalat,ojentajat
Kyykky 5x5
Pohkeet 3xmax
Penkki kapea 3x7
Ojentajat talja 3x8-12
Ranskalainen punnerrus otsalle suora tanko 3x8-12
Olen uusi käyttäjä täällä joten haluaisin heti ensimmäiseksi mielipiteitä nykyisestä treeniohjelmasta. Eli olen treenannut nyt kyseisellä ohjelmalla kuukauden verran ja tarkoitus olisi vielä jatkaa kun kroppa on toistaiseksi tätä kestänyt.Ikää on 45v
niin sen takia vähän tiedustelen että olisiko välipäiviä parempi olla enemmän kuin yksi kun tuota mavee ja kyykkyjä kuitenkin tehnyt 5x5 sarjoina.Penkissä olen nyt tehnyt tuota Selkäinahon ohjelmaa ja peruskauden sain juuri loppuun. Ensiviikosta lähtien sitten maksimikauden kimppuun. Eli tämmöinen ohjelma,treeni siis joka toinen päivä:
Rinta,hauis
Penkki:Selkäinahon ohjelma perusjakso/viikosta 10 lähtien maksimikausi
Vinopenkki/tai käsipainoilla 3x8-12
Vipunostot maaten 3x8-12
Hauiskääntö talja/tanko 3x8-12
Myötäotetaljassa 3x8-12
keskitetty hauiskääntö 3x8-12
Selkä,olkapäät
Maastaveto 5x5
Kulmasoutulaite 3x8-12
Alatalja 3x8-12
Pystypunnerrus käsipainoilla 3x8-12