Treenaus Vankilassa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Repe Sorsa sanoi:
No, valaisehan vähän tietämystäsi. Nyt viestisi sisältö lähentelee nollaa...

Olen ollut vankilassa, olen käynyt sossussa, vedän hormooneita...
Teen töitä ja ansaitsen enemmän kuin moni muu, olen ollut niin pa että olen syönyt tonnikalaa ja kuivaa leipää...
Asioiden kokeminen takaa tiedon ja sen oikeellisuuden kun Helsingin sanomat ja akuankka takaa tietyn yksipuolisen provosoivan ja tiettyihin asioihin kohdistuvan negatiivisuuden. Mikäli ei ole käynyt ruotsin laivalla lienee turhaa hirveästi alkaa väittelemään muiden kertomusten perusteella.
Vankiloissa on suurin osa rikkonut lakia,
Se on aivan sama miksi kukakin siella on sillä kaikki pääsee pois...
Asiasta jos väitellään on hyvä olla tietoa...

Kertokaahan muut keskusteluun osaa ottaneet mistä asenteenne yleistää paskat olot johtuu.
Suomessa on myös liikaa vankeja suhteessa vankipaikkoihin ja Suomi rikkoo Eu.n lakeja hygienian ja ahtauden, terveydenhuollon jne. kanssa Kenen pitäisi siitä ottaa tuomio ja saisiko eduskunta lusia esim sörkassa vai olisiko heillä punteja vai laptopit?

masantti sanoi:
Vankilaan joutuneiden ihmisten pitäisi kärsiä,
Miten heidän tulisi mielestäsi kärsiä. Ruoskittais pitkin päivää vai?
Grow up :david:

Kyllä suomessa sitten varmasti on huonot olot vangeilla, kun siellä olleet niin sanovat. Uskottava se on. Mutta eikö näin vapaan liikkumisen EU: ssa sitten kannattaisi lähteä anomaan siirtoa esim. etelänaapurimme vankilaan. Sehän on uusi EU jäsen. Varmasti siellä, kuten monessa muussakin EU maassa on otettu nämä vankeinhoitoasiat sitten paremmin huomioon, kuin tässä paskassa kotosuomessamme.

Varmasti olen 10 X :david: ja kaupanpäälle vielä 100 X :arvi: , mutta minusta läheisen varavankilan olot ei nyt niin kauhean kurjilta näytä. Jopa suomen armeijassa voit joutua paikkaan, missä ei ole edes itsetehtyjä salilaitteita, ja vaikka olisikin, ei anneta välttämättä kovin hyviä mahdollisuuksia käyttää niitä. No, toisaalta, eihän sinne ole pakko mennä, toisin kuin vankilaan.

Tape sanoi:
Kyllä suomessa sitten varmasti on huonot olot vangeilla, kun siellä olleet niin sanovat. Uskottava se on. Mutta eikö näin vapaan liikkumisen EU: ssa sitten kannattaisi lähteä anomaan siirtoa esim. etelänaapurimme vankilaan. Sehän on uusi EU jäsen. Varmasti siellä, kuten monessa muussakin EU maassa on otettu nämä vankeinhoitoasiat sitten paremmin huomioon, kuin tässä paskassa kotosuomessamme.

Varmasti olen 10 X :david: ja kaupanpäälle vielä 100 X :arvi: , mutta minusta läheisen varavankilan olot ei nyt niin kauhean kurjilta näytä. Jopa suomen armeijassa voit joutua paikkaan, missä ei ole edes itsetehtyjä salilaitteita, ja vaikka olisikin, ei anneta välttämättä kovin hyviä mahdollisuuksia käyttää niitä. No, toisaalta, eihän sinne ole pakko mennä, toisin kuin vankilaan.

Mielestäni väkivaltarikoksista lusivia apinoita pitäisi pikemminkin heikentää, kuin suoda heille mahdollisuus kehittyä pelottaviksi punttikarjuiksi. Taka-ajatuksena näillä paskakasoilla kuitenkin on pärjätä entistä paremmin kadulla ja muksia vastaantulevia ihmisiä.
Kemiallinen kastraatio olisi varmaan poikaa, alenisi raiskaukset ja samalla muut liiallisista hormoonitasoista johtuvat rikokset. Rikollisen taustan omaavilta ehdoton kielto vartiointi/ ovihommiin, ellei jo ole! (parantaisi kehonrakentajien imagoa)

Jesh, ja nämä puheet ovatkin sitten taas osoitusta siitä, että bodaajillakin on niitä syvällisempiä ajatuksia... not

Arska sanoi:
Mielestäni väkivaltarikoksista lusivia apinoita pitäisi pikemminkin heikentää, kuin suoda heille mahdollisuus kehittyä pelottaviksi punttikarjuiksi. Taka-ajatuksena näillä paskakasoilla kuitenkin on pärjätä entistä paremmin kadulla ja muksia vastaantulevia ihmisiä.
Kemiallinen kastraatio olisi varmaan poikaa, alenisi raiskaukset ja samalla muut liiallisista hormoonitasoista johtuvat rikokset. Rikollisen taustan omaavilta ehdoton kielto vartiointi/ ovihommiin, ellei jo ole! (parantaisi kehonrakentajien imagoa)
:david: :david: :david: :wall: en jaksa edes perustella.

neutraali sanoi:
:david: :david: :david: :wall: en jaksa edes perustella.
Ihannoitko kenties mielessäsi rikollisia, kun heitä puolustelet?
Vankilat ovat muutenkin kuin jotain lepokoteja, soisin siellä olevan hieman karumpaa meininkiä...
Ja ei tarvitsekaan perustella, jokaiselle suotakoon mielipiteensä.

neutraali sanoi:
Miten heidän tulisi mielestäsi kärsiä. Ruoskittais pitkin päivää vai?
Grow up :david:
Meinaan vaan kun niillä on telkut, puntit ja ruoka, ja se on minusta vähän turhan hyvää kohtelua. (Oma mielipiteeni, en rupea väittelemään)

joopajoo, nyt tulee niin asiantuntevaa tekstiä että LOCK

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom