Treeniä ilman jalkoja..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiberius
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Timba79 sanoi:
Eli etippä nyt se ketju jossa olen ollut auttamatta jotakuta jolla on ollut joku OIKEA SYY olla treenaamatta jalkoja? Tämän kun etit niin lupaan nöyrimmiten pyytää anteeksi käytöstäni. ;)
Eiköhän se ketju ole poistettu / x-filuissa , kun oli tyyliin: "Tere, nyt tarvis ohjelman mis ei ois jalkoi q en jaksa tehä ku näyttää tyhmält"

On toki mahollist että oon vääräs (ei oo oikeest mahollist) , koska tost on aikaa.

Hitto! Luki tätä trediä, ni tajusin, että itelläkin taisi tämä olla viime syksynä. Hirvee patti sääressä, joka myöhemmin tosin hävisi. Ihmettelin tosiaan silloin mikä se oli, mutta lähinnä pistin silloisen penikkataudin piikkiin. No, ei se vaivannu ole sen jälkeen.

Tässä ois myös yksi hyvä 2jakone ilman jalkoja:
rinta,olkapää,ojentaja
Selkä,hauis

Niin ja sitten tuohon toiseen vittuiluun. Mä en jaksa ymmärtää miks tehdään aina tuosta jalkojen reenaamattomuudesta tommonen hitonmoinen soppa! siis voi läppä kun jätkät selittää ihankun se ois teiltä pois. :hyper: Jättäkää toi ruikutus muualle :curs:

tosta oskuud slatterista.. itellä kyseinen vaiva ollut. tuli kesällä 2004 ku lätkä treeneis juostii n 300 km 9 vkn aikana. lähti pois levolla eikä ole koskaan palannut.

että sitten vaan jalat treeniin mukaa..

Töpseli sanoi:
Tässä ois myös yksi hyvä 2jakone ilman jalkoja:
rinta,olkapää,ojentaja
Selkä,hauis

Niin ja sitten tuohon toiseen vittuiluun. Mä en jaksa ymmärtää miks tehdään aina tuosta jalkojen reenaamattomuudesta tommonen hitonmoinen soppa! siis voi läppä kun jätkät selittää ihankun se ois teiltä pois. :hyper: Jättäkää toi ruikutus muualle :curs:

No miksi sitten yleensäkään neuvoa ketään? Ei se multa pois ole vaikka maailman jokainen aloittelija tekisi samat virheet kuin itsekin, mukaanlukien rinta-hauis pelleilyt.

En nyt puhunut neuvomisesta. Tottakai on hiton hyvä neuvoa alottelijoita jalkojen reenaamisessa mutta viittasin nyt tuohon et joka aiheessa missä lukee "reeniohjelmaa ilman jalkoja" niin sine työntää pari jannua et

Tai jos tredin aloittajallla ei ole minkäänlaista mielenkiiinto treenata jalkoja? Tollasilla jutuilla vaan vältetään niiden reenaus

heh, paljon mahdollista.

Noita löytyy jo liian paljon :O
Ei mitään henkilökohtaista mutta alkaa tympäännyttämään ainakin mua.

Suositut

Back
Ylös Bottom