Treeniä ilman jalkoja..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiberius
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkäs, kärsin tosta Shclatterin taudista. Jah lääkäri sano että voi käydä salilla MUTTA ei saa tehä minkään näkösiä jalka liikkeitä.

Nyt tarvisin jonkin hyvän 3 jaksosen treenin.. Missä ei tehä jalkoja ollenkaa..

Voi olla että hausta ois löytyny mutta, kun katselin noita muita viestejä niin ei tällästä ollut.. :D :rolleyes:

Tiberius sanoi:
Elikkäs, kärsin tosta Shclatterin taudista. Jah lääkäri sano että voi käydä salilla MUTTA ei saa tehä minkään näkösiä jalka liikkeitä.

Nyt tarvisin jonkin hyvän 3 jaksosen treenin.. Missä ei tehä jalkoja ollenkaa..

Voi olla että hausta ois löytyny mutta, kun katselin noita muita viestejä niin ei tällästä ollut.. :D :rolleyes:

niin mikä tauti toi sit oikein on??:jahas:

hoplaa90 sanoi:
niin mikä tauti toi sit oikein on??:jahas:

jokaisen laiskan treenaajan unelma ;)

noei, ei se sen suurempaa säätämistä tarvii jos jalkoja ei saa treenata. ota vaikka perus kolmijakonen rinta, olkapäät, ojentajat... selkä , hauis.. ja jalat. jätä jalat treenaamatta niin sulla on 2 jakonen jota voit tehdä 3x viikossa. esimerkiksi.

On se kyl sit hienoo kun reisi on 45cm ja haba 40cm:D Meiän salilla on yks tollanen jätkä, ihan karseen näköstä. Ei ole jaloille tehny mitään, hirvee yläkroppa mut jalat ku pyörätuolipotilaalla:jahas:

Bodaaja sanoi:
On se kyl sit hienoo kun reisi on 45cm ja haba 40cm:D Meiän salilla on yks tollanen jätkä, ihan karseen näköstä. Ei ole jaloille tehny mitään, hirvee yläkroppa mut jalat ku pyörätuolipotilaalla:jahas:
kannattaa alkaa treenaan solttua ja leukoja:hyper: just hyviä liikkeitä meille jalattomille:D

Eikös Schlatterin tauti ole jokin rasitusvamma? Että melko pian sitten kuitenkin voi treenata normaalisti niitä jalkojakin kun vaan antaa ensin rauhassa parantua... en tosin tiedä kuinka vakavasta vaivasta on kyse.

timse sanoi:
Eikös Schlatterin tauti ole jokin rasitusvamma? Että melko pian sitten kuitenkin voi treenata normaalisti niitä jalkojakin kun vaan antaa ensin rauhassa parantua... en tosin tiedä kuinka vakavasta vaivasta on kyse.

tälläista löytyi, eli ajan kanssa menee ohi ja sitten jalat taas(?) mukaan.

Tai jos tredin aloittajallla ei ole minkäänlaista mielenkiiinto treenata jalkoja? Tollasilla jutuilla vaan vältetään niiden reenaus:rolleyes:

Bodaaja sanoi:
Tai jos tredin aloittajallla ei ole minkäänlaista mielenkiiinto treenata jalkoja? Tollasilla jutuilla vaan vältetään niiden reenaus:rolleyes:

heh, paljon mahdollista. ;)

erkjetter sanoi:
tälläista löytyi, eli ajan kanssa menee ohi ja sitten jalat taas(?) mukaan.

Jep, eli jos tosiaan kyse on sellaisesta vaivasta mikä menee rasitusta välttämällä ohi, niin ei muuta kuin esim. kolmijakoinen treeniohjelma kiertoon ilman niitä jalkatreenejä. Jos vaiva sitten parantuu levolla, niin sittenhän jalat voi näppärästi ottaa treeniin mukaan.

Ja sitäpaitsi jos jalkoja ei voi/saa treenata, niin ei musta ainakaan muiden kommenttien pidä antaa vaikuttaa saliharrastukseen. Jos ei voi treenata jalkoja niin sitten ei voi. Treenaa sillä tavalla millä kykenee, jos kerran treenaamisesta tykkää. Onhan sellaisiakin treenaajia jotka eivät voi koskaan harjoittaa jalkalihaksia, en mä ainakaan kritisoi heidän harrastustaan siksi että "näyttää tyhmältä". Antaa mennä vaan jos siitä nauttii!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vana sanoi:
Jos ei voi treenata jalkoja niin sitten ei voi. Treenaa sillä tavalla millä kykenee, jos kerran treenaamisesta tykkää. Onhan sellaisiakin treenaajia jotka eivät voi koskaan harjoittaa jalkalihaksia, en mä ainakaan kritisoi heidän harrastustaan siksi että "näyttää tyhmältä". Antaa mennä vaan jos siitä nauttii!

En nyt viittaa tämän threadin aloittajaan, mutta kyllä yleensä löytyy aina jokin liike, jota voi tehdä, jotta saisi ne jalatkin treenattua. On sitä kuultu, että polvi vittuilee, jotenka ei jalkoja treenata, mutta silloin voi yksinkertaisesti jättää liikkeet vajaaksi ja välttää liikaa runnomista.
Rauha maahan:piis:

Bodaaja sanoi:
Ei mistää semmoisesta ole kyse.. Otan heti ne jalat mukaa ku lääkäri antaa luvan, tai itestä tuntuu siltä että nyt tehää jalkoja..
Ahkerasti skeittaan, ni ei ne jalkalihakset 3kk:dessa mihkää häviä :)
:)

Pistäisittekö jotain sellasta juttua että mitä pitäis tehä minäki päivänä..esim.
Maanantaina:
3x10 hauikset

ym. sellasta :)

Kiitos.

Tiberius sanoi:
Ei mistää semmoisesta ole kyse.. Otan heti ne jalat mukaa ku lääkäri antaa luvan, tai itestä tuntuu siltä että nyt tehää jalkoja..

Pistäisittekö jotain sellasta juttua että mitä pitäis tehä minäki päivänä..esim.
Maanantaina:
3x10 hauikset

ym. sellasta :)

Kiitos.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Lopettakaa tuo turha vittuilu ja vastatkaa kysymykseen. Jos joku ei halua treenata jalkojaan niin ei sitten treenaa ja tässä tapauksessa siihen on ihan hyvä syyki. Parempi siellä salilla on tehdä pelkkää yläkroppaa kunnes saa taas luvan treenata jalkoja, kuin olla treenaamatta ollenkaan.

Eikä tossa ohjelmassa ole mitään ihmeellistä. Otat esim. 3 jakoisen ilman jalkapäivää, joten on sitten yläkroppa jaettu kahteen. Itse jaan yläkropan nyt seuraavasti: Rinta, selkä vs. olkapäät ja kädet. Jalat teen kerta viikossa ja yläkropan kolmesti, mulla tähän syynä alaselän ongelmat.

Yhtä hyvin voi ottaa perus nelijakoisen ja jättää siitä jalkatreeni vaan pois, eli turha alkaa tän ihmeemmin kikkailemaan noilla ohjelmilla. Helppo ottaa sitten sen jalkatreeni mukaan kun lekuri antaa luvan treenata.

Timba79 sanoi:
Lopettakaa tuo turha vittuilu ja vastatkaa kysymykseen. Jos joku ei halua treenata jalkojaan niin ei sitten treenaa ja tässä tapauksessa siihen on ihan hyvä syyki. Parempi siellä salilla on tehdä pelkkää yläkroppaa kunnes saa taas luvan treenata jalkoja, kuin olla treenaamatta ollenkaan.

Eikä tossa ohjelmassa ole mitään ihmeellistä. Otat esim. 3 jakoisen ilman jalkapäivää, joten on sitten yläkroppa jaettu kahteen. Itse jaan yläkropan nyt seuraavasti: Rinta, selkä vs. olkapäät ja kädet. Jalat teen kerta viikossa ja yläkropan kolmesti, mulla tähän syynä alaselän ongelmat.

Yhtä hyvin voi ottaa perus nelijakoisen ja jättää siitä jalkatreeni vaan pois, eli turha alkaa tän ihmeemmin kikkailemaan noilla ohjelmilla. Helppo ottaa sitten sen jalkatreeni mukaan kun lekuri antaa luvan treenata.

Kiitos.. On se hyvä että täälä on joitakin jotka pitää paikan pystyssä :):worship:

Tiberius sanoi:
Eivätkä kyllä vaivasikaan. Itse sairastin juuri Osgood-Schlatteria viitisen vuotta sitten, ja saanen ilmoittaa, että skeittauksen tapainen pomppimisliikunta on jopa pahempaa sairaalle polvellesi kuin jalkojen punttiharjoitus olisi.
Mahdoitko lääkärille mainita skeittausharrastuksestasi? On nimittäin ihme puoskari, jos ei skeittausta kieltänyt, minulta kun aikoinaan riistettiin oikeus koululiikuntaankin (kävellä sentään sain).
Pitäisi sen nyt järjenkin sanoa, ettei skeittaus kuulu Osgood-Schlatterista toipumiseen, koska ko. tautihan johtuu nimenomaan pomppimisesta (nimenomaan yleinen tauti mm. skeittaajilla ja koripalloilijoilla). Lepo on se paras lääke, polven turha rasittaminen vain pitkittää paranemisaikaa. Pahimmassa tapauksessa lääkäri lätkäisee sinulle 3kk lisää.

Patti polven alapuolella löytyy lieventyneessä muodossa allekirjoittaneelta vieläkin, kipu on tosin jo useamman menneen talven lumia.

Timba79 sanoi:
Lopettakaa tuo turha vittuilu ja vastatkaa kysymykseen. Jos joku ei halua treenata jalkojaan niin ei sitten treenaa.

Itse sanoit joskus jollekkin tyypille, kuka kyseli reeniohjelmaa, missä ei tehdä jalkoja, ettet edes viitsi auttaa ohjelman tekemisessä, jos ei jalkoja huvita reenata.

ollaanpas sitä epäuskosia, jos sanoo et ei voi treenata jalkoja ni ei vaa voi.
kyl sitä iha hyvin voi viel joku parikivuotta treenaa ilman että jalkojen ja ylävartalon ero on järkyttävä, IMO

samout sanoi:
ollaanpas sitä epäuskosia, jos sanoo et ei voi treenata jalkoja ni ei vaa voi.
kyl sitä iha hyvin voi viel joku parikivuotta treenaa ilman että jalkojen ja ylävartalon ero on järkyttävä, IMO

Ei todellakaan voi. Kahdessa vuodessa saa jo niin huomattavia tuloksia, että jos jalkoja ei ole lainkaan mukana, näyttää kyseinen henkilö todella epäsopusuhtaiselta.

Edit: Niin ja IMO tuossa oli, mutta minunkin on IMO:D

abcd sanoi:
Itse sanoit joskus jollekkin tyypille, kuka kyseli reeniohjelmaa, missä ei tehdä jalkoja, ettet edes viitsi auttaa ohjelman tekemisessä, jos ei jalkoja huvita reenata.

Varmasti olen sanonut useallekin näin, mutta olen 99% varma siitä että jokaisessa näissä niitä ei vain ole huvittanut tehdä tai ne treenaantuu pyöräillessä, kävellessä jne jne.

Eli etippä nyt se ketju jossa olen ollut auttamatta jotakuta jolla on ollut joku OIKEA SYY olla treenaamatta jalkoja? Tämän kun etit niin lupaan nöyrimmiten pyytää anteeksi käytöstäni. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom