IMO fiksu ja terve ihminen pystyy nollaamaan itsensä treeneistä ja bodytouhuista ilman mitään katabolisia litkuja.
IMO fiksu ja terve ihminen pystyy nollaamaan itsensä myös alkoholilla vetämättä perseitä olalle tai treenien yhtään siitä huonontumatta.
Itse oon huomannu, että treenit kulkevat jopa jonkin verran paremmin pienen nollaamisviikonlopun jäljiltä. Pitää vaan muistaa neste- ja ruokatankkaus ennen nukkumaanmenoa.
En kuitenkaan ketään kehota nollaamaan itseään viinan avulla, jos siihen muutenkin pystyy.
Edit:
No tuskin Tähtis nyt tarkoitti, että juuri treenijutut siellä mielessä painaa jos nollata pitää.
Itse ainakin tarkoitin nollaamista noin yleensä. Ei mun tarvitse itseäni treeneistä viinalla nollata, vaan lähinnä koulun yms. takia.
Toisaalta tietysti näkee laajalti mitä tuhoa ja haittaa alkoholi maassamme tuottaa. Tosta absolutismista/lievemmästä juomattomuudesta: kun moni sanoo että "ei ollut kivaa", "ei ollut mun juttu" (=eräs ärsyttävimpiä lausahduksia btw asiayhteydestä riippumatta) niin se joko johtuu siitä että kokeilee tyyliin kerran, joka on TÄYSIN naurettavaa (olen kyllä kuullut myös sanottavan että sali ei ollut mun juttu kun tuli paikat kipeeks kun kokeilin) tai on aloittanut juomisen ns. liian myöhään, jolloin siitä selvästi ei saa samoja kiksejä mitä aikaisemmin aloittaneet. Yhdenkin kaverin kanssa, joka ei alle parikymppisenä ollut edes alkoholia maistanut, käytiin pariin kertaan yrittämässä, kohtuudella tyyliin sixpack mieheen niin ei vaan kaverille koskaan tullut "siistiä nousuhumalaa" vaan vain kuulemma alkaa pyörryttää mutta ei ole yhtään siistiä.