Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Carlos sanoi:Ei punttailu ole vaikuttanut mitenkään tuntemieni ihmisten huumeiden käyttöön, olivat he linnassa tai siviilissä (yleensä treeni loppuu 1-2kk vapautumisen jälkeen). Tärkeintä olisi ettei linnasta saisi huumeita eikä roinaa. Olisi pikkasen erilaiset punttailun tulokset, kun "pitkäjänteiset" vangit treenailisi natuna.
Treeni loppuu yleensä heti kun linnan ovet avautuu ja vapaus koittaa.Ei näitä(jotka ovat linnassa hyvään kuntoon päässeet)tunnista edes enään puolen vuoden jälkeen ku ovat jo niin pieniä rääpäleitä.Carlos sanoi:å (yleensä treeni loppuu 1-2kk vapautumisen jälkeen)
Dracone sanoi:Treenaus on muutenkin monelle elämän suola, ei sitä saa ihmiseltä viedä oli vanki tai ei.
Jep, linnassa otettu horkkua ja siviilissä taas piriä...neutraali sanoi:Treeni loppuu yleensä heti kun linnan ovet avautuu ja vapaus koittaa.Ei näitä(jotka ovat linnassa hyvään kuntoon päässeet)tunnista edes enään puolen vuoden jälkeen ku ovat jo niin pieniä rääpäleitä.
Pjuus sanoi:Hanki oma elämä, hanki omat lihakset ja lopeta muitten lihastenkasvun säännöstely yritykset.
Poliiseilla on aseet, rosvoilla on aseet, kaupasta saa pesäpallomailoja joten mitä vittua noista lihaksista ja voimista nyt vaahdotaan???
Itse tunnen myös muutaman tapauksen jotka pysyvät kuivilla muurien ulkopuolella juuri treenin avulla.Omna sanoi:Minä tiedän kyllä tapauksia, jossa treenaus on korvannut päihderiippuvuuden. Kun loppuu treenaus, niin alkaa taas kaman kiskominen....
Siis kysymys on addiktion vaihtamisesta hieman terveempään muotoon..
Eugen sanoi:Toi olis hyvä jako, et väkivaltarikollisille neppiskerho ja luottamuksen ansaittua vasta puntit, muut vangit (-seksuaalirikolliset) sais nostella normaalisti. Perustelkaa miksi häiriintynyt väkivaltarikollinen pitäisi saada lisätä voimiaan, eikö olisi kenties parempi, että osallistuessaan johonkin opiskeluprojektiin sais treenioikeudet takaisin? Siinä yhdessä dokkarissa oli just tällänen vankila jossa sai treenata ja sai liikkua vapaammin, mutta piti opiskella ja yhdestä rikkeestä lensi takaisin San Quentiniin tms. herkkään mestaan. Mun mielestä toi olis fiksu juttu.
Eugen sanoi:Tapahtuipa viikonloppuna. Kaveri millä oli niskaan tatuoitu BORN TO HATE huuteli kadulla jollekin, että "pääsin just linnasta. Mä oon kakolan vahvin jätkä. Mä oon nyt maksanut velkani yhteiskunnalle." Huusi vielä ohimennessään pokelle että "teidän paskabaariin en ikinä tuu" ja painelin appelsiinit kainalossa päällikkö-tulee-latu-auki tyyliin. Tää kaveri olis voinu lusia ja treenata mun puolesta ittesä kakolan pingismestariks.
Toi olis hyvä jako, et väkivaltarikollisille neppiskerho ja luottamuksen ansaittua vasta puntit, muut vangit (-seksuaalirikolliset) sais nostella normaalisti. Perustelkaa miksi häiriintynyt väkivaltarikollinen pitäisi saada lisätä voimiaan, eikö olisi kenties parempi, että osallistuessaan johonkin opiskeluprojektiin sais treenioikeudet takaisin? Siinä yhdessä dokkarissa oli just tällänen vankila jossa sai treenata ja sai liikkua vapaammin, mutta piti opiskella ja yhdestä rikkeestä lensi takaisin San Quentiniin tms. herkkään mestaan. Mun mielestä toi olis fiksu juttu.
Omna sanoi:Jokainenhan täälläkin voi esim. vahingossa ajaa toisen autolla hengiltä ja saada tuomion kuolemantuottamuksesta.
Positiivisen dopingnäytteen taidan tietää mutta mikä on positiivinen kusinäyte?Pjuus sanoi:annat positiivisen kusi tai doping näytteen
chokehold sanoi:Suomessa ei joudu vahingossa linnaan, vaan vaati paljon pieniä rikoksia tai yhden tapon tai vastaavan.