Treenaus Vankilassa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Väkivaltarikollisille vain aerobista ja kasvisruokaa. Saatta riidanhaastohalut pienentyä kun hauis on kuin hiirenpaska polkupyörän sisäkumissa. ;)

Siis aivan uskomatonta soopaa. Punttien kolistelu lienee useammalle vangille ainut tapa pitää päänsä kasassa ja saada edes jonkinlaista otetta elämään.

Jos vangeilta viedään pois kyseinen harrastusmahdollisuus niin päihdeongelmat ottavat sen paikan helposti. Punttitreeni lienee monelle ainoa syy olla vetämättä huumeita koko tuomionsa ajan, joten kumpi lienee parempi vaihto-ehto?

Niin pitkään on helppo laittaa vangit vaikka ristille roikkumaan tuomionsa ajan kunnes se koskettaa jotenkin henkilökohtaisesti. Jokainenhan täälläkin voi esim. vahingossa ajaa toisen autolla hengiltä ja saada tuomion kuolemantuottamuksesta.

Pikkasen kannataisi asettua toisen asemaan ennenkuin alkaa jyrkin sanakääntein tuomioitaan jakelemaan, ihmisiähän tässä kaikki ollaan, niin vangit kuin vartijat...

Ei punttailu ole vaikuttanut mitenkään tuntemieni ihmisten huumeiden käyttöön, olivat he linnassa tai siviilissä (yleensä treeni loppuu 1-2kk vapautumisen jälkeen). Tärkeintä olisi ettei linnasta saisi huumeita eikä roinaa. Olisi pikkasen erilaiset punttailun tulokset, kun "pitkäjänteiset" vangit treenailisi natuna.

Carlos sanoi:
Ei punttailu ole vaikuttanut mitenkään tuntemieni ihmisten huumeiden käyttöön, olivat he linnassa tai siviilissä (yleensä treeni loppuu 1-2kk vapautumisen jälkeen). Tärkeintä olisi ettei linnasta saisi huumeita eikä roinaa. Olisi pikkasen erilaiset punttailun tulokset, kun "pitkäjänteiset" vangit treenailisi natuna.

Minä tiedän kyllä tapauksia, jossa treenaus on korvannut päihderiippuvuuden. Kun loppuu treenaus, niin alkaa taas kaman kiskominen....

Siis kysymys on addiktion vaihtamisesta hieman terveempään muotoon..

Carlos sanoi:
å (yleensä treeni loppuu 1-2kk vapautumisen jälkeen)
Treeni loppuu yleensä heti kun linnan ovet avautuu ja vapaus koittaa.Ei näitä(jotka ovat linnassa hyvään kuntoon päässeet)tunnista edes enään puolen vuoden jälkeen ku ovat jo niin pieniä rääpäleitä.

Dracone sanoi:
Treenaus on muutenkin monelle elämän suola, ei sitä saa ihmiseltä viedä oli vanki tai ei.

:lol2: On kyllä hetkeen paras kommentti.
Kai saan lainata kommenttisi signatureeni?

neutraali sanoi:
Treeni loppuu yleensä heti kun linnan ovet avautuu ja vapaus koittaa.Ei näitä(jotka ovat linnassa hyvään kuntoon päässeet)tunnista edes enään puolen vuoden jälkeen ku ovat jo niin pieniä rääpäleitä.
Jep, linnassa otettu horkkua ja siviilissä taas piriä...

Ihme kun ei ole vielä tullut 150 saunan taakse vaan, perkele! postia...
:love:

Vai että vankeinhoitoon apua venäjältä?
Joo, kuinka moni on sitä mieltä että venäjällä vangit ovat vähemmän vaarallisia kuin suomessa? vooii vittu.
Mitäs mieltä pakkislaiset on roinaamisesta? se on rikollista toimintaa ja jos siitä tulee kakkua pari vuotta niin onko sitten jees että laihtuu 30kiloa ja muut porskuttaa siviilissä diilerin hoitamillä öljyillä??
Hanki oma elämä, hanki omat lihakset ja lopeta muitten lihastenkasvun säännöstely yritykset.
Poliiseilla on aseet, rosvoilla on aseet, kaupasta saa pesäpallomailoja joten mitä vittua noista lihaksista ja voimista nyt vaahdotaan???

En ole itse vankilan tapaamishuonetta lähempänä linnaa käynyt, joten tämä on sitten kuulopuhetta.

Ainakin sörkassa kuulemma tekevät itse painot ja laitteet saliharjoitteluun, jos jotan siis puuttuu. Opiskellaanhan ko. paikassa mm. sähkö- ja metallitöitä, joten tekijöitä varmaankin riittää. Tietysti, voisihan niiltä poistaa työkalut ja työstettävät ainesosat - ja miksei koulutuksenkin - ja pohtia sitten, miksi uusijaprosentti kipuaa kohti ennätyslukemia.

Hormooneista ja huumeista. Se nyt vaan on niin, että jos on kysyntää, systeemi järjestää tarjonnan. Jos valvonta on tiukkaa (esm. vankilat), nousevat hinnat pilviin -> myös saatava kate nousee taivaisiin -> yrittäjiä riittää. Ja jos näiden aineiden viennin estämistä ei onnistuta edes tekemään vankiloissa (kontrolli taitaa olla aika monennessa potenssissa tulliin verrattuna), niin miten joku kuvittelee saavansa ne pois koko maasta? :)
Kerran tapaamistiloihin pääsyä odotellessani kuulin kahden naishenkilön puhuvan sörkan huumetilanteesta, ja molemmat olivat samaa mieltä siitä, että henkilökunnan ne huumeet sinne täytyy kuljettaa. Kyllähän sen uskoo, että kiusaus on suuri, kun palkka on kehno, mutta salakuljetuspalkkio huima.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pjuus sanoi:
Hanki oma elämä, hanki omat lihakset ja lopeta muitten lihastenkasvun säännöstely yritykset.
Poliiseilla on aseet, rosvoilla on aseet, kaupasta saa pesäpallomailoja joten mitä vittua noista lihaksista ja voimista nyt vaahdotaan???

No saatana soikoon, tässä threadissa on tarpeeksi monta hyvää perustelua sille miksei vankilassa pitäisi sallia treenaamista. Kärsiä siellä pitäisi.

Omna sanoi:
Minä tiedän kyllä tapauksia, jossa treenaus on korvannut päihderiippuvuuden. Kun loppuu treenaus, niin alkaa taas kaman kiskominen....

Siis kysymys on addiktion vaihtamisesta hieman terveempään muotoon..
Itse tunnen myös muutaman tapauksen jotka pysyvät kuivilla muurien ulkopuolella juuri treenin avulla.

Onkohan tämä nyt oikeasti ongelma muutamia ääritapauksia lukuunottamatta? :rolleyes:

Itse kyllä kannattaisin kosteaa tyrmää+vettä+leipää+rottia. Mutta ehkä nykyinen järjestelmä on kuitenkin toimivampi... ;)

Mä oon kans sitä mieltä että vangeilla pitää olla oikeus treenaamiseen. Eikös sen vankilan tarkoitus ole kuitenkin "eristää" ihminen ulkomaailmasta ja näin hoitaa se rikos pois tililtä? Miksi helvetissä sen pitäis olla joku kidutuslaitos, vai kuvitteeko joku oikeesti, että sillä tavalla se uusijoiden prosentti johonkin putois, taitas käydä täysin päinvastoin! Jos jollakin on halu tehdä rikoksia niin se kyllä niitä tekee oli vankiloita tai ei. Ja jos vankilat=kidutusta vuosikausiksi niin on kyllä pahempien rikollistin otteetkin sitten sitä luokkaa, kun ei sinne vankilaan haluta, siinä ei esim. jonkun todistajan henki enää paljon paina näin kärjistettynä.

Tapahtuipa viikonloppuna. Kaveri millä oli niskaan tatuoitu BORN TO HATE huuteli kadulla jollekin, että "pääsin just linnasta. Mä oon kakolan vahvin jätkä. Mä oon nyt maksanut velkani yhteiskunnalle." Huusi vielä ohimennessään pokelle että "teidän paskabaariin en ikinä tuu" ja painelin appelsiinit kainalossa päällikkö-tulee-latu-auki tyyliin. Tää kaveri olis voinu lusia ja treenata mun puolesta ittesä kakolan pingismestariks.

Toi olis hyvä jako, et väkivaltarikollisille neppiskerho ja luottamuksen ansaittua vasta puntit, muut vangit (-seksuaalirikolliset) sais nostella normaalisti. Perustelkaa miksi häiriintynyt väkivaltarikollinen pitäisi saada lisätä voimiaan, eikö olisi kenties parempi, että osallistuessaan johonkin opiskeluprojektiin sais treenioikeudet takaisin? Siinä yhdessä dokkarissa oli just tällänen vankila jossa sai treenata ja sai liikkua vapaammin, mutta piti opiskella ja yhdestä rikkeestä lensi takaisin San Quentiniin tms. herkkään mestaan. Mun mielestä toi olis fiksu juttu.

Eugen sanoi:
Toi olis hyvä jako, et väkivaltarikollisille neppiskerho ja luottamuksen ansaittua vasta puntit, muut vangit (-seksuaalirikolliset) sais nostella normaalisti. Perustelkaa miksi häiriintynyt väkivaltarikollinen pitäisi saada lisätä voimiaan, eikö olisi kenties parempi, että osallistuessaan johonkin opiskeluprojektiin sais treenioikeudet takaisin? Siinä yhdessä dokkarissa oli just tällänen vankila jossa sai treenata ja sai liikkua vapaammin, mutta piti opiskella ja yhdestä rikkeestä lensi takaisin San Quentiniin tms. herkkään mestaan. Mun mielestä toi olis fiksu juttu.

Tämä kyllä kuulostaa järkevältä, jos se on käytännössä jotenkin toteutettavista. Minä en vankilamaailmasta tiedä käytännössä mitään.

Eugen sanoi:
Tapahtuipa viikonloppuna. Kaveri millä oli niskaan tatuoitu BORN TO HATE huuteli kadulla jollekin, että "pääsin just linnasta. Mä oon kakolan vahvin jätkä. Mä oon nyt maksanut velkani yhteiskunnalle." Huusi vielä ohimennessään pokelle että "teidän paskabaariin en ikinä tuu" ja painelin appelsiinit kainalossa päällikkö-tulee-latu-auki tyyliin. Tää kaveri olis voinu lusia ja treenata mun puolesta ittesä kakolan pingismestariks.

Tiedämpä yhden tatuoidun kaverin joka on vitun iso, mieleltään sairas ja monien mielestä pelottava... vankilaa se ei oo nähnytkään, mutta kun se on niin pelottava, niin sillehän voisi antaa porttikiellon salille ettei ihmisten tarvitsisi pelätä???
Ja tosiasia vankilasta!
Jos et opiskele tai tee työtä, käyttäydy joudut suljetulle osastolle missä jumppamahdollisuudet ovat olemattomat verrattuna "hyväkäytöksisiin" sama homma jos annat positiivisen kusi tai doping näytteen, tulee lähes poikkeuksetta suljettua. Motivaation puutteessa lähetetään sitten Kakolaan.
Kakola on yksi paskimpia paikkoja lusia ja sieltä sitten ei päästä lomille, ei treenata hirveesti eikä oikein muutenkaan ole "mukavuuksia" ja tämä huuteleva esimerkki on sitten just se mitä tulee ulos kun kaikki "mukavuudet" on poistettu ja kohdeltu kun koiraa.
Kyse ei ole kidutuksesta vaan vapaus rangaistuksesta. AInahan voit tehdä itse jotain tyhmää ja käydä testaamassa "mukavuudet". Laitahan ennen ja jälkeen kuvia tulemaan niin katsotaan miten kehityt... :david:

Omna sanoi:
Jokainenhan täälläkin voi esim. vahingossa ajaa toisen autolla hengiltä ja saada tuomion kuolemantuottamuksesta.

Suomessa ei joudu vahingossa linnaan, vaan vaati paljon pieniä rikoksia tai yhden tapon tai vastaavan.

Pjuus sanoi:
annat positiivisen kusi tai doping näytteen
Positiivisen dopingnäytteen taidan tietää mutta mikä on positiivinen kusinäyte?

chokehold sanoi:
Suomessa ei joudu vahingossa linnaan, vaan vaati paljon pieniä rikoksia tai yhden tapon tai vastaavan.

Samaa mieltä. Suomessa ei todellakaan pikkuasioista,eikä edes suuremmista linnaan lähdetä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom