Elikkä olen ikäni harrastanut liikuntaa,mutta uudenvuodenlupauksen tehtyäni aloitin kunnon treenamisen.Olen 21-vuotias nainen, mittani ovat 167cm/60kg, tavoitteeni on kiinteytyä ja saada lihaksia..eli suomeksi läskin tilalle lihasta! Käyn 2x viikossa bodypumpissa, jossa aika hyvin treenataan eri lihasryhmiä ja se todellakin on tehokasta. Lisäksi käyn n 2x viikossa spinning-tunneilla ja kuntosalilla käyn lähinnä juoksemassa matolla 45min kerrallaan n. 2x viikossa. Ruokavaliossani en käytä perunaa, valkeaa leipää, pastaa tai valkeaa riisiä. Aamiaisella syön useimmiten puuroa ja juon 0,5litraa vettä, lounaaksi syön yleensä kanaa/lihaa/kalaa salaatin/muiden kasvisten kera, iltapalana menee yleensä munakas ja päivän mittään tulee vettä juotua todella paljon..ainakin se 2 litraa. Eli nyt kysyn teiltä kokeneilta hieman vinkkejä ja lisäyksiä/pois ottamista "ohjelmaani"..luulen että minun tulisi syödä enemmän, mutta kun opiskelen päivät, säännölisen ruokavalion luominen on vähän hankalaa...kiitos