hei ois kiva saada vähän neuvoja treenaamiseen.vuosia oon treenannu ja timmiin kuntoon kyllä päässyt mutta massaa ei tunnu tulevan sitten millään.paino on jääny toho 65kg joka on surullista sillä ikää on jo 20v.toki nopella ruuansulatuksella on siihe suuri vaikutus mutta jotain pitäis asialle tehä.käytössä mulla on levy-ja käsipainot jotai tulee 4-5kertaa viikossa nosteltua.leukoja tulee myös vedettyä,ne kun menee alhasen painon syystä kevyesti.joten siis kaikkia neuvoja otetaan vastaan ja hyviä käsitreeniä vinkkejä olis kiva saada.
Syö 5 kertaa päivässä kunnon ruokaa (ja paljon)... muussa tapauksessa turha itkeä, jos kehitystä ei tule. Jos paino ei nouse, niin lihas ei kasva.
AAMIAINEN: puuro tai mysliä, maitoa, hedelmä, heraproteiinia tai rahkaa
Jos aika ei riitä syömiseen niin heraa aikaisemmin.
LOUNAS: lihaa/kanaa/kalaa, riisiä/perunaa/makaroni, maitoa, leipää, vähän salaattia ...tai mitä ikinä tarjolla onkaan.
Jätä kessuttelu vähemmälle, niin riittää ruokavälitunti syömiseen (minä en ainakaan ikinä ole ollut koulussa missä ruokatauolle ei olisi syömään ehtinyt)
VÄLIPALA: leipää, juusto, kinkkua, tonnikalaa tai rahkaa ja hedelmä
Jos ruuat säilyy raksalla auringossa muovikipossa koko päivän, niin kyllä ne säilyy koulurepussakin.
PÄIVÄLLINEN: sama kuin lounas
ILTAPALA: munakas ja pekonia tai jos ei enää jaksa syödä niin proteiinijuoma ja pähkinöitä
Massamössöä tai muuta palautusjuomaa salitreenin jälkeen.
Olet 65kg ja jos haluat olla 75kg, niin sinun täytyy syödä kuin olisit 85kg.
Pakkosyömistähän se on, mutta niin on kaikki isot miehet kautta aikain tehneet... muuta tapaa ei ole.